Ranunkelen Skrevet 3. mai 2018 #341 Del Skrevet 3. mai 2018 Hva heter hun på snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 3. mai 2018 #342 Del Skrevet 3. mai 2018 9 timer siden, skruf skrev: Bedre å være ærlig om at man ikke trives med en gravid kropp enn å redigere magen mindre slik en annen blogger gjorde.. Eller poste bilder som var eldre enn de var på vei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 4. mai 2018 #343 Del Skrevet 4. mai 2018 Det er ikke de pedofile og de som ukritisk legger ut bilder som er problemet. Det er de som ser farene, som er skittene i tankene sine. #blogglogikk 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 4. mai 2018 #344 Del Skrevet 4. mai 2018 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner, samt svar til dette. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidis88 Skrevet 7. mai 2018 #345 Del Skrevet 7. mai 2018 På 3.5.2018 den 21.02, Pearl2.0 skrev: Eller poste bilder som var eldre enn de var på vei. Hvem har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 7. mai 2018 #346 Del Skrevet 7. mai 2018 For å snakke litt om det der med hennes negative tanker om kropp og graviditet, det har faktisk vært litt vel forstyrret fokus på det og så mye. Jeg vet ikke, har ikke vært gravid, men folk sier jo at det er vanlig og blabla. Ja, kanskje litt er vanlig, men jeg kunne ikke helt la det ligge med det heller. Så kom det jo frem i telefonen da hun klaga på et eller annet til moren om graviditetskroppen, og moren reagerte med en gang "åå du har min innstilling til å være gravid du" eller noe sånt. Har ikke gine 4-5 yngre søsken? Skjønner jo at det har gjort noe ekstra med deg hvis du har sett moren din syte seg gjennom så mange graviditeter, for det høres ikke ut som normale og sunne tanker for meg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 7. mai 2018 #347 Del Skrevet 7. mai 2018 Reagerer egentlig ikke på at hun hater å være gravid... jeg tror det finnes tre typer mennesker: de som hater å være gravid(jeg blir feit, trøtt, kvalm, ekkel), de som ser på det som midlertidig og naturlig og de som elsker det. Jeg er 18 uker på vei og vil ikke se meg selv i speilet etter dusjen, blir bare kvalm av meg selv😹 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 7. mai 2018 #348 Del Skrevet 7. mai 2018 32 minutter siden, Takida said: Reagerer egentlig ikke på at hun hater å være gravid... jeg tror det finnes tre typer mennesker: de som hater å være gravid(jeg blir feit, trøtt, kvalm, ekkel), de som ser på det som midlertidig og naturlig og de som elsker det. Jeg er 18 uker på vei og vil ikke se meg selv i speilet etter dusjen, blir bare kvalm av meg selv😹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 7. mai 2018 #349 Del Skrevet 7. mai 2018 8 timer siden, Lidis88 skrev: Hvem har gjort det? Jeg antar det var CBE som gjorde det, ingenting overrasker meg lengre med henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mai 2018 #350 Del Skrevet 10. mai 2018 På 7.5.2018 den 15.52, Stjernekikkeren skrev: For å snakke litt om det der med hennes negative tanker om kropp og graviditet, det har faktisk vært litt vel forstyrret fokus på det og så mye. Jeg vet ikke, har ikke vært gravid, men folk sier jo at det er vanlig og blabla. Ja, kanskje litt er vanlig, men jeg kunne ikke helt la det ligge med det heller. Så kom det jo frem i telefonen da hun klaga på et eller annet til moren om graviditetskroppen, og moren reagerte med en gang "åå du har min innstilling til å være gravid du" eller noe sånt. Har ikke gine 4-5 yngre søsken? Skjønner jo at det har gjort noe ekstra med deg hvis du har sett moren din syte seg gjennom så mange graviditeter, for det høres ikke ut som normale og sunne tanker for meg. På 7.5.2018 den 17.50, Takida skrev: Reagerer egentlig ikke på at hun hater å være gravid... jeg tror det finnes tre typer mennesker: de som hater å være gravid(jeg blir feit, trøtt, kvalm, ekkel), de som ser på det som midlertidig og naturlig og de som elsker det. Jeg er 18 uker på vei og vil ikke se meg selv i speilet etter dusjen, blir bare kvalm av meg selv😹 Jeg synes det er bra at damerne som ikke liker å være gravide sier det som de føler det de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. mai 2018 #351 Del Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, O.G. skrev: Jeg synes det er bra at damerne som ikke liker å være gravide sier det som de føler det de også. Ja, klart, men hvor går grensen mellom å ikke like å være gravid, og det å nesten bli besatt av at det skal bli minst mulig endringer? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 10. mai 2018 #352 Del Skrevet 10. mai 2018 3 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Ja, klart, men hvor går grensen mellom å ikke like å være gravid, og det å nesten bli besatt av at det skal bli minst mulig endringer? Er det virkelig så ille at man ikke vil bli feit og plages av dette? Jeg vemmes av meg selv, uansett om jeg vet det er midlertidig! Hvem er andre til å bestemme hvordan folk skal føle seg? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 10. mai 2018 #353 Del Skrevet 10. mai 2018 3 timer siden, O.G. skrev: Jeg synes det er bra at damerne som ikke liker å være gravide sier det som de føler det de også. Ja, og jeg tror egentlig vi er i overtall, men de fleste av oss er ikke på TV. Er ingen som reagerer på at jeg hater å være gravid. Nå klippes ikke jeg til at dette havner på TV hver gang jeg nevner det, men jeg er ikke sykelig opphengt i det, men jeg nevner at det verste med å våre hravid er at jeg er blitt feit. Jeg forstår gine. Og: jeg har likevel 3 graviditeter bak meg før dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. mai 2018 #354 Del Skrevet 10. mai 2018 36 minutter siden, Takida skrev: Er det virkelig så ille at man ikke vil bli feit og plages av dette? Jeg vemmes av meg selv, uansett om jeg vet det er midlertidig! Hvem er andre til å bestemme hvordan folk skal føle seg? Fordi hun velger å være en mer eller mindre offentlig person og velger å være ute i rampelyset. Da har en et ansvar. Om hun har et problem med kropp og trening, som jeg personlig tror at hun har i mer eller mindre grad, så er det hennes sak, men når hun holder på sånn foran hele Norge og alle hennes uttalelser om gravidkroppen går ut på å være negativ og nedlatende, så blir det for dumt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monkey12 Skrevet 10. mai 2018 #355 Del Skrevet 10. mai 2018 4 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Ja, klart, men hvor går grensen mellom å ikke like å være gravid, og det å nesten bli besatt av at det skal bli minst mulig endringer? Kan bare snakke for meg selv her, men jeg HATET å være gravid, og gruer meg ihjel til neste svangerskap. Hadde ingenting med hvordan kroppen så ut, men alle komplikasjoner som følgte med graviditeten. Spy non stop i 7mnd, null søvn, konstante kynnere, tror det eneste jeg manglet på check listen var åre knuter. Hata graviditeten og klarte ikke glede meg over noe som helst. Flott at noen tør snakke om noe som er så skam/tabu lagt!!! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 10. mai 2018 #356 Del Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, Monkey12 skrev: Kan bare snakke for meg selv her, men jeg HATET å være gravid, og gruer meg ihjel til neste svangerskap. Hadde ingenting med hvordan kroppen så ut, men alle komplikasjoner som følgte med graviditeten. Spy non stop i 7mnd, null søvn, konstante kynnere, tror det eneste jeg manglet på check listen var åre knuter. Hata graviditeten og klarte ikke glede meg over noe som helst. Flott at noen tør snakke om noe som er så skam/tabu lagt!!! Det skjønner jeg, men jeg synes det går over grensen når noen som helt klart er langt over gjennomsnittet opptatt av kropp og trening lager så mye bråk om kroppen som blir forandret under graviditet. Satt i sammenheng med den livsstilen hun fronter så synes jeg det blir rart, ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. mai 2018 #357 Del Skrevet 10. mai 2018 7 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Ja, klart, men hvor går grensen mellom å ikke like å være gravid, og det å nesten bli besatt av at det skal bli minst mulig endringer? Godt poeng, men hun er såpass ung og trent så det blir sikkert ikke så veldig mye endringer, uansett aldringen vil nå henne en gang også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 10. mai 2018 #358 Del Skrevet 10. mai 2018 Er vel nettopp pga livet hun lever at endringene blir ekstra ille for henne. Sporty og sunn, motsatsen til gravid ekkel og feit liksom. Føler virkelig ikke at det er noe galt i dette. Det er nok av bloggere som eeeelsker å være gravide hvis man vil se andre holdninger.. og de har det vært nok av i bloggerne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 10. mai 2018 #359 Del Skrevet 10. mai 2018 Helt i orden å ikke like å være gravid, og også veldig forståelig mtp at hun lever og ånder for trening og aktivt liv som hun nå ikke lenger kan delta i på samme måte som hun ønsker. Særlig vanskelig når det private og det profesjonelle er såpass sammensveiset. For de fleste av oss er jobb én arena, hjemmelivet en annen og trening og interesser en tredje. For henne er alt på sett og vis forbundet med hverandre slik at alle aspektene av hennes tilværelse blir berørt. Jeg skjønner frustrasjonen godt. Samtidig.. Hun ønsket jo selv å gå en unge. Det v se r hennes VALG. Og det er høyst midlertidig dette... I løpet av et langt liv er en graviditet bare en liten prosent av livstiden. Og for det tredje synes jeg dette som går på kropp viser litt til hvor stort fokuset hennes tross alt faktisk er på nettopp kropp, noe jeg føler hun og mange andre benekter eller ikke nødvendigvis innser selv fordi de er så vandt til å se trent ut og tar det nesten som en sel følge. Og dermed sier de offentlig at de trener for å føle seg bra og fordi det eg gøy og at det ikke handler om kropp. Mye sannhet er der nok i det men med en gang kroppen endrer seg og en ikke lenger har kontroll så ble det plutselig ganske viktig likevel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 10. mai 2018 #360 Del Skrevet 10. mai 2018 Følger denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå