Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme hos oss går vi rundt og sier (med klingende sunnmørsdialekt): "Eg e so schliten! ......og strrrrressa!" For det synes vi hun sier veldig mye. Hele tiden. 

• Liker 5
Skrevet
47 minutter siden, Nokia skrev:

Hjemme hos oss går vi rundt og sier (med klingende sunnmørsdialekt): "Eg e so schliten! ......og strrrrressa!" For det synes vi hun sier veldig mye. Hele tiden. 

Sunnmøringa sir ikkje Eg! Enten ej, eller som Jørgine sir, e! 

• Liker 10
Skrevet
15 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Skulle akkurat til å skrive det samme..

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Elisiaflisa skrev:

Men læll....

Skrevet

Lo fryktelig godt av slutten på youtube filmen der hun ser på seg selv i Skal vi danse og viser hvordan hun egentlig ville reagere, det er sjeldent jeg ler høyt av ting på nettet! God humor og selvironi har hun :) 

• Liker 14
Skrevet
50 minutter siden, NKK skrev:

Lo fryktelig godt av slutten på youtube filmen der hun ser på seg selv i Skal vi danse og viser hvordan hun egentlig ville reagere, det er sjeldent jeg ler høyt av ting på nettet! God humor og selvironi har hun :) 

Samme her. 😂😊

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, NKK skrev:

Kom igjen og se det som det virkelig er:

Hun prøver å rette på skadene da hun viste sitt sanne jeg. 

Hvorfor?

Fordi det har nok allerede skadet inntektene hennes. 

Skrevet
På 28.11.2019 den 22.58, morhjertegod skrev:

Er så sjarmerende når en 30 års gammel trebarns mor sitter på TV og snakker om kukhår🙈

Hadde aldri prata slik foran små barn😂

• Liker 6
Skrevet
14 timer siden, Visla skrev:

Hadde aldri prata slik foran små barn😂

Tror ikke han Morten der har så mye hår på kuken lengre, Furtegine har nok vært på ham i årevis for å få ham til å rake alt.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
På 4.12.2019 den 18.16, NKK skrev:

Link? 😊

Skrevet
1 time siden, Trude4 skrev:

Link? 😊

Bare å søke på YouTube så kommer den opp med en gang. 

• Liker 2
Skrevet
På 4.12.2019 den 19.13, O.G. skrev:

Kom igjen og se det som det virkelig er:

Hun prøver å rette på skadene da hun viste sitt sanne jeg. 

Hvorfor?

Fordi det har nok allerede skadet inntektene hennes. 

Hvordan viste hun sitt sanne jeg? På tv klappet hun da og ga klem. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Måne, admin.

Skrevet

Nå blir det mer Vegard x Funkygine plutselig 🤪

• Liker 4
Annonse
Skrevet

Ny video på Instagram, med yngstemann. Eksponering av barn, ja. Eller baby, for å være nøyaktig. 

• Liker 8
Skrevet

I dag har hun hengt ut en kritiker med fult navn på instastoryen sin, blitt som Anne Brit hu her 🙈 

• Liker 14
Skrevet
43 minutter siden, morhjertegod skrev:

I dag har hun hengt ut en kritiker med fult navn på instastoryen sin, blitt som Anne Brit hu her 🙈 

Hjelp, det ligner ingenting. 

Gjest Jegserdeg
Skrevet (endret)
3 timer siden, morhjertegod skrev:

Dette er ulovlig å henge ut med fult navn! Hvorfor ikke la slike ting gå? Du er en profilert figur som skriker i alle SOME deler og t.o.m på et brød ser vi henne! Hold kjeft om slike ting, dette må man dessverre tåle i denne bransjen!😡

Endret av Jegserdeg
Skrevet
3 timer siden, morhjertegod skrev:

Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit å publisere fullt navn på en som kommer med et kritisk innlegg - og jeg ville ikke gjort det samme selv. Men, hvis man først skriver noe stygt offentlig om et annet menneske så får man sannelig stå for det også. Man kan ikke spy ut masse dritt og så stikke hodet i sanden. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...