Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Plannergirl skrev:

Kan jo hende hun har venner som ikke vil være på TV 🤷🏼‍♀️

Jeg husker i en episode av Bloggerne hvor hun sa at hun ikke hadde venner fordi familien var viktigst for henne og hun vil helst være med dem. Jeg husker det godt fordi jeg har dårlig personlig  erfaring med folk som ikke har venner. 

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, Plannergirl skrev:

Det kan hende det er litt det samme som hos Anna Rasmussen, de er jo begge litt høylytte i sine kanaler. Jeg tror AR har noen venner, men at de ikke vil på bloggen og derfor fremstår hun som venneløs, og at samme skjer nå med Jørgine. I motsetning har du Sophie Elise som får med alle hun kjenner i sine programmer og sosiale medier og virker som en populær jente. Når det sies tror jeg at de beste vennene er de som unngår rampelyset for da er de i alle fall ikke venn med deg pga status og PR. Har ikke inntrykk av at SE sine venner er så ekte. Dette ble mer en generell post, men noen ganger kan man se litt paralleller hos disse influenserne.  

Jeg kan se likhet mellom AR og Funky. Men når det kommer til SE så var det alltid hun som skulle være i midtpunktet uansett hvem som hadde bursdag eller hvem som hadde hadde invitert henne på det ene eller det andre. Man har jo sett at vennene hennes har gradevis trukket seg unna. Hennes bestevenninne Stina var jo mye med henne i serien Bloggerne etc. Men etter hun flyttet til Oslo så var hun liksom ikke bra nok lengre. Og SE ville ha folk rundt seg som hadde status å kontakter som hun kunne benytter seg av. Slik jeg ser det så har SE brent mange broer rundt seg p.g.a måten hun har opptred å framstilt seg. Noe av det jeg nevner om SE kan jeg også se his AR. Hun har selv sagt hun mistet mange venner etter sirkuset med fedrene til sønnene sine. Og det ble ikke bedre når hennes første bok kom ut. 

• Liker 4
Gjest Plannergirl
Skrevet
31 minutter siden, Uglesjel skrev:

Jeg kan se likhet mellom AR og Funky. Men når det kommer til SE så var det alltid hun som skulle være i midtpunktet uansett hvem som hadde bursdag eller hvem som hadde hadde invitert henne på det ene eller det andre. Man har jo sett at vennene hennes har gradevis trukket seg unna. Hennes bestevenninne Stina var jo mye med henne i serien Bloggerne etc. Men etter hun flyttet til Oslo så var hun liksom ikke bra nok lengre. Og SE ville ha folk rundt seg som hadde status å kontakter som hun kunne benytter seg av. Slik jeg ser det så har SE brent mange broer rundt seg p.g.a måten hun har opptred å framstilt seg. Noe av det jeg nevner om SE kan jeg også se his AR. Hun har selv sagt hun mistet mange venner etter sirkuset med fedrene til sønnene sine. Og det ble ikke bedre når hennes første bok kom ut. 

Jeg tror man må være litt spesiell for å elske slik offentlig oppmerksomhet og da er det vel en del som trekker seg unna 🤷🏼‍♀️ Jeg kan forstå det også. Jeg tror mange valg Influencere gjør går ut over relasjonene de har/ kunne hatt.  

Skrevet
1 time siden, Uglesjel skrev:

...kan jeg også se his AR. Hun har selv sagt hun mistet mange venner etter sirkuset med fedrene til sønnene sine. Og det ble ikke bedre når hennes første bok kom ut. 

Hvorfor skulle hun miste venner pga boka? 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Jr.Garcon skrev:

At hun anser all kritikk/folk som er kritiske til henne, som netthat og troll, var ingen overraskelse.

Gratulerer med 1.plass i dårlig selvinnsikt 🏆 , da vant hun jo noe til slutt 🎉

Innertier.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig overrasket over at hun noen ganger er veldig usympatisk. Hun sier selv at hun hadde kjæreste med "bil og balltre" som tenåring. Det er lov å gjøre dumme ting i oppveksten, men de færreste av oss har hatt kjærste med balltre i bagasjerommet. Og når brødrene er blitt utestengt på veldig mange utesteder i tillegg. Folk flest har ikke vært utestengt på ett utested en gang. De er nok litt spesielle og å skylde på italiensk temperament er bare dumt. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/funkygines-morke-fortid---endelose-lordagsnetter-uten-livstegn-avtalebrudd-panikk/70503649

• Liker 25
Skrevet
1 time siden, n_97 skrev:

Jeg er ikke så veldig overrasket over at hun noen ganger er veldig usympatisk. Hun sier selv at hun hadde kjæreste med "bil og balltre" som tenåring. Det er lov å gjøre dumme ting i oppveksten, men de færreste av oss har hatt kjærste med balltre i bagasjerommet. Og når brødrene er blitt utestengt på veldig mange utesteder i tillegg. Folk flest har ikke vært utestengt på ett utested en gang. De er nok litt spesielle og å skylde på italiensk temperament er bare dumt. 

https://www.dagbladet.no/kjendis/funkygines-morke-fortid---endelose-lordagsnetter-uten-livstegn-avtalebrudd-panikk/70503649

Veldig mange tenåringer hadde kjæreste med både balltre, slåsshansker, springkniv og bil attpåtil og drakk i helgene. Kan ikke se at de alle driter seg ut i media for det. 

Gjest badesangen
Skrevet
1 hour ago, O.G. said:

Veldig mange tenåringer hadde kjæreste med både balltre, slåsshansker, springkniv og bil attpåtil og drakk i helgene. Kan ikke se at de alle driter seg ut i media for det. 

Du altså 😂

Skrevet
10 minutter siden, badesangen skrev:

Du altså 😂

Det er jo sant.

Gjest badesangen
Skrevet
1 minutt siden, O.G. said:

Det er jo sant.

Smått off topic, og brukerdebatt-ig, men mener å ha lest tidligere at du er sunnmøring. Det er Funky også. Er dette et sunnmørsfenomen? Eller var det i Italia Funky levde så utsvevende?

Skrevet
46 minutter siden, badesangen skrev:

Smått off topic, og brukerdebatt-ig, men mener å ha lest tidligere at du er sunnmøring. Det er Funky også. Er dette et sunnmørsfenomen? Eller var det i Italia Funky levde så utsvevende?

Nei, jeg er ikke Sunnmøring.

Skrevet

Det virker som om vinden har snudd. Jeg har ikke hørt noen (både bekjente, og folk i media) omtale henne positivt etter SVD og Funkyfam. Folk orker ikke mer. 
Tror hun gjør lurt i å ligge lavt det neste året. 

• Liker 25
Skrevet
3 timer siden, O.G. skrev:

1 time siden, badesangen skrev:

Nei, det er et utenfor Ring 3-fenomen.

Hilsen resten av Norge.

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, hippyskippy skrev:

Det virker som om vinden har snudd. Jeg har ikke hørt noen (både bekjente, og folk i media) omtale henne positivt etter SVD og Funkyfam. Folk orker ikke mer. 
Tror hun gjør lurt i å ligge lavt det neste året. 

Hun kan jo ikke gjøre det? Ligge lavt, altså. Hun er jo avhengig av at folk vet hvem hun er og følger henne, men jeg er enig i at vi har fått litt overdose nå. Hun kan roe ned litt

• Liker 7
Skrevet
2 timer siden, badesangen skrev:

Jeg er.

Og nei,det er ikke ett sunnmørsfenomen,akkurat.

• Liker 3
Skrevet
På 19.11.2019 den 20.15, morhjertegod skrev:

Var innom bloggen til Funkygine i går, har grublet siden. Her er det hundrevis av damer, som legger igjen kommentarer med elsker deg, hjerter og voldsomt smisk. Det som oftes går igjen, er at Funkygine er dere forbilde, et stor forbilde faktisk................. Dette mener jeg er interessant , hva gjør noen til et godt forbilde? Hva er det denne dama gjør, som gjør at hun er er forbilde, feks for unge  jenter?  * i en episode av bloggerne på TV, så sutret hun og klaget, fordi hun mente hun var feit, stygg og ekkel, pga vektoppgang under graviditet , største krisa i verden   * Hun fremmer naturlig kropp, men har fylt lepper, tatt brystløft og tar solarium støtt.                                                                         * Hun utlever barna sine noe helt ekstremt på some, værste var da mellomste gråt fordi han så Vegar Harm på TV og savnet han og mor legger ut dette for hele Norge. Minstemann vet hele Norge hvem er, gjenkjennelig for de fleste.    * Hun har selv sakt hun er sykelig sjalu, kontrollerende og krevende, mannen jager henne inn på vaskerommet når hun blir for ille. * Hun gjør som hun vil, mangler totalt oppdragelse, svarer mann og familie utrolig stygt ,men gjemmer seg bak at hun er ekte. *  Hun er som de fleste bloggere, som selger sjela si for penger. * Hun hengte ut eksmannen sin for hele landet , selv om han er faren til barna hennes. Osv osv osv......                                                                                                                                          

Klarer ikke fatte og begripe at dette ⬆️ er et forbilde for noen. Hjelp meg gjerne, fortell hva det er som gjør henne så bra i forhold til andre treningsbloggere? skulle gjerne spurt i bloggernes kommentarfelt , men tørr ikke inn i løvens hule 😂

Toppet med å gå bananas da hun ikke fikk pris under gullruten. Narsissistisk forsyning trengs visst i bøtter og spann. Topp forbilde

• Liker 26
Skrevet
10 timer siden, Halle-Palle skrev:

Hun kan jo ikke gjøre det? Ligge lavt, altså. Hun er jo avhengig av at folk vet hvem hun er og følger henne, men jeg er enig i at vi har fått litt overdose nå. Hun kan roe ned litt

Det er vel ingen som tvinger hverken deg eller noen andre til å innta en overdose. Selv om Funkygine er tilgjengelig i mange kanaler så er det ikke nødvendig å oppsøke alle...  Jeg har både aviser, tv, og er bruker av flere sosiale medier, men har bare sett henne på Skal vi danse + kikket innom bloggen av og til. 

• Liker 6
Skrevet

Bra hun tok gullkjolen, den kjolen fra ByTimo var bare heelt feil, og ikke fin i det hele tatt.. Mer utkledningskjole

• Liker 5
Skrevet
4 timer siden, Fatima skrev:

Det er vel ingen som tvinger hverken deg eller noen andre til å innta en overdose. Selv om Funkygine er tilgjengelig i mange kanaler så er det ikke nødvendig å oppsøke alle...  Jeg har både aviser, tv, og er bruker av flere sosiale medier, men har bare sett henne på Skal vi danse + kikket innom bloggen av og til. 

Jeg leser hverken bloggen eller ser TV-programmet. Jeg får henne opp på mange kanaler likevel. Nettaviser, Skal vi danse, Instagram og snap (uten å følge henne på noen av de to siste). 

Overskrifter som ‘derfor kler de av seg’, ‘jeg skal selge trusa mi’ og ‘flyttet fra hverandre’ gjør at man blir litt mettet. 

• Liker 21
Skrevet
7 timer siden, Fatima skrev:

Atte hææøø? 

Man får Fuyrtegine trøkket ned i vrangstrupen om man så prøver å unngå alt som heter media på internett, så ta ikke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...