Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funky holder på å ødelegge merkevaren sin ved å overeksponere seg selv. Funkyfam-serien og skal vi danse. Hun er sjarmerende i små doser. Overeksponerigen får fram personligheten hennes bedre, og den er dessverre ikke like sjarmerende nå.

• Liker 47
Skrevet

Jeg så på Funkyfam i kveld, Jeg fascineres av Funky, jeg lar meg beta og jeg lar meg irritere. Hun er så brå og eplekjekk på mange måter, og så har hun en enorm sårhet i seg  når det kommer til faren og forholdet deres.

Skrevet
34 minutter siden, Raggis skrev:

Jeg så på Funkyfam i kveld, Jeg fascineres av Funky, jeg lar meg beta og jeg lar meg irritere. Hun er så brå og eplekjekk på mange måter, og så har hun en enorm sårhet i seg  når det kommer til faren og forholdet deres.

Ikke rart hvis han ikke kom inn i livet hennes før hun var 5 år...

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Phoenix skrev:

I så fall synes jeg det er respektløst. Hun har vært i sosiale medier-gamet lenge og vet hva som forventes. Hun synes bare at det er lov å være så skuffet at man ikke trenger å vise generell høflighet, for det er i hennes øyne falskt. Og det er da hun mister respekten til folket.

Ja, for det er kun tenåringer som får holde på sånn, ikke voksne folk som har er gift for andre gang og har 3-4 unger.

Skrevet

Så gårsdagens episode av Funkyfam nå. Det var pinlig! Og der kom virkelig en rekke usympatiske sider frem! 😔

• Liker 25
Skrevet

Etter helgen så har Furtegine har blitt denne brannen alle samler seg sammen for å se. 

Skrevet (endret)

Jeg likte henne veldig godt men nå blir jeg mer og mer skeptisk. Når jeg hørte at hun har nesten ingen venner, så blir jeg veldig skeptisk da folk som har nesten ingen venner føler jeg er ikke så snille (kanskje).

Familie må tåle henne mer en venner ville ha giddet å gjøre. Så kanskje ikke så rart at hun ikke har venner.

Endret av Tuti
  • Liker 25
Skrevet
På 17.11.2019 den 21.29, morhjertegod skrev:

Jeg klarer ikke skjønne denne beundringen for denne dama, for meg virker hun umoden, usympatisk og ego. Dama er smellvakker og sterk som fy. Men i det siste blogginnlegget, så er hun ikke raus nok til å gratulerer Alexander en gang. Han har vel jobbet like hardt som henne, han har skrytet masse av henne og unnet henne en seier. Mens hun er furt for andre plassen. Har ingenting med janteloven at folk reagerer på dette, selv om man har vinnerinstinkt så trenger man ikke bli uforskammet. Hver gang hun får kritikk så svarer hun bare « jeg er bare meg selv, klarer ikke være fake» greit det, men da må du forvente at folk reagerer på oppførselen hennes. Når hun sloss i en barnebursdag og Morten ba henne slutte, så ba hun han holde kjeft og ikke bry seg. Hjelpes! Når minst  broren slet med å velge bort sin far i ferien, så ble hun drit sur og sa han hadde valgt side og ga han dårlig samvittighet, hun er ikke veldig snill. Brødrene sitter å skryter av at de er utestengt fra flere utesteder i Ålesund og Oslo, hva f er kult med det. Nei de er så umodne hele gjengen, det er raping, slåssing, promp og bærs i alle episoder. Aldri sett verre utlevering av unger og familie noen gang, ikke noe fan gett. 

Absolutt og totalt 100% enig. Mtp SVD så synes jeg all denne sytingen hennes tar bort litt av glansen til Hetland som faktisk vant. Hun virker ekstremt egosentrisk og lite omsorgsfull mot andre enn de som befinner seg i «familien». Ser ikke at hun har noen venninner utenom heller, kan tenke meg det er litt slitsomt for andre å være sammen med de rett og slett. Får ikke noen gode vibber av henne i det hele tatt.

• Liker 23
Skrevet

Jeg er også litt ferdig med henne nå. Det ble en overdose med serien og svd samtidig. I tillegg alle reportasjene og overskriftene. Kommer sikkert til å lese bloggen igjen etter hvert, men trenger en pause 😊

• Liker 12
Skrevet

Skikkelig lei av hvordan hun trekker frem disse «tvillingane» konstant. Hva kan disse tvillingane, hvorfor trenger vi å se og høre om de?

• Liker 35
Skrevet

Eneste vennen vi har sett henne med er vegard harm og de er vel begge i det vennskapet pga status og innhold til sosiale medier.
Jørgine og Lasse Tufte var jo masse sammen før både i jobbsammenheng og på fritiden, det virker nå som et ferdig kapittel. Virker ikke som det er bare her på kvinneguiden man er lei av henne.

• Liker 17
Skrevet

Finner det intressant at det er kun i episode av hennes 30års dag at man ser vennene hennes og ikke generelt i serien. Selv om serien heter Funkyfam så kunne vel dem ha tatt med venner også som kunne fortelle demmes tanker å meninger om henne. For slik serien er nå så framstilles hun som en person med nesten ikke har eksiterende venner i det hele tatt. 

• Liker 3
Gjest Plannergirl
Skrevet
5 minutter siden, Uglesjel skrev:

Finner det intressant at det er kun i episode av hennes 30års dag at man ser vennene hennes og ikke generelt i serien. Selv om serien heter Funkyfam så kunne vel dem ha tatt med venner også som kunne fortelle demmes tanker å meninger om henne. For slik serien er nå så framstilles hun som en person med nesten ikke har eksiterende venner i det hele tatt. 

Kan jo hende hun har venner som ikke vil være på TV 🤷🏼‍♀️

Skrevet
2 minutter siden, Plannergirl skrev:

Kan jo hende hun har venner som ikke vil være på TV 🤷🏼‍♀️

Godt mulig. Trist igrunn for man får bare en side av henne.

• Liker 1
Gjest Plannergirl
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Godt mulig. Trist igrunn for man får bare en side av henne.

Det er jeg enig i. Samtidig, hvis det er tilfelle, så er det bra at venner slipper å bli eksponert også. Jeg som venninne hadde ikke satt pris på å få et kamera hver gang jeg skulle på jentekveld/ lunsj eller lignende. De fleste som ikke velger å oppsøke media er ikke så keen på å havne på TV tror jeg. 

Skrevet
1 minutt siden, Plannergirl skrev:

Det er jeg enig i. Samtidig, hvis det er tilfelle, så er det bra at venner slipper å bli eksponert også. Jeg som venninne hadde ikke satt pris på å få et kamera hver gang jeg skulle på jentekveld/ lunsj eller lignende. De fleste som ikke velger å oppsøke media er ikke så keen på å havne på TV tror jeg. 

Er ganske enig med deg i dette. Men når man er så profilert person sånn som henne så er det litt rart og ikke se henne med venner utenfor familien. Kan være noe i det du sier at dem ikke ønsker å bli eksponert på hennes premisser. 

• Liker 1
Gjest Plannergirl
Skrevet
11 minutter siden, Uglesjel skrev:

Er ganske enig med deg i dette. Men når man er så profilert person sånn som henne så er det litt rart og ikke se henne med venner utenfor familien. Kan være noe i det du sier at dem ikke ønsker å bli eksponert på hennes premisser. 

Det kan hende det er litt det samme som hos Anna Rasmussen, de er jo begge litt høylytte i sine kanaler. Jeg tror AR har noen venner, men at de ikke vil på bloggen og derfor fremstår hun som venneløs, og at samme skjer nå med Jørgine. I motsetning har du Sophie Elise som får med alle hun kjenner i sine programmer og sosiale medier og virker som en populær jente. Når det sies tror jeg at de beste vennene er de som unngår rampelyset for da er de i alle fall ikke venn med deg pga status og PR. Har ikke inntrykk av at SE sine venner er så ekte. Dette ble mer en generell post, men noen ganger kan man se litt paralleller hos disse influenserne.  

Skrevet
5 timer siden, Justlooking skrev:

Jeg er også litt ferdig med henne nå. Det ble en overdose med serien og svd samtidig. I tillegg alle reportasjene og overskriftene. Kommer sikkert til å lese bloggen igjen etter hvert, men trenger en pause 😊

Samme her. Til og med brødet hennes ble vist frem i en av SKV- episodene! Og tvillingene og Morten var med i flere episoder.  Og mora. Andre deltakere har med et familie medlem en el to ganger, maks. Jeg vet ikke engang hvor Alexander jobber. Mens jobben til Jørgine ( blogg, serie, brød) ble promotert! Det liker jeg ikke. Og vil ha meg frabedt å bli kalt nettroll og hater. ( ref. siste blogginnlegg) 

• Liker 17
Skrevet

At hun anser all kritikk/folk som er kritiske til henne, som netthat og troll, var ingen overraskelse.

Gratulerer med 1.plass i dårlig selvinnsikt 🏆 , da vant hun jo noe til slutt 🎉

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...