lillehammeren Skrevet 3. november 2021 #2601 Del Skrevet 3. november 2021 Hallepalle2 skrev (3 timer siden): Men kjære dere! Tror dere virkelig at det er genuine glimt av deres personlige liv de viser frem i serien? Tror dere seriøst at de tok denne diskusjonen for åpent kamera uten å ha diskutert det på forhånd? Tror dere at det ikke er en stor dose skuespill i ALT som vises i programmet? Jeg er faktisk sjokkert at voksne mennesker sitter og diskuterer deres samliv i største alvor! Og enda verre å framstille seg sånn om det er regissert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. november 2021 #2602 Del Skrevet 3. november 2021 lillehammeren skrev (5 minutter siden): Og enda verre å framstille seg sånn om det er regissert. Så du tror ikke at det er regissert? Virkelig? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. november 2021 #2603 Del Skrevet 3. november 2021 loveli skrev (3 timer siden): Nå er det du som drar det litt vel langt her eller... Men for å svare på spørsmålene dine; Nei. Nei, men en diskusjon som jeg opplevde som ubehagelig ble filmet og vist for hele Norge. Jeg tar utgangspunkt i det jeg har sett for å argumentere for min oppfattelse, hva ellers skal jeg gjøre mener du? Hva som er sant vet ingen av oss, det har jeg også vært tydelig på. Jo, selvfølgelig er det det. Men du syns ikke det er rart å for ramme alvor diskutere andres forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. november 2021 #2604 Del Skrevet 3. november 2021 Hallepalle2 skrev (24 minutter siden): Men du syns ikke det er rart å for ramme alvor diskutere andres forhold? Hvem har sagt at det var så alvorlig?? Jeg har bare sagt min mening om noe jeg har sett på TV, er ingen som har tatt noe alvorlig her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 4. november 2021 #2605 Del Skrevet 4. november 2021 Hallepalle2 skrev (10 timer siden): Men kjære dere! Tror dere virkelig at det er genuine glimt av deres personlige liv de viser frem i serien? Tror dere seriøst at de tok denne diskusjonen for åpent kamera uten å ha diskutert det på forhånd? Tror dere at det ikke er en stor dose skuespill i ALT som vises i programmet? Jeg er faktisk sjokkert at voksne mennesker sitter og diskuterer deres samliv i største alvor! Men er du ikke sjokkert over at voksne mennesker hyler og brøler og legger skylden på sin graviditet over på en annen person i tv program da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 4. november 2021 #2606 Del Skrevet 4. november 2021 O.G. skrev (1 time siden): Men er du ikke sjokkert over at voksne mennesker hyler og brøler og legger skylden på sin graviditet over på en annen person i tv program da? Jeg ser ikke programmet, men jeg lar meg ikke lenger sjokkere hvor langt enkelte går for å gjøre seg interessant. De må jo lage litt action så folk gidder å se på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 4. november 2021 #2607 Del Skrevet 4. november 2021 Hvordan kan man ikke like Morten? For en fantastisk fyr! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 4. november 2021 #2608 Del Skrevet 4. november 2021 hippyskippy skrev (1 minutt siden): Hvordan kan man ikke like Morten? For en fantastisk fyr! Enig. 😊 Jørgine er den hun er og han er rette personen til å takle det. De er et fint par. Rolig og snill mann. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 4. november 2021 #2609 Del Skrevet 4. november 2021 Syns de utfyller hverandre jeg. Jørgine er veldig følsom som utarter seg med mye gråt og sinne, mens Morten er en forståelsesfull og stødig fyr. Virker som han står på sitt når han vil og Jørgine backer unna da, og omvendt, så får ikke følelsen av at det kun er en som bestemmer og styrer i forholdet 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 5. november 2021 #2610 Del Skrevet 5. november 2021 hippyskippy skrev (19 timer siden): Hvordan kan man ikke like Morten? For en fantastisk fyr! Enig i det, men han framstår litt enkel. Sier ikke at han er det, men det er det som vises på tv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. november 2021 #2611 Del Skrevet 5. november 2021 Sol79 skrev (12 timer siden): Enig i det, men han framstår litt enkel. Sier ikke at han er det, men det er det som vises på tv. Fotballspillere kan sikkert virke litt enkle, se på LKE f.eks 🤣 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medlem nr3 Skrevet 6. november 2021 #2612 Del Skrevet 6. november 2021 Skrottefar skrev (2 timer siden): Fotballspillere kan sikkert virke litt enkle, se på LKE f.eks 🤣 Du måtte bare gå så fatterslig ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medlem nr3 Skrevet 6. november 2021 #2613 Del Skrevet 6. november 2021 Hallepalle2 skrev (På 4.11.2021 den 6.28): Jeg ser ikke programmet, men jeg lar meg ikke lenger sjokkere hvor langt enkelte går for å gjøre seg interessant. De må jo lage litt action så folk gidder å se på. Nettopp 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 6. november 2021 #2614 Del Skrevet 6. november 2021 CecilieX skrev (På 30.10.2021 den 13.27): Personlig synes jeg det er trist at mange kvinner får problemer med at kroppen endrer fasong som gravid. At kroppens utseende skal ha så mye å si for hvordan vi føler oss totalt sett forteller mye om utseendefokuset i samfunnet. Det er da ikke sikkert at det handler om kroppens utseende. For en person med en så ekstrem kroppsbeherskelse som henne, skjønner jeg godt at det oppleves som fælt å bli tyngre og mer "klumsete". Jeg er ikke ekstremt trent slik hun er, men for meg også er det viktig å kjenne meg "lett", sånn at jeg kan løpe opp trapper og være kjapp og smidig. I mine svangerskap har jeg syntes at jeg har vært fin, men det å bli tung og dermed treg i bevegelsene, har ikke vært enkelt, selv om jeg jo visste at det bare var midlertidig. I tillegg kan man bli veldig hormonell og dermed litt irrasjonell, sånn at ting får en større plass enn det egentlig burde. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. november 2021 #2615 Del Skrevet 8. november 2021 O.G. skrev (På 4.11.2021 den 5.10): Men er du ikke sjokkert over at voksne mennesker hyler og brøler og legger skylden på sin graviditet over på en annen person i tv program da? Så ingen som hylte og brølte. At man har ulike følelser rundt en graviditet er da helt normalt. Ærlig talt som dere overtenker det her. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 8. november 2021 #2616 Del Skrevet 8. november 2021 Lafamiglia skrev (På 6.11.2021 den 7.59): Det er da ikke sikkert at det handler om kroppens utseende. For en person med en så ekstrem kroppsbeherskelse som henne, skjønner jeg godt at det oppleves som fælt å bli tyngre og mer "klumsete". Jeg er ikke ekstremt trent slik hun er, men for meg også er det viktig å kjenne meg "lett", sånn at jeg kan løpe opp trapper og være kjapp og smidig. I mine svangerskap har jeg syntes at jeg har vært fin, men det å bli tung og dermed treg i bevegelsene, har ikke vært enkelt, selv om jeg jo visste at det bare var midlertidig. I tillegg kan man bli veldig hormonell og dermed litt irrasjonell, sånn at ting får en større plass enn det egentlig burde. Dette! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medlem nr3 Skrevet 9. november 2021 #2617 Del Skrevet 9. november 2021 Lafamiglia skrev (På 6.11.2021 den 7.59): Det er da ikke sikkert at det handler om kroppens utseende. For en person med en så ekstrem kroppsbeherskelse som henne, skjønner jeg godt at det oppleves som fælt å bli tyngre og mer "klumsete". Jeg er ikke ekstremt trent slik hun er, men for meg også er det viktig å kjenne meg "lett", sånn at jeg kan løpe opp trapper og være kjapp og smidig. I mine svangerskap har jeg syntes at jeg har vært fin, men det å bli tung og dermed treg i bevegelsene, har ikke vært enkelt, selv om jeg jo visste at det bare var midlertidig. I tillegg kan man bli veldig hormonell og dermed litt irrasjonell, sånn at ting får en større plass enn det egentlig burde. Bøyer meg i hatten for ditt fine innlegg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 10. november 2021 #2618 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg synes det var søtt når Jørgine sa "jeg krangler med Morten, men Morten krangler ikke med meg" i gårsdagens episode 😂 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaopulver Skrevet 21. november 2021 #2619 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) Oline12 skrev (På 31.10.2021 den 8.35): Jeg var gravid samtidig med henne forrige gang hun var gravid. Jeg kjente heller på en lettelse at flere sa at det er vanskelig når kroppen forandrer seg. Ikke pga utseende og samfunnets "normer", men at det er rart, kroppen føles annerledes og det er blytungt. Jeg fikk den gangen ikke et negativt syn på kroppens utseende, men mener Jørgine snakket om at kroppen blir fremmed hvis det gir mening, hormonene går løpsk og kroppen orker mindre. Har ikke fulgt med på gravidrantene denne gangen dog, kanskje hun sier noe annet denne gangen. Jeg var gravid på samme tid som henne nå. Terminen min var samtidig som hennes, men jeg måtte føde et dødt foster i uke 18. Det er tungt å høre på at en frisk og flott gravid klage såpass mye og være så utakknemlig. Jeg tror ikke dere i tråden som forsvarer henne har opplevd det samme som meg, da hadde dere kanskje håpet at hun modererte klagingen sin. Endret 21. november 2021 av Kakaopulver Skrivefeil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 21. november 2021 Populært innlegg #2620 Del Skrevet 21. november 2021 Kakaopulver skrev (9 minutter siden): Jeg var gravid på samme tid som henne nå. Terminen min var samtidig som hennes, meg jeg måtte føde et dødt foster i uke 18. Det er tungt å høre på at en frisk og flott gravid klage såpass mye og være så utakknemlig. Jeg tror ikke dere i tråden som forsvarer henne har opplevd det samme som meg, da hadde dere kanskje håpet at hun modererte klagingen sin. Det var trist at du mistet babyen din. Men det er faktisk ikke slik at alle kan ta hensyn til alle. Jeg mistet min nyfødte baby kort tid etter fødsel og skulle virkelig ønske at vi fikk gå gjennom våkenetter og kolikk, likevel skjønner jeg at andre kan klage over en hard barseltid. Du må forsøke å ikke måle andres utfordringer mot din egen tragedie. 62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå