Gjest rampenissen72 Skrevet 29. oktober 2021 #2581 Del Skrevet 29. oktober 2021 Orly skrev (På 14.7.2021 den 7.11): Det er bra hun ser ut til å ha lært, minuset er jo at alt det hun har lagt ut blir liggende og det har vært mye som har vært delt som har vært ugreit Hva la hun ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. oktober 2021 #2582 Del Skrevet 30. oktober 2021 Tough cookie skrev (15 timer siden): Bruk prevensjon da hvis det er så ille å bli gravid! Kan vel være verdt det å få et barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 30. oktober 2021 #2583 Del Skrevet 30. oktober 2021 Herregud så lei jeg er av konkurransen blant oss kvinner om hvem som har det verst i et svangerskap (og barseltid). Jeg hadde også et blytungt svangerskap, men jeg skal da ikke legge føringer på hvordan Funkygine opplever sine svangerskap? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 30. oktober 2021 #2584 Del Skrevet 30. oktober 2021 Tough cookie skrev (19 timer siden): Bruk prevensjon da hvis det er så ille å bli gravid! Hvem liker å være gravid, selv likte jeg kun delen da jeg ble gravid og da barnet var født 😏 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 30. oktober 2021 #2585 Del Skrevet 30. oktober 2021 (endret) Loke37 skrev (22 minutter siden): Hvem liker å være gravid, selv likte jeg kun delen da jeg ble gravid og da barnet var født 😏 Mange liker da å være gravid? Jeg er i alle fall en av dem. Må da være rom for begge deler, uten at noe er «galt» eller rart med verken det ene eller det andre. Endret 30. oktober 2021 av hufsaaaaa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 30. oktober 2021 #2586 Del Skrevet 30. oktober 2021 Personlig synes jeg det er trist at mange kvinner får problemer med at kroppen endrer fasong som gravid. At kroppens utseende skal ha så mye å si for hvordan vi føler oss totalt sett forteller mye om utseendefokuset i samfunnet. Det er fysisk umulig å bære frem et barn uten at kroppen endrer seg mye. Jeg kan jo se at det er fint at Funkygine forteller om det, slik at andre som kjenner på liknende kjenner seg mindre alene. Samtidig bidrar hun jo til å bekrefte at kroppens utseende er noe å være opptatt av og det er jo er fokus som man slett ikke bør belastes med. Det burde være et ikketema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Medlem nr3 Skrevet 31. oktober 2021 #2587 Del Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Får helt vondt å se hva dere skriver her! Funkygine har sin graviditet!Du har din og jeg har min !Jeg elsket mine graviditeter !Min venninne sleit som fy med alle sine to! Vi er forskjellige med kropp og sjel hvordan vi reagererog ta deg fy f på å tro du vet noe om noen andre!Jeg var der for min veninne som slet med svangerskapet og blir oppriktighet lei meg hvordan dere omtaler svangerskapet til Funkigine😞 Endret 31. oktober 2021 av Medlem nr3 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 31. oktober 2021 #2588 Del Skrevet 31. oktober 2021 CecilieX skrev (20 timer siden): Personlig synes jeg det er trist at mange kvinner får problemer med at kroppen endrer fasong som gravid. At kroppens utseende skal ha så mye å si for hvordan vi føler oss totalt sett forteller mye om utseendefokuset i samfunnet. Det er fysisk umulig å bære frem et barn uten at kroppen endrer seg mye. Jeg kan jo se at det er fint at Funkygine forteller om det, slik at andre som kjenner på liknende kjenner seg mindre alene. Samtidig bidrar hun jo til å bekrefte at kroppens utseende er noe å være opptatt av og det er jo er fokus som man slett ikke bør belastes med. Det burde være et ikketema. Jeg var gravid samtidig med henne forrige gang hun var gravid. Jeg kjente heller på en lettelse at flere sa at det er vanskelig når kroppen forandrer seg. Ikke pga utseende og samfunnets "normer", men at det er rart, kroppen føles annerledes og det er blytungt. Jeg fikk den gangen ikke et negativt syn på kroppens utseende, men mener Jørgine snakket om at kroppen blir fremmed hvis det gir mening, hormonene går løpsk og kroppen orker mindre. Har ikke fulgt med på gravidrantene denne gangen dog, kanskje hun sier noe annet denne gangen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 31. oktober 2021 #2589 Del Skrevet 31. oktober 2021 Oline12 skrev (1 time siden): Jeg var gravid samtidig med henne forrige gang hun var gravid. Jeg kjente heller på en lettelse at flere sa at det er vanskelig når kroppen forandrer seg. Ikke pga utseende og samfunnets "normer", men at det er rart, kroppen føles annerledes og det er blytungt. Jeg fikk den gangen ikke et negativt syn på kroppens utseende, men mener Jørgine snakket om at kroppen blir fremmed hvis det gir mening, hormonene går løpsk og kroppen orker mindre. Har ikke fulgt med på gravidrantene denne gangen dog, kanskje hun sier noe annet denne gangen. Som jeg sa, det kan bidra til at man føler at man er flere, slik du beskriver. Jeg tenkte at jeg skulle google litt etter fagfolk sine tanker og googlet «gravid, kropp, psyke». Som treff nummer tre dukker et innlegg med video fra Jørgine opp. Den er fra forrige graviditet. https://www.funkygine.com/2018/02/13/om-jeg-skal-vaere-helt-aerlig/ Jeg er misfornøyd sier hun, derfor har hun ikke postet bilder av seg selv som gravid. Hun peker på det hun er misfornøyd med. Jeg skal ikke gjengi innholdet, for da bidrar jeg bare til problemet. Men hun fokuserte definitivt på utseende på kroppen og misnøye med den. Vi vet jo at Funkygine er opptatt av kropp og hvordan man bygger den opp. Hvordan balansen er mellom fokus på kropp og fokus på helse er, det vet jeg ikke, men for meg som følger sporadisk oppfatter jeg at utseende på kroppen er en viktig del av treningen som hun bedriver. Når dette da videreføres i graviditet så er det ikke bra. Helsefokus ja, kroppsfokus, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 2. november 2021 #2590 Del Skrevet 2. november 2021 Morten. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2021 #2591 Del Skrevet 3. november 2021 loveli skrev (14 timer siden): Morten. ❤ Hææææ? Liker du ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. november 2021 #2592 Del Skrevet 3. november 2021 O.G. skrev (48 minutter siden): Hææææ? Liker du ham? Jeg liker verdiene hans. Og at han sier og beviser at han gjør alt for at Jørgine skal kunne drive med hundekjøring og gjøre ting som gjør henne lykkelig. Han sto stødig i all dritten Jørgine gav han når de fant ut at de var gravide (vist i TV-serien deres). Han elsker barn og behandler tilsynelatende sine bonusbarn som sine egne. Og han står på og gjør mye i hjemmet. Og.., jeg vet ikke, synes ikke det jeg ser er så veldig bra. Synes ikke Jørgine behandler han så godt, men jeg vet jo ikke mer enn hva jeg ser og tolker av det de velger å vise av sitt samliv. Jeg synes han virker som en flott mann, selv om jeg ikke kunne vært sammen med han fordi jeg tror vi har veldig ulik humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2021 #2593 Del Skrevet 3. november 2021 loveli skrev (8 minutter siden): Jeg liker verdiene hans. Og at han sier og beviser at han gjør alt for at Jørgine skal kunne drive med hundekjøring og gjøre ting som gjør henne lykkelig. Han sto stødig i all dritten Jørgine gav han når de fant ut at de var gravide (vist i TV-serien deres). Han elsker barn og behandler tilsynelatende sine bonusbarn som sine egne. Og han står på og gjør mye i hjemmet. Og.., jeg vet ikke, synes ikke det jeg ser er så veldig bra. Synes ikke Jørgine behandler han så godt, men jeg vet jo ikke mer enn hva jeg ser og tolker av det de velger å vise av sitt samliv. Jeg synes han virker som en flott mann, selv om jeg ikke kunne vært sammen med han fordi jeg tror vi har veldig ulik humor. Ja, ja, alt det bra ser ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 3. november 2021 #2594 Del Skrevet 3. november 2021 loveli skrev (44 minutter siden): Jeg liker verdiene hans. Og at han sier og beviser at han gjør alt for at Jørgine skal kunne drive med hundekjøring og gjøre ting som gjør henne lykkelig. Han sto stødig i all dritten Jørgine gav han når de fant ut at de var gravide (vist i TV-serien deres). Han elsker barn og behandler tilsynelatende sine bonusbarn som sine egne. Og han står på og gjør mye i hjemmet. Og.., jeg vet ikke, synes ikke det jeg ser er så veldig bra. Synes ikke Jørgine behandler han så godt, men jeg vet jo ikke mer enn hva jeg ser og tolker av det de velger å vise av sitt samliv. Jeg synes han virker som en flott mann, selv om jeg ikke kunne vært sammen med han fordi jeg tror vi har veldig ulik humor. Jeg tror de har det veldig bra sammen. Ikke overanalyser. Det var ikke noe galt i det som ble vist. Det er mulig å ha ulike meninger og følelser rundt endring i familiesituasjonen. De har en leken sjargong seg imellom. Dette blir for dumt. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. november 2021 #2595 Del Skrevet 3. november 2021 Maydis8 skrev (44 minutter siden): Jeg tror de har det veldig bra sammen. Ikke overanalyser. Det var ikke noe galt i det som ble vist. Det er mulig å ha ulike meninger og følelser rundt endring i familiesituasjonen. De har en leken sjargong seg imellom. Dette blir for dumt. Det blir ikke for dumt for meg. Kjenner du de kanskje? Nei. Du snakker som om du har sannheten om fremmede mennesker, som om det er noe mindre dumt enn å argumentere for et utsagn med en teori man har basert på observasjoner... Jeg så ingen humor i det Jørgine sa i situasjonen der de snakker om graviditeten. Jeg så en mann som prøvde å hjelpe kvinnen sin og som bare fikk dritt tilbake. Jeg hadde aldri kunnet snakke sånn til min mann når han bare prøver å hjelpe meg. Men jeg skjønner jo etterhvert hvorfor mange menn gir opp kvinner når det er sånn det er å dele livet med en kvinne, at dette er akseptabelt og helt allright... Jeg ser mye humor mellom de ellers, men ikke alltid. Og jeg synes ikke det er greit å bli sint på mannen sin når man selv er med på ubeskyttet sex. Hun var jo oppriktig sur på han for graviditeten, ikke sånn på spøk, og hele samtalen bar preg av det. Slik jeg tolket det. Du skal få tolke det som du vil... Uansett, mitt poeng var at jeg synes Morten virker som en skikkelig ordentlig mann. Han tåler mye slik jeg ser det og han virker uendelig snill. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 3. november 2021 #2596 Del Skrevet 3. november 2021 loveli skrev (7 minutter siden): Det blir ikke for dumt for meg. Kjenner du de kanskje? Nei. Du snakker som om du har sannheten om fremmede mennesker, som om det er noe mindre dumt enn å argumentere for et utsagn med en teori man har basert på observasjoner... Jeg så ingen humor i det Jørgine sa i situasjonen der de snakker om graviditeten. Jeg så en mann som prøvde å hjelpe kvinnen sin og som bare fikk dritt tilbake. Jeg hadde aldri kunnet snakke sånn til min mann når han bare prøver å hjelpe meg. Men jeg skjønner jo etterhvert hvorfor mange menn gir opp kvinner når det er sånn det er å dele livet med en kvinne, at dette er akseptabelt og helt allright... Jeg ser mye humor mellom de ellers, men ikke alltid. Og jeg synes ikke det er greit å bli sint på mannen sin når man selv er med på ubeskyttet sex. Hun var jo oppriktig sur på han for graviditeten, ikke sånn på spøk, og hele samtalen bar preg av det. Slik jeg tolket det. Du skal få tolke det som du vil... Uansett, mitt poeng var at jeg synes Morten virker som en skikkelig ordentlig mann. Han tåler mye slik jeg ser det og han virker uendelig snill. ❤ Jeg har ikke sett på tv-serien deres så jeg vet ikke noe om personligheten hans. Men han er definitivt skikkelig digg å se på 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 3. november 2021 #2597 Del Skrevet 3. november 2021 loveli skrev (8 minutter siden): Det blir ikke for dumt for meg. Kjenner du de kanskje? Nei. Du snakker som om du har sannheten om fremmede mennesker, som om det er noe mindre dumt enn å argumentere for et utsagn med en teori man har basert på observasjoner... Jeg så ingen humor i det Jørgine sa i situasjonen der de snakker om graviditeten. Jeg så en mann som prøvde å hjelpe kvinnen sin og som bare fikk dritt tilbake. Jeg hadde aldri kunnet snakke sånn til min mann når han bare prøver å hjelpe meg. Men jeg skjønner jo etterhvert hvorfor mange menn gir opp kvinner når det er sånn det er å dele livet med en kvinne, at dette er akseptabelt og helt allright... Jeg ser mye humor mellom de ellers, men ikke alltid. Og jeg synes ikke det er greit å bli sint på mannen sin når man selv er med på ubeskyttet sex. Hun var jo oppriktig sur på han for graviditeten, ikke sånn på spøk, og hele samtalen bar preg av det. Slik jeg tolket det. Du skal få tolke det som du vil... Uansett, mitt poeng var at jeg synes Morten virker som en skikkelig ordentlig mann. Han tåler mye slik jeg ser det og han virker uendelig snill. ❤ Jeg er litt enig med deg. Jørgine er helt garantert glad i Morten og alt det der; men det er synd for henne at hun utleverer dem som om at hun er en bitchwife og Morten en liten valp som må gjøre som kona sier… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2021 #2598 Del Skrevet 3. november 2021 lillehammeren skrev (30 minutter siden): Jeg er litt enig med deg. Jørgine er helt garantert glad i Morten og alt det der; men det er synd for henne at hun utleverer dem som om at hun er en bitchwife og Morten en liten valp som må gjøre som kona sier… Ut fra serien kan det virke som at Jørgine har tatt ballene hans fullstendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. november 2021 #2599 Del Skrevet 3. november 2021 loveli skrev (1 time siden): Det blir ikke for dumt for meg. Kjenner du de kanskje? Nei. Du snakker som om du har sannheten om fremmede mennesker, som om det er noe mindre dumt enn å argumentere for et utsagn med en teori man har basert på observasjoner... Jeg så ingen humor i det Jørgine sa i situasjonen der de snakker om graviditeten. Jeg så en mann som prøvde å hjelpe kvinnen sin og som bare fikk dritt tilbake. Jeg hadde aldri kunnet snakke sånn til min mann når han bare prøver å hjelpe meg. Men jeg skjønner jo etterhvert hvorfor mange menn gir opp kvinner når det er sånn det er å dele livet med en kvinne, at dette er akseptabelt og helt allright... Jeg ser mye humor mellom de ellers, men ikke alltid. Og jeg synes ikke det er greit å bli sint på mannen sin når man selv er med på ubeskyttet sex. Hun var jo oppriktig sur på han for graviditeten, ikke sånn på spøk, og hele samtalen bar preg av det. Slik jeg tolket det. Du skal få tolke det som du vil... Uansett, mitt poeng var at jeg synes Morten virker som en skikkelig ordentlig mann. Han tåler mye slik jeg ser det og han virker uendelig snill. ❤ O.G. skrev (40 minutter siden): Ut fra serien kan det virke som at Jørgine har tatt ballene hans fullstendig. Men kjære dere! Tror dere virkelig at det er genuine glimt av deres personlige liv de viser frem i serien? Tror dere seriøst at de tok denne diskusjonen for åpent kamera uten å ha diskutert det på forhånd? Tror dere at det ikke er en stor dose skuespill i ALT som vises i programmet? Jeg er faktisk sjokkert at voksne mennesker sitter og diskuterer deres samliv i største alvor! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 3. november 2021 #2600 Del Skrevet 3. november 2021 Hallepalle2 skrev (24 minutter siden): Men kjære dere! Tror dere virkelig at det er genuine glimt av deres personlige liv de viser frem i serien? Tror dere seriøst at de tok denne diskusjonen for åpent kamera uten å ha diskutert det på forhånd? Tror dere at det ikke er en stor dose skuespill i ALT som vises i programmet? Jeg er faktisk sjokkert at voksne mennesker sitter og diskuterer deres samliv i største alvor! Nå er det du som drar det litt vel langt her eller... Men for å svare på spørsmålene dine; Nei. Nei, men en diskusjon som jeg opplevde som ubehagelig ble filmet og vist for hele Norge. Jeg tar utgangspunkt i det jeg har sett for å argumentere for min oppfattelse, hva ellers skal jeg gjøre mener du? Hva som er sant vet ingen av oss, det har jeg også vært tydelig på. Jo, selvfølgelig er det det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå