TulleJenny Skrevet 28. oktober 2021 #2561 Del Skrevet 28. oktober 2021 Tough cookie skrev (4 minutter siden): Så vidt jeg ser så er Funkygine i veldig god form for å være gravid, og da synes jeg ikke hun skal klage offentlig når man tenker på alle de gravide som får invalidiserende plager sånn som bekkenleddsmerter. Jeg har selv hatt bekkenløsning eller kronisk bekkenleddsyndrom, og måtte gå på krykker ett år etter fødsel, og jeg kjenner en dame som har sittet i rullestol i 15 år etter at hennes yngste barn var født. Så bare fordi andre har det værre så får man ikke lov å klage? Logisk 😂 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. oktober 2021 #2562 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tough cookie skrev (8 timer siden): Så vidt jeg ser så er Funkygine i veldig god form for å være gravid, og da synes jeg ikke hun skal klage offentlig når man tenker på alle de gravide som får invalidiserende plager sånn som bekkenleddsmerter. Jeg har selv hatt bekkenløsning eller kronisk bekkenleddsyndrom, og måtte gå på krykker ett år etter fødsel, og jeg kjenner en dame som har sittet i rullestol i 15 år etter at hennes yngste barn var født. Skjerp deg. Hun kan klage så mye hun vil. Dette gir null mening. Kom deg av krenkekrakken... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. oktober 2021 #2563 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tough cookie skrev (11 timer siden): Så vidt jeg ser så er Funkygine i veldig god form for å være gravid, og da synes jeg ikke hun skal klage offentlig når man tenker på alle de gravide som får invalidiserende plager sånn som bekkenleddsmerter. Jeg har selv hatt bekkenløsning eller kronisk bekkenleddsyndrom, og måtte gå på krykker ett år etter fødsel, og jeg kjenner en dame som har sittet i rullestol i 15 år etter at hennes yngste barn var født. Og det finnes barn som ikke lenger har en mor fordi hun døde under fødsel. Det finnes barn som blir satt bort fordi de har feil kjønn og det finnes barn som er så fattige at de dør av sult. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. oktober 2021 #2564 Del Skrevet 29. oktober 2021 MaleficentAurora skrev (På 14.7.2021 den 5.59): Det er noe du ikke kan ta en bestemmelse over. Det er opp til enhver gravide om de vil klage eller ei. Noen klager litt mens andre klager mye mer. Ingen er like. Så legg fra deg pekefingeren om hvordan inviduelle gravide skal oppføre seg. Bah! Jørgine er en frisk gravid og hun har valgt å bli gravid for fjerde gang selv, så hvorfor klage da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 29. oktober 2021 #2565 Del Skrevet 29. oktober 2021 O.G. skrev (4 timer siden): Bah! Jørgine er en frisk gravid og hun har valgt å bli gravid for fjerde gang selv, så hvorfor klage da? Fordi å være gravid er slitsomt enda så frisk du er. Og det var visst uplanlagt skal vi tro det hun sier. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hengehoia Skrevet 29. oktober 2021 #2566 Del Skrevet 29. oktober 2021 O.G. skrev (7 timer siden): Bah! Jørgine er en frisk gravid og hun har valgt å bli gravid for fjerde gang selv, så hvorfor klage da? Fordi, hun som mange andre, hater å gå gravid, hater at kroppen forandrer seg, hater at kroppen setter en stopper for aktiviteter osv osv. Det betyr virkelig ikke at man ikke elsker barna sine over alt på jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. oktober 2021 #2567 Del Skrevet 29. oktober 2021 (endret) Hengehoia skrev (2 timer siden): Fordi, hun som mange andre, hater å gå gravid, hater at kroppen forandrer seg, hater at kroppen setter en stopper for aktiviteter osv osv. Det betyr virkelig ikke at man ikke elsker barna sine over alt på jord. Vel, men si det til de kvinnene som har omtrent blitt invalide av graviditeten, for sammenlignet med dem slipper Jørgine billig unna..... Tror hun bør bli takknemlig for sitt privilegium og holde kjeft. Endret 29. oktober 2021 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 29. oktober 2021 #2568 Del Skrevet 29. oktober 2021 TulleJenny skrev (21 timer siden): Så bare fordi andre har det værre så får man ikke lov å klage? Logisk 😂 Hun har ingen grunn til å klage under en graviditet, når man er i så bra form som Funkygine 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 29. oktober 2021 #2569 Del Skrevet 29. oktober 2021 Klink skrev (5 timer siden): Fordi å være gravid er slitsomt enda så frisk du er. Og det var visst uplanlagt skal vi tro det hun sier. Bruk prevensjon da hvis det er så ille å bli gravid! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 29. oktober 2021 #2570 Del Skrevet 29. oktober 2021 TulleJenny skrev (21 timer siden): Så bare fordi andre har det værre så får man ikke lov å klage? Logisk 😂 Synes ikke det nei. Man skal ikke klage når man er frisk og gravid. Iallfall ikke til hele Norge... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. oktober 2021 #2571 Del Skrevet 29. oktober 2021 Klink skrev (5 timer siden): Fordi å være gravid er slitsomt enda så frisk du er. Og det var visst uplanlagt skal vi tro det hun sier. At hun voksne kvinnemenneske ikke skammer seg over seg selv. Det er jo pinlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 29. oktober 2021 #2572 Del Skrevet 29. oktober 2021 O.G. skrev (42 minutter siden): At hun voksne kvinnemenneske ikke skammer seg over seg selv. Det er jo pinlig. Hva er pinlig? Å bli uplanlagt gravid? Jeg har blitt det på både p piller, og spiral. Skammer meg ikke et øyeblikk. Jeg synes det er veldig bra, og utrolig viktig at jørgine velger å være åpen om hva hun føler rundt svangerskap. Vi er mange i samme båt og det er godt at noen setter ord på følelser mange sitter med. Å denne tråden gir meg hakeslepp. Selvfølgelig er det lov å ha det vanskelig og fortelle at man har det vanskelig og hva som er vanskelig. Man forteller ikke mennesker som lider av depresjon at fattige barn i Afrika har det verre. Å trekke priviligert kortet blir bare idiotisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. oktober 2021 #2573 Del Skrevet 29. oktober 2021 O.G. skrev (11 timer siden): Bah! Jørgine er en frisk gravid og hun har valgt å bli gravid for fjerde gang selv, så hvorfor klage da? Ærlig talt. Å synes det er tungt å gå gravid må man da få lov til å ytre. Hvorfor skal alt være så tabu og males rosenrødt? Det er beinhardt å være gravid. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. oktober 2021 #2574 Del Skrevet 29. oktober 2021 O.G. skrev (1 time siden): Vel, men si det til de kvinnene som har omtrent blitt invalide av graviditeten, for sammenlignet med dem slipper Jørgine billig unna..... Tror hun bør bli takknemlig for sitt privilegium og holde kjeft. Åja, så fordi noen har det verre, så skal man ikke klage? Regner med du aldri klager på noe? Er noen som har det verre vettu. Tviler på at du har vært gravid selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. oktober 2021 #2575 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tough cookie skrev (1 time siden): Hun har ingen grunn til å klage under en graviditet, når man er i så bra form som Funkygine Alle graviditeter er forskjellig. At kroppen forandrer seg er en like stor påkjenning. Regner ikke med du klager på en dritt 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. oktober 2021 #2576 Del Skrevet 29. oktober 2021 O.G. skrev (1 time siden): At hun voksne kvinnemenneske ikke skammer seg over seg selv. Det er jo pinlig. Du bør vel skamme deg ganske kraftig du også, som dømmer folk sånn 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 29. oktober 2021 #2577 Del Skrevet 29. oktober 2021 førstedamen skrev (41 minutter siden): Hva er pinlig? Å bli uplanlagt gravid? Jeg har blitt det på både p piller, og spiral. Skammer meg ikke et øyeblikk. Jeg synes det er veldig bra, og utrolig viktig at jørgine velger å være åpen om hva hun føler rundt svangerskap. Vi er mange i samme båt og det er godt at noen setter ord på følelser mange sitter med. Å denne tråden gir meg hakeslepp. Selvfølgelig er det lov å ha det vanskelig og fortelle at man har det vanskelig og hva som er vanskelig. Man forteller ikke mennesker som lider av depresjon at fattige barn i Afrika har det verre. Å trekke priviligert kortet blir bare idiotisk. Dette!!🙏🏼 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 29. oktober 2021 #2578 Del Skrevet 29. oktober 2021 førstedamen skrev (1 time siden): Man forteller ikke mennesker som lider av depresjon at fattige barn i Afrika har det verre. Å trekke priviligert kortet blir bare idiotisk. For deg ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 29. oktober 2021 #2579 Del Skrevet 29. oktober 2021 Det at man ikke liker å gå gravid er jo ikke ensbetydende med at man ikke ønsker seg barn? Er mange av oss som gjerne kunne ha droppa svangerskapet, men å oppleve å få egne barn er likevel utrolig stort. Tenker at vi må kunne tåle å høre at svangerskap ikke er fantastisk for alle uten å måtte slenge fra at man skal være glad for at man kan bli gravid etc. Blir til slutt veldig veldig mange hensyn å ta rundt omkring om noen ikke skal føle seg krenka på et eller annet vis. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. oktober 2021 #2580 Del Skrevet 29. oktober 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå