Gå til innhold

Hvor mye bruker du på klær i året?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er du i jobb, er student eller mottar trygd?



Anonymous poster hash: 01cad...fcd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er arbeidstaker.

I 2011 brukte jeg ca 1500 kr på klær og sko.

I 2012 var det 2500 kr.

I fjor var det 5500 kr.

Hittil i år er det 2400 kr og jeg håper at det ikke blir mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som skrev over: Er ikke i jobb, mottar stipend og har brukt stipendpenger på klær i fjord. I år spares det, så tenker et typisk år heller er rundt 5000



Anonymous poster hash: 79274...7c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000 kroner kanskje. Jeg liker ikke shopping. Får aap fra nav p.g.a fysisk og psykisk sykdom.



Anonymous poster hash: e3196...5c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alt for mye på klær. Rundt 10 000,- pr mnd. Gjerne mer høst og vår når man gjerne suplerer litt ekstra pga overgangen mellom årstidene. I tillegg kommer sko, vesker, make-up mm.

Jobber som psykolog med egen praksis og er "godt gift" med en som ikke setter begrensninger på forbruk.

Anonymous poster hash: 32d6a...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elev + deltidsjobb

Bruker max 500,- i året. Kjøper ikke klær bare for å kjøpe, da jeg ikke synes noe om overforbruket i samfunnet. Har nok av klær fra før, og selv om de ikke er siste mote, er de rene, pene og godt vedlikeholdt :P



Anonymous poster hash: c9154...600
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I jobb, gjennomsnitt siste 2 år er ca. 6200 kr/år på klær og sko. Det inkluderer en del utskifting pga. vektnedgang, så det bør bli mindre i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i år har det vært MYE 30 000 kanskje, men det er fordi jeg har levd sparsomt så lenge, nå er jeg ferdigstudert og har fått meg 100 % jobb. Følte litt at jeg hadde et etterslep siden studietiden, men det er jo litt unskyldning også da, hadde vel ikke 30 000 i etterslep :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 - 200 000, vesker holdt utenfor.

Er i full jobb, og har vært det noen år. Tjener veldig god, er glad i klær og tilbehør, og har godt med penger til sparing til tross for høyt forbruk.



Anonymous poster hash: adee1...981
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

i fjor brukte jeg ca 30 000 på klær. jeg var student, men bodde midt i Oslo sentrum (under 500 m fra Karl Johan) så var mange fristeler på vei hjem fra skolen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000-2000 kr, omtrent. Er student og deltidsarbeider. Og har skapene så stappet fulle av klær at jeg bokstavelig talt ikke får igjen dørene, så det er ikke økonomien det står på, kun behov og ønsker.

Pleier dog å ønske meg "nødvendige" klær som ytterjakker og sko i julegave og bursdagsgave fra foreldre som gjerne vil gi meg noe jeg har bruk for.



Anonymous poster hash: b3507...ed2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i fjor brukte jeg ca 30 000 på klær. jeg var student, men bodde midt i Oslo sentrum (under 500 m fra Karl Johan) så var mange fristeler på vei hjem fra skolen :fnise:

Trodde studenter hadde dårlig råd, at de måtte spare, istedet for å kaste bort pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepenger.

Vi er en voksen og ett barn. Bruker rundt 5.000, og 99 % av dem er til barnet.

Anonymous poster hash: e5aa6...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...