Gå til innhold

29 og 18 år?

Fremhevede innlegg

Skrevet

mulatt-jente

Anonymous poster hash: e0ce2...272

Denne kommentaren alene gir meg sterke fordommer mot deg som person og dine intensjoner og hva som ligger bak din tiltrekkelse til denne jenta.

For all del, begge er voksne. Men om du er så barnslig i hodet at du foretrekker jenter i tenårene mens du selv straks er 30 vil det bety at jenta vil vokse fra deg mentalt sett iløpet av svært kort tid.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kommentaren alene gir meg sterke fordommer mot deg som person og dine intensjoner og hva som ligger bak din tiltrekkelse til denne jenta.

For all del, begge er voksne. Men om du er så barnslig i hodet at du foretrekker jenter i tenårene mens du selv straks er 30 vil det bety at jenta vil vokse fra deg mentalt sett iløpet av svært kort tid.

Det er helt vanlig å like yngre jenter, vi lever i 2014 ikke 1984, ingen bryr seg om personen er 29 eller 18...

• Liker 2
Skrevet

Tåpelig argument, da du ikke vet hvordan jeg (ts) ser ut. Samtidig er det generaliserende for at jenter på 18 bare tenker på utseende.

Anonymous poster hash: e0ce2...272

Vel, sånn kan du tolke mitt innlegg.

Skrevet

Hæ? Hva som feiler deg? Er du en sånn PK-fanatiker som ikke tåler et ord som "mulatt"?

Anonymous poster hash: f26f5...5ca

Skrevet

Hæ? Hva som feiler deg? Er du en sånn PK-fanatiker som ikke tåler et ord som "mulatt"?

Mulatt var noe vi kalte blandingsunger for 30 + år siden, den gangen vi snakket om negere og hvite. Mulatt stammer fra det spanske ordet for muldyr (hest+ esel), og alle som er noen lunde oppegående vet at det er et begrep man ikke tar i sin munn lenger. Har med respekt å gjøre, ikke fanatisme.

Anonymous poster hash: ec762...7f0

Skrevet

Mulatt var noe vi kalte blandingsunger for 30 + år siden, den gangen vi snakket om negere og hvite. Mulatt stammer fra det spanske ordet for muldyr (hest+ esel), og alle som er noen lunde oppegående vet at det er et begrep man ikke tar i sin munn lenger. Har med respekt å gjøre, ikke fanatisme.

Anonymous poster hash: ec762...7f0

:tommelopp:

ot: jeg har fordommer på grunn av uttrykket du brukte... men begge er voksne, og det kommer an på dere. alder spiller ingen rolle etter min mening.

Skrevet

Ikke noe å steile etter med den aldersforskjellen, men personlig syns jeg 18-åringer flest virker veldig unge, og jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det selv (jeg er 26). Men det er jo forskjell på folk. :)

Derimot kan det bli et problem når du er for eksempel 33, og hun 22. Du er kanskje klar for barn, hus og stasjonsvogn, hun holder kanskje på med en utdannelse, og gleder seg til hun blir 23, og kan komme inn på utestedet hvor de eldre vennene hennes vanker.. Det er fort gjort at man er på litt forskjellige steder i livet når man er såpass unge, og forskjellen er såpass stor.

Anonymous poster hash: 871be...117

Gjest HowardRoark
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt en 18 år gammel jente selv og om det hadde skapt kontrovers, så hadde jeg elsket det. Nå er det ikke så ofte jeg møter jenter i den alderen uansett, men problemet for min del er at jeg føler de blir for unge på det mentale plan om man skal ha et forhold sammen.

Men om du føler at dere passer bra sammen og det er gjensidig, så ser jeg virkelig ikke problemet, så lenge dere begge behandler hverandre fint.

:)

...alle som er noen lunde oppegående vet at det er et begrep man ikke tar i sin munn lenger. Har med respekt å gjøre, ikke fanatisme.

Jeg regner meg for å være ganske oppegående, men dette var nytt for meg.

:)

Skrevet

Casper smart(exen til jennifer lopez), var vel 18-19 år da de begynte å date. Til opplysning er hun 44 år tror jeg. Dette ble hyllet i mediene, som noe kult. Hun er jo cougar/milf.:)

Det er forskjell om ei kvinne velger å ha en ung partner kontra en mann. En mann blir sett på som en ekkel gris/pedo, mens kvinner blir sett på som seksuelt frigjorte/moderne fordi de tør å leve ut sin seksualitet. DETTE kan ingen nekte for!;)

Anonymous poster hash: 3d2c4...d51

Skrevet

Om den type beskrivelser og jentas etnisitet er det første som spretter frem i hodet ditt når du skal fortelle hva du liker ved henne - anser jeg deg ikke for å ha særlig mye romantiske og varige intensjoner. Så nei - der trynte du rett før start.

Skrevet

Casper smart(exen til jennifer lopez), var vel 18-19 år da de begynte å date. Til opplysning er hun 44 år tror jeg. Dette ble hyllet i mediene, som noe kult. Hun er jo cougar/milf.:)

Det er forskjell om ei kvinne velger å ha en ung partner kontra en mann. En mann blir sett på som en ekkel gris/pedo, mens kvinner blir sett på som seksuelt frigjorte/moderne fordi de tør å leve ut sin seksualitet. DETTE kan ingen nekte for!;)

Ser at de kvinnene som roper om at ts går på barnerov, ble stille etter de fikk servert fasiten.:)

Skrevet

Casper smart(exen til jennifer lopez), var vel 18-19 år da de begynte å date. Til opplysning er hun 44 år tror jeg. Dette ble hyllet i mediene, som noe kult. Hun er jo cougar/milf. :)

Det er forskjell om ei kvinne velger å ha en ung partner kontra en mann. En mann blir sett på som en ekkel gris/pedo, mens kvinner blir sett på som seksuelt frigjorte/moderne fordi de tør å leve ut sin seksualitet. DETTE kan ingen nekte for! ;)

Kan ikke se at noen her har kalt TS ekkel gris eller pedofil. De fleste vet at det ikke er pedofili å ha sex med en 18-åring, så dette kan du spare deg for.

Det må være mulig å si at TS må være umoden som forelsker seg i en 18-åring (man kan faktisk velge om man vil gjøre noe med en forelskelse og ikke) og jeg synes absolutt en dame på 44 som har et forhold til en på 18 år er ganske kvalmt.

Nå er jeg selv 18 og en på 44 er ca like gammel som foreldrene mine. Så jo, man må være gaaaanske umoden som 44-åring for å være sammen med en på 18.

Leve ut sin seksualitet kan man gjøre med noen som er på samme stadie i livet. Jeg synes rett og slett synd i TS om han som 29-åring er på mitt stadie i livet. Jeg går i grunn fortsatt på VGS og det aller meste nå handler om å legge planer for hvor jeg skal gå på høyskole osv, og de fleste andre i klassen min skal enten i forsvaret, ha friår, folkehøyskole eller reise utenlands.

Barn, hus, ekteskap og alt det har de aller fleste på min alder ikke helt kommet til enda, mens de fleste på TS sin alder er der nå eller har fått det innen nå. Det er ganske få 29-åringer som fortsatt lurer på hva de skal bli og tenker at de skal få barn om en 10 års tid..

Anonymous poster hash: 08a57...291

• Liker 1
Skrevet

KG sitt nivå på innleggene er veldig lavt ser jeg..

Nå er man ikke ferdig utviklet før man er rundt 25 år. Du bør absolutt finne deg noen på din egen alder eller spørre deg selv hvorfor du tiltrekkes av ikke voksne mennesker når du selv "bør" være voksen.

Anonymous poster hash: 2debe...0f9
Skrevet

Er ikke noen hårreisende alders forskjell , selv har jeg en mann som er 22 år eldre en meg. Men jeg er over 25 år og har barn.

Hvis du skal gå videre på dette forholdet så bør du ta hensyn til alderen hennes, er ikke en selvfølge at hun har samme erfaringer som deg.

Når man er 18 så er man litt ung og usikker, noe man vokser seg stryggere på med alderen.

Men ellers så skal man ikke bry seg om alder, over 18 år og voksen så har ingen noe de skulle ha sakt. Helt klart at det kan bli noen utfordringer , er noen som sikkert kommer til og rynke på nesen. Men det går over etterhvert :)

Skrevet

Om den type beskrivelser og jentas etnisitet er det første som spretter frem i hodet ditt når du skal fortelle hva du liker ved henne - anser jeg deg ikke for å ha særlig mye romantiske og varige intensjoner. Så nei - der trynte du rett før start.

I hodet mitt, faktisk? Prøv igjen!

Skrevet

Ser at de kvinnene som roper om at ts går på barnerov, ble stille etter de fikk servert fasiten. :)

Hvilken fasit?

Anonymous poster hash: 2092b...84f

Skrevet

Jeg vil fortsatt gjerne vite hva denne fasiten er.

Anonymous poster hash: 2092b...84f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...