Gå til innhold

29 og 18 år?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit med et seksuelt forhold da, og evt. forhold?

Jeg er rett og slett skikkelig forelska i ei sisteårs videregående-jente, en ufattelig pen mulatt-jente jeg ikke vil gi slipp på. Vi er allerede involvert med hverandre, og har hatt sex noen ganger etter at vi traff hverandre på en fest. Vi visste begge hvem den andre var tidligere også.

Er aldersforskjellen noe å bry seg om? Jeg vil at dette utvikler seg til et forhold, og jeg er da bekymret for evt. reaksjoner. Jeg vil jo denne jenta bare godt, og hun er jo tross alt voksen til å ta sine egne valg.

Anonymous poster hash: e0ce2...272
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er bare å pule så lenge det varer.

Anonymous poster hash: fcc3c...8c6
  • Liker 1
Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor du er usikker :-) Dere får sikkert noen morsome kommentarer da men er vel ikke noe å bry seg meg : GO 4 IT :-)

Skrevet

Du vet akkurat hva slags svar du kommer til å få på KG. Bedre å bare gjøre som du vil enn å la andre diktere hva du skal gjøre

Skrevet

Kan ikke skjønne hvorfor du er usikker :-) Dere får sikkert noen morsome kommentarer da men er vel ikke noe å bry seg meg : GO 4 IT :-)

Takk! ;) Jeg er forresten ikke så gammel at jeg trenger skriftstørrelse 18 eller mer :fnise:

• Liker 8
Skrevet

Jeg er ei jente på 18 og har kjæreste på 29, vi har vært kjærester i et år nå og vi har det kjempefint sammen. Hverken familie eller venner av oss har hatt noen negative reaksjoner på aldersforskjellen :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde reagert, men hvis dere begge vil ser jeg ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri opplevd noen negative kommentarer på at jeg er sammen med eldre menn. De har gjerne vært opp til 10 år eldre. Han jeg er sammen med nå er 5 år eldre :)

Har også hatt et seksuellt forhold med en som er 17 år eldre enn meg, men det er bare pulevenner. Funker det også :fnise: Ville aldri gått inn i et forhold med han da. Litt for mye "bagasje" for en 20 åring siden han har barn som han har 50%. Nei takk :fnise:

Anonymous poster hash: d994b...71d
Skrevet

Takk! ;) Jeg er forresten ikke så gammel at jeg trenger skriftstørrelse 18 eller mer :fnise:

Ojj,hahahahaha.Men tenkte da kunne du lese uten briller :-) Bare tuller m deg.

• Liker 1
Skrevet

Fatter ikke hva dere har til felles utenom sex?

Anonymous poster hash: 55234...70e
Skrevet

Jada, jada, hun er moden og du er ung til sinns. Pul i vei.

Anonymous poster hash: b4ed2...080
Skrevet (endret)

Yepp, du er 18 år som vil si du er voksen og da skal du også kunne ha voksne forhold :) Uansett, 29 er ingenting nå til dags, jeg ser folk på 29 som ser yngre ut enn meg og jeg er 23

Edit: Jeg leste feil men uansett så er det helt greit å ha sex med en 18 åring siden dere beggge er voksne og vet hva dere driver med. Vet om folk i den alderen som har hatt seg med folk dobbelt så gammel som dem

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

Ja damer på den alderen bruker jo å ha litt sugar-daddys issues så er bare å kjøre på:P

Anonymous poster hash: 3d2c4...d51

Skrevet

Fatter ikke hva dere har til felles utenom sex?

Anonymous poster hash: 55234...70e

Jeg synes denne er så rar. Jeg har masse interesser nå jeg hadde da jeg var 18, og har fått interesse for ting også 18-åringer interesserer seg for. Hva er greia, er det liksom sånn at når man har passert en viss alder så skal man slutte å bry seg om musikk, film, spill, litteratur og filosofi, og kun snakke om voksenting som mann og barn og hus og bil?

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes denne er så rar. Jeg har masse interesser nå jeg hadde da jeg var 18, og har fått interesse for ting også 18-åringer interesserer seg for. Hva er greia, er det liksom sånn at når man har passert en viss alder så skal man slutte å bry seg om musikk, film, spill, litteratur og filosofi, og kun snakke om voksenting som mann og barn og hus og bil?

Nei aldeles ikke, fins folk i 40 åra som er gamere

Skrevet

Vinn-vinn her, kjør på! Han får en ung og stram kropp å leke med. Du får noen med midler til å gjennomføre det du har lyst til som ung og eventyrlysten. Er han i tillegg umoden så har dere jo mye til felles også. Ikke noe galt i det, folk er forskjellig. :)

Skrevet

Vinn-vinn her, kjør på! Han får en ung og stram kropp å leke med. Du får noen med midler til å gjennomføre det du har lyst til som ung og eventyrlysten. Er han i tillegg umoden så har dere jo mye til felles også. Ikke noe galt i det, folk er forskjellig. :)

Du vet vell det er ts som er 29?

Skrevet

Jeg er selv 18 og ville aldri vært sammen med en på 29. Er selv samboer med en på 22 og det er en helt grei aldersforskjell. Tenker en på 29 sannsynligvis er ferdig utdannet og kanskje vil ha barn innen et par år mens jeg skal vente 5 år til pga utdanning. Synes også det er greit for barnas del at det ikke er en kjempestor aldersforskjell på foreldrene.

Men for all del, det er mine meninger.

Anonymous poster hash: 08a57...291

Skrevet

Jeg er selv 18 og ville aldri vært sammen med en på 29. Er selv samboer med en på 22 og det er en helt grei aldersforskjell. Tenker en på 29 sannsynligvis er ferdig utdannet og kanskje vil ha barn innen et par år mens jeg skal vente 5 år til pga utdanning. Synes også det er greit for barnas del at det ikke er en kjempestor aldersforskjell på foreldrene.

Men for all del, det er mine meninger.

Anonymous poster hash: 08a57...291

Kompisen min har en mor på 50 og en far på 68, så 9 år er ingenting ;)

Skrevet

Du vet vell det er ts som er 29?

Bytt ut han med henne, blir ikke værre av det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...