Gå til innhold

Trenger tips til babyshower


Gjest Kvinneline

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinneline

Dere som har blitt overrasket med babyshower, hva satte dere pris på?

Skal planlegge en shower for en god venninne snart, og tenkte det var greit å høre litt etter hva som blir satt pris på. (Gaver/ kaker/ mat/ leker?) Tar i mot all tips.

Og så må jeg si at ingen vet kjønnet. Bleiekaker er jo ofte storslager med blått eller rosa pynt, men er litt usikker på hvordan vi gjør dette når ingen vet kjønnet. Hvilke farger går normalt sett som nøytralt?

Endret av Kvinneline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Svigerinnen min brukte grønt som fargetema når hun ikke visste hva kjønnet var. Personlig håper jeg ingen finner på noe slikt for meg, synes hele greia er bortkasta tid og penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såååå koselig med babyshower!

Jeg fikk den overaskelsen forrige helg :laugh:

Venninnene mine hadde pyntet med ballonger og div annet pynt i guttefarger (nøytale farger kan være gul, grønn, beige, brun, hvitt) og selvfølgelig bleiekake =)

Alle hadde tatt med seg noe, både mat: tapas, pastasalat osv og kaker, brus.

Av leker hadde de ordnet:

- Gjett magemålet: alle klippet av en bit hyssing de trodde stemte overens med omkretsen rundt magen min.

- Jeg måtte gjette hvem som var hvem på babybilder av alle venninnene mine (når de var under 1 år og så ut som bare babyer hele gjengen … )

- En konkuranse om å gjette hva div babyvarer koster på butikken (bleier, våtservietter, NAN osv)

- En konkuranse om å gjette hvor mange dager div dyr (og jeg) går gravide/drektige.

En fantastisk dag :fnise:



Anonymous poster hash: 8465f...d6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Det er såååå koselig med babyshower!

Jeg fikk den overaskelsen forrige helg :laugh:

Venninnene mine hadde pyntet med ballonger og div annet pynt i guttefarger (nøytale farger kan være gul, grønn, beige, brun, hvitt) og selvfølgelig bleiekake =)

Alle hadde tatt med seg noe, både mat: tapas, pastasalat osv og kaker, brus.

Av leker hadde de ordnet:

- Gjett magemålet: alle klippet av en bit hyssing de trodde stemte overens med omkretsen rundt magen min.

- Jeg måtte gjette hvem som var hvem på babybilder av alle venninnene mine (når de var under 1 år og så ut som bare babyer hele gjengen )

- En konkuranse om å gjette hva div babyvarer koster på butikken (bleier, våtservietter, NAN osv)

- En konkuranse om å gjette hvor mange dager div dyr (og jeg) går gravide/drektige.

En fantastisk dag :fnise:

Anonymous poster hash: 8465f...d6a

Takk for mange gode tips :) Hørtes ut som en moro kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sørg for at den gravide ikke er utslitt når dere starter :P jeg ble overasket av babyshower og da hadde mannen fått i oppdrag og "underholde" meg utenfor hjemmet :P han drog meg med på en lang shopping tur, jeg var dødssulten og sliten etter en dag på jobb. Ikke fikk jeg spise, for han hadde jo fått beskjed om at det ble mat. Egentlig ville jeg helst gå å legge meg :P

Satt pris på det altså og tanken var god;) men totalt utslitt høygravid og party passer liksom ikke helt i lag.

Anonymous poster hash: b185a...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...