Gå til innhold

Dere som brukte litt tid på første - hvor lang tid brukte dere på nr. 2?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi brukte 9 måneder med første, men takket være lange sykluser hadde vi bare 7 pp, hvorav det grunnet reise bare var mulighet for graviditet i 6 pp. Ikke direkte aktiv prøving med el test og temping osv, men vi forsøkte å ha sex rundt el. Så, nå er jeg spent på hvor lang tid andremann tar. Er inne i pp2 og ikm i morgen, men føler tanta er rett rundt hjørnet, så jeg satser på at babyen kanskje sitter til jul!

Hvor lang tid brukte du på første vs andre? Prøvde du aktivt/tok det som det kom? Temping og el-test? Hvor gamle var dere?

Og symptomer, var de mildere eller kraftigere på nr. 2? Jeg hadde steinharde pupper, mye smerter i livmor og rygg og var sur som fy før jeg hadde passert ikm.



Anonymous poster hash: e09fb...02d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brukte 5 pp fulgt av SA i uke 11 og deretter 2 pp på førstemann. Brukte omtrent ett år på andremann (husker ikke hvor mange pp), mens tredjemann satt på første forsøk. Vi var da 30/39, 32/41 og 34/43. Jeg tempet, men har ikke tatt EL-tester (jeg kjenner godt når jeg har EL). Jeg har hatt få symptomer i starten med noen av dem. Eneste jeg har merket er daglige småblødninger hele første trimester med alle tre. Med tredjemann var jeg veldig kvalm helt fra start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...