AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #61 Skrevet 10. november 2014 Om man blir "avskrevet som tante" eller ikke etter et brudd, tenker jeg utelukkende er eksen beslutning. Altså: Hvis broren i dette tilfellet ikke ønsker at hun skal fungere som tante for nye barn, delta i familiesammenkomster osv, må resten av familien forholde seg lojalt til det, samme hva de mener. Det synes jeg blir helt feil. En bitter onkel har ingen rett til å frata sine nevøer og nieser en tante de har hatt hele livet. Folk må faktisk få lov til å beholde sine personlige bånd, selv om det skulle føles ubehagelig for folk med uryddige skilsmisser. Er du skilt og har et dårlig forhold til eksen, er det ditt eget problem. Det å forsøke å overføre dette problemet til hele familien, er fullstenig urimelig.Anonymous poster hash: a7b1a...c83 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #62 Skrevet 10. november 2014 Synes ikke eksen hadde noe der å gjøre. Hun var ikke invitert, og da spiller det ingen rolle om hun er eks eller ikke. Det er vel opp til dåps foreldrene å bestemme hvem som skal komme. At hun tramper opp i finstasen og forventer at hun er invitert, sier mye om hennes egen selvinnsikt og at hun nok sikkert er vant til å få det som hun vil. Slike folk liker jeg å kalle for hurper. Hilsen kvinne som blir en hurpe når hun leser slike innlegg. Anonymous poster hash: ac845...e49
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå