Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med vogna når dere er på shopping?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De stedene jeg har prøvd klær (typisk hm, veromoda o.l) har jeg satt vognen rett ved forhenget og tittet ekstra godt ut av og til mens jeg prøvde klærne i tillegg til at jeg hadde en bitteliten glippe slik at jeg så baby i vogna. Ser ikke problemet med det. Da har man jo baby under oppsyn hele tiden.

Endret av Hattifnatten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri satt vogna utenfor prøverommet.

På Match på Storo har de så store prøverom at man får med vogna inn! :)

Endret av Sol79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De butikkene jeg har handlet i har enten hatt så store prøverom at jeg får med vognen inn, eller så har de vært plassert slik at det ikke er noe problem å ha vognen rett utenfor og forhenget litt åpent slik at vi hele tiden kan se hverandre. De har jo helst vært om formiddagen når det er lite folk i butikken, så ingen har sett selv om det var en liten glupe. Det har sjelden vært noe problem for meg hvertfall - kun i et par butikker har det ikke vært plass til vognen rett utenfor. Da har jeg droppet prøvingen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppet nesten ikke klær de 3 første mnd, da gikk jeg ikke så mye ut akkurat. Sparte mye penger da :D Men nå når jeg går på shopping prøver jeg topper/gensre foran et speil med vognen ved siden av. Hvis jeg skal prøve noe annet og må ta av meg litt mer så tar jeg han med inn i prøverommet hvis det går. De hadde visst store nok prøverom på HM i hvertfall. Vi bor i utlandet og har ikke familie her, så det er litt vanskelig å få prøvd bukser og slikt. Mannen kommer ikke hjem fra jobb før i 6 tiden og på lørdager bruker vi å ha andre planer, eller han skal alltid noe. Snart reiser vi på ferie og da tror jeg at jeg kan få shoppet litt mens han tar seg av småen :) I tillegg skal meg og lillegutten hjem til Norge en tur og besøke familien så da blir det nok av folk som stiller opp til barnepass vil jeg tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så redd for at noen skal stjele vogna så trenger du vel ikke å lukke forhenget helt da. Så har du full oversikt. :)

Endret av Samsulla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shoppet nesten ikke klær de 3 første mnd, da gikk jeg ikke så mye ut akkurat. Sparte mye penger da :D Men nå når jeg går på shopping prøver jeg topper/gensre foran et speil med vognen ved siden av. Hvis jeg skal prøve noe annet og må ta av meg litt mer så tar jeg han med inn i prøverommet hvis det går. De hadde visst store nok prøverom på HM i hvertfall. Vi bor i utlandet og har ikke familie her, så det er litt vanskelig å få prøvd bukser og slikt. Mannen kommer ikke hjem fra jobb før i 6 tiden og på lørdager bruker vi å ha andre planer, eller han skal alltid noe. Snart reiser vi på ferie og da tror jeg at jeg kan få shoppet litt mens han tar seg av småen :) I tillegg skal meg og lillegutten hjem til Norge en tur og besøke familien så da blir det nok av folk som stiller opp til barnepass vil jeg tro!

Nei, vet du hva!! Neste lørdag skal DU noe; shoppe! Alene!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for rullestolbrukere som ellers ikke kommer inn i de andre prøverommene. Anonymous poster hash: 5e5dd...38b

Det er handikapp toalettene også, men fortsatt fullt lovlig for andre å bruke det.

At en gjeng med jenter okkuperer det i evigheter er jo ett problem selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hittil ikke prøvd tøy uten selskap, så noen kan ha vogna. De fleste steder risikerer jeg jo å sperre all ferdsel ved prøverommene om jeg basker meg inn med vogna. Har egentlig aldri lagt merke til barnevogner ved prøverommene heller.

Men om jeg måtte, så hadde jeg latt den stå ved åpningen, men god glippe på. Heller at noen skal få sett undertøyet mitt eller puppen min enn at jeg ikke har oversikten, feks om noen andre med barnevogn eller rullestol kommer og barnevogna er i veien (som er mer sannsynlig enn at noen stjeler ungen), eller at barn går forbi og pirker babyen i ansiktet etc (som har skjedd meg en gang hittil.)

De fleste vet at i prøverom kler folk av og på seg, og går ikke dit for å glo. Om noen ser meg, så er det mens de går forbi. Ikke fordi de står og glaner. Og det får jeg heller tåle om situasjonen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet du hva!! Neste lørdag skal DU noe; shoppe! Alene!

Haha, ja det kan nok ordnes ettersom jeg da vil være i Norge med familien ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...