Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke saget noe som helst på mange år. Det er dumt, for det er ok å sage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttsag er obligatorisk kjøkkenredskap. Uten sag går jo hele julefeiringen ad undas. Det er blott amatører som kjøper ferdigkappet pinnekjøtt, og får julemiddagsestetikken kvestet av kvasse penetrerende beinsplinter. Husk at allerede før steinalderen laget de dødelige pilspisser fra beinsplinter.

Med stikksag, eller helst buesag og kjøttblad, åpner en leddet mellom ryggvirvlene i pinnesiden, og skjærer siden langs ribbeina med en skarp kniv. Skatten i enden av regnbuen består så av et knippe snille og sivilisert butte bein, som kan smattes og gomles på, uten at en risikerer å pådra seg varig mén i kjeftamentet.

:opplyser:

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare skrur den fast i gjærsaga

Gjær trengs ikke å sages, den løses isteden opp i vann... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttsag er obligatorisk kjøkkenredskap. Uten sag går jo hele julefeiringen ad undas. Det er blott amatører som kjøper ferdigkappet pinnekjøtt, og får julemiddagsestetikken kvestet av kvasse penetrerende beinsplinter. Husk at allerede før steinalderen laget de dødelige pilspisser fra beinsplinter.

Med stikksag, eller helst buesag og kjøttblad, åpner en leddet mellom ryggvirvlene i pinnesiden, og skjærer siden langs ribbeina med en skarp kniv. Skatten i enden av regnbuen består så av et knippe snille og sivilisert butte bein, som kan smattes og gomles på, uten at en risikerer å pådra seg varig mén i kjeftamentet.

Fyttikatta! Er det utsnitt fra din nyeste blodige thriller det der? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta! Er det utsnitt fra din nyeste blodige thriller det der? :ninja:

En skal være bra masochistisk anlagt for å finne noen glede i å glefse i seg fabrikksaget pinnekjøtt. Et skikkelig tygg, så sitter en der og drar beinsplinter ut av ganen. Jeg mener - vil en absolutt ha piercing i drøvelen, så værsågod...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil hva det skal være, så du skal ikke se bort i fra at de finnes. :)

Det stemmer. Enkelte er faktisk så perverterte at de spiser svineribbe på julafta... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuud som jeg hater når jeg leser i en tråd hvor folk driver å rapporterer, du skal bla deg videre og bam!:

post-76577-0-02319600-1423528488_thumb.p

:trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuud som jeg hater når jeg leser i en tråd hvor folk driver å rapporterer, du skal bla deg videre og bam!:

:trist:

Hva mener du med hvor folk driver og rapporterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med hvor folk driver og rapporterer?

Når en tråd bryter med sånn ca de fleste regler også blir tråden tatt bort akkurat i det jeg rekker å lese meg videre på side nr2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi, her laver det ned. Det snør så selveste julenissen kan bli misunnelig. Fortsetter det sånn, blir det joikakaker til middag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes det på vår, så jeg kan bruke en skinnjakke jeg kjøpte. :strix:

Har du ikke ullundertøy? Tåler ikke jakka snø? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...