Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

De går rundt å sier ingen vil ha de

Da er det jo á bare bevise dem at de tar feil. ;) Men naturligvis vil det ta litt tid fór de ónsker á se det. Men á ikke gi opp sá lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jo á bare bevise dem at de tar feil. ;) Men naturligvis vil det ta litt tid fór de ónsker á se det. Men á ikke gi opp sá lett.

Jo det er bare å gi opp, fortsette å være jenta han ikke tør si annet enn hei til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trololo-sangen er merkelig morsom hver gang jeg lytter til den. Så vidt jeg vet lever han ennå, men blir kun forbundet med den sangen. Stakkars fyr...for han hadde sikkert også andre talenter gjemt unna. :)

Når det gjelder det med "flørt", så kan det veldig ofte forveksles med tull, tøys og gnistrende godt humør hos noen. Uten humør - ingen flørt, men jeg flørter ikke; jeg tuller og tøyser så ofte jeg bare får det til. Da blir min dag et hakk eller to bedre.Ren og positiv egoisme satt ut i livet altså. Hvis bare den AB`en kunne ha tatt av seg sin usynlighetskappe, kunne jeg ha tøyset med h*n også.

Kom frem, kom frem, lille venn - det er ikke farlig vettu! :goodbye:

P.s. frokost er i anmarsj. Jeg kan høre de trampende føttene helt hit.

Det er de kokte eggene som kommer! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kalle:penguin_and_igloo-54.gif P.p.s. de kaldeste gratulasjoner til den snakkesalige forum-pingvinen vår! :kalle:smilie_wet_137.gif

---

Heihei og velkommen hit på en søndagsmorgen. :) Er du i pratehumør kanskje?

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne vært katten nå, siden jeg fikk 21 myggestikk iløpet av natten. gjett om det klør da??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært katten nå, siden jeg fikk 21 myggestikk iløpet av natten. gjett om det klør da??? :fnise:

Du er ikke i Norge da, med myggstikk i desember. Er du vinterflyktning? Du får ingen myggstikkmedfølelse hos meg om du har stukket av fra frys-i-hjel-landet. Da er det myggen som vil gi deg et stikk i samvittigheten. Men siden samvittigheten er abstrakt, får du på pelsen isteden, he he! Huff, nå er jeg ikke helt snill. Men velkommen i tråden skal du være. Hint: SunflowerPenguin rundet 2000 innlegg nylig. Feil tråd. Redigert.

Endret av 1GLORIA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hint: SunflowerPenguin rundet 2000 innlegg nylig.

Jah...det finnes enkelte skravleglade folk her på forumet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, sånn går det med mange faner oppe på én gang, og man veksler litt for bråkjekt og tror man vet hvor man er. Har redigert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jeg er sikker pá at det finnes en god og snill mann der ute for dere begge; EryMax og Jessica-Oslo! :hug::jepp:

TUSEN TAKK! Ditt gode vesen :) Vi skal nok finne ham :blomst:

Gratulerer med 2000 innlegg forresten, her går det radig :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når og hvor kommer innlegg nummer 77 000 !!! fra deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...