Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns igrunnen de burde hatt en sånn, også.

traineau5.gif

Dessuten kunne det vært nyttig med en sånn, når det nærmer seg juleaften.. : bonn2.gif

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, må jo kunne synes folk er fine. Uten å si de er pulbare.

Men da sier en fin, deilig eller søt, og ikke MILF, DILF, GYLF eller whathaveyou...

Fin refererer til et vakkert eller estetisk tiltalende utseende.

Pulbar beskriver akkurat tilstrekkelig attraktivitet til at en ikke brekker seg om en havner i halmen.

Deilig - da er vedkommende et nytelsesmiddel.

Ord! :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Men da sier en fin, deilig eller søt, og ikke MILF, DILF, GYLF eller whathaveyou...

Fin refererer til et vakkert eller estetisk tiltalende utseende.

Pulbar beskriver akkurat tilstrekkelig attraktivitet til at en ikke brekker seg om en havner i halmen.

Deilig - da er vedkommende et nytelsesmiddel.

Ord! :P

:sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp; frem med synonymordboken folkens. Det finnes faktisk et hav av positive betegnelser av ytre en syns er ok.

Nåtidens folk har stagnert i ordet sexy. Det kan synes som om de ikke vet om at det finnes mere. Myye mere. :)

Dette ordet MILF er jo helt feil. Det skulle da ha stått MILTF om det skal sies rett på engelsk.

Når jeg skrev FILTH, ligger det en skjult betydning i det...men ellers kunne det ha stått for "fathers I`d like to hump"...

og i mitt tilfelle har det ikke noe som helst med seksuell aktivitet å gjøre; jeg vil rett og slett benytte enkelte utvalgte

som mitt private hoppeslott. Nuff said. :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Jeg liker ogsá á ha mine egne ord om mye. Da jeg var yngre sá kalte jeg for gutter jeg synes var kjekke for Babes og Snacks! ;)

Men dette var inspirert av noen andre, sá det kom ikke helt fra min egen kreativitet. Ellers kan jeg finne pá á fá til mine egne ord nár det kommer naturlig fram for meg. :opplyser:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest SunflowerPenguin

Smak den fra Whittard. Den er himmelsk for å være pulver.

Takk for tipset. Kanskje vi kan bestille det en gang igjennom nettet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Kjøpte min på Kremmerhuset

Er ikke sá kjent med denne. Fant denne siden der du ogsá selger mye av merket Whittard:

http://www.whittard.co.uk/?gclid=CjwKEAiAh7WkBRCQj-_zwZvk52ISJADj7z8C471JvztsWbyPTwN5b8VDysZfSeAgvvbW31Z0MAwe0hoCZpnw_wcB

Har lagt den innpá favoritter uansett, sá tenker vi kan bestille det en gang sá vi fár próvd den kakaoen, og kanskje noen andre ting og, sánn som te, for eksempel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...