Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #401 Del Skrevet 22. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #402 Del Skrevet 22. november 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 22. november 2014 #403 Del Skrevet 22. november 2014 Takk Tigern Kill Bill vibber nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #404 Del Skrevet 22. november 2014 Takk Tigern Kill Bill vibber nå Da har jeg vel fått til en smooth transition over fra Kelly Rowland til Sia. Så da overlater jeg til noen adre å ta det videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 22. november 2014 #405 Del Skrevet 22. november 2014 Thank you 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #406 Del Skrevet 22. november 2014 Eller... Egentlig syns jeg vi trenger denne først. Den hører med Da kan noen andre fortsette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 22. november 2014 #407 Del Skrevet 22. november 2014 Love that! I like your taste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 23. november 2014 #408 Del Skrevet 23. november 2014 Love that! I like your taste No hablo inglés. Det må være slitsomt å være Sean Connery og måtte gå rundt i de kjipe klærne han har på seg når han spiller James Bond i Goldfinger... Den der blå shortsen var jo fryktelig i seg selv, og så måtte han ta på en slags lyseblå one-piece utenpå.. Grusomme greier. Kanskje de ikke hadde arbeidsmiljølov i 1964? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. november 2014 #409 Del Skrevet 23. november 2014 Kanskje "de kjipe klærne" var absolutt siste mote på den tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. november 2014 Forfatter #410 Del Skrevet 23. november 2014 No hablo inglés. Det må være slitsomt å være Sean Connery og måtte gå rundt i de kjipe klærne han har på seg når han spiller James Bond i Goldfinger... Den der blå shortsen var jo fryktelig i seg selv, og så måtte han ta på en slags lyseblå one-piece utenpå.. Grusomme greier. Kanskje de ikke hadde arbeidsmiljølov i 1964? Filmbransjen bruker ikke arbeidsmiljølov, de bruker stuntmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2014 #411 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg blir gal av alle lydene utenfor her. Naboen som lukker bildøra, den andre naboen som tramper, den tredje naboen som kommer dritings hjem. Jeg vet at jeg er problemet, men jeg føler jeg klikker snart Hvorfor kan ikke alle bare være musestille? Hysj hysj 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. november 2014 Forfatter #412 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg blir gal av alle lydene utenfor her. Naboen som lukker bildøra, den andre naboen som tramper, den tredje naboen som kommer dritings hjem. Jeg vet at jeg er problemet, men jeg føler jeg klikker snart Hvorfor kan ikke alle bare være musestille? Hysj hysj Det er ikke for ingenting en bruker mørke vinterkvelder på youtube, for å sjekke ut offgrid homesteading. Mye kan døyves med å kjøre Nature Sounds som bakgrunnsstøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 23. november 2014 #413 Del Skrevet 23. november 2014 Åh, jeg skal kjøpe meg et tonn med klementiner i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 23. november 2014 Forfatter #414 Del Skrevet 23. november 2014 Åh, jeg skal kjøpe meg et tonn med klementiner i morgen Er du blitt påvirket av alle smileysene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 23. november 2014 #415 Del Skrevet 23. november 2014 Er du blitt påvirket av alle smileysene? Skjønner ikke hva du snakker om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 23. november 2014 #416 Del Skrevet 23. november 2014 Popper inn bare for å hive ut noen til de beste her inne. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 23. november 2014 #417 Del Skrevet 23. november 2014 Sitter og funderer på hvilken pappvin jeg skal kjøpe på polet i morgen? Rød eller hvit? Noen som har noe å anbefale? Så skal jeg kjøpe solsikkefrø til småfuglene ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2014 #418 Del Skrevet 23. november 2014 Det er ikke for ingenting en bruker mørke vinterkvelder på youtube, for å sjekke ut offgrid homesteading. Mye kan døyves med å kjøre Nature Sounds som bakgrunnsstøy. Må ha den på voldsomt høyt da, siden lyden av bildøra høres ut som en bombe med etterdrønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. november 2014 #419 Del Skrevet 23. november 2014 Sitter og funderer på hvilken pappvin jeg skal kjøpe på polet i morgen? Rød eller hvit? Noen som har noe å anbefale? Så skal jeg kjøpe solsikkefrø til småfuglene ute! Er planen å dømme kartongen og se på fuglene spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 23. november 2014 #420 Del Skrevet 23. november 2014 Er planen å dømme kartongen og se på fuglene spise? Det er faktisk veldig koselig å se småfuglene og ekornet krangle og hamstre fuglemat! Fuglene spiser jo på dagtid når det er lyst, og da drikker ikke jeg. Tenkte å nyte ett glass rødvin til allt det morsomme som skrives her på KG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå