Gjest SunflowerPenguin Skrevet 21. desember 2014 #1061 Del Skrevet 21. desember 2014 Men de er så vanskelige å komme innpå "More challenge for you, and more joy once won!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 21. desember 2014 #1062 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) En sang som sier mye uten ord, og har mye fólelser lagt i det. Endret 21. desember 2014 av SunflowerPenguin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. desember 2014 #1063 Del Skrevet 21. desember 2014 "More challenge for you, and more joy once won!" Hører de mener ingen vil ha de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 21. desember 2014 #1064 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Hører de mener ingen vil ha de Hva mener du? Endret 21. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 21. desember 2014 #1065 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) ................................ (sorry, gjorde en feil) Endret 21. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. desember 2014 #1066 Del Skrevet 21. desember 2014 Hva mener du? De går rundt å sier ingen vil ha de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 21. desember 2014 #1067 Del Skrevet 21. desember 2014 De går rundt å sier ingen vil ha de Da er det jo á bare bevise dem at de tar feil. Men naturligvis vil det ta litt tid fór de ónsker á se det. Men á ikke gi opp sá lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. desember 2014 #1068 Del Skrevet 21. desember 2014 Da er det jo á bare bevise dem at de tar feil. Men naturligvis vil det ta litt tid fór de ónsker á se det. Men á ikke gi opp sá lett. Jo det er bare å gi opp, fortsette å være jenta han ikke tør si annet enn hei til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2014 #1069 Del Skrevet 21. desember 2014 Trololo-sangen er merkelig morsom hver gang jeg lytter til den. Så vidt jeg vet lever han ennå, men blir kun forbundet med den sangen. Stakkars fyr...for han hadde sikkert også andre talenter gjemt unna. Når det gjelder det med "flørt", så kan det veldig ofte forveksles med tull, tøys og gnistrende godt humør hos noen. Uten humør - ingen flørt, men jeg flørter ikke; jeg tuller og tøyser så ofte jeg bare får det til. Da blir min dag et hakk eller to bedre.Ren og positiv egoisme satt ut i livet altså. Hvis bare den AB`en kunne ha tatt av seg sin usynlighetskappe, kunne jeg ha tøyset med h*n også.Kom frem, kom frem, lille venn - det er ikke farlig vettu! P.s. frokost er i anmarsj. Jeg kan høre de trampende føttene helt hit.Det er de kokte eggene som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. desember 2014 #1070 Del Skrevet 21. desember 2014 Tydeligvis utestengt og dumpa av den andre gjengen, så jeg får prøve her med å si Hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2014 #1071 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) P.p.s. de kaldeste gratulasjoner til den snakkesalige forum-pingvinen vår! --- Heihei og velkommen hit på en søndagsmorgen. Er du i pratehumør kanskje? Endret 21. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2014 #1072 Del Skrevet 21. desember 2014 Hei! Kul katte. Som det kan gå ei kule varmt for? Hva er kaliberet på gunner'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. desember 2014 #1073 Del Skrevet 21. desember 2014 Hahaha, jeg har ikke peilig på gunnere Katten ser litt sint ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. desember 2014 #1074 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg kunne vært katten nå, siden jeg fikk 21 myggestikk iløpet av natten. gjett om det klør da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2014 #1075 Del Skrevet 21. desember 2014 Myggstikk? Er du i utlendighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2014 #1076 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Jeg kunne vært katten nå, siden jeg fikk 21 myggestikk iløpet av natten. gjett om det klør da??? Du er ikke i Norge da, med myggstikk i desember. Er du vinterflyktning? Du får ingen myggstikkmedfølelse hos meg om du har stukket av fra frys-i-hjel-landet. Da er det myggen som vil gi deg et stikk i samvittigheten. Men siden samvittigheten er abstrakt, får du på pelsen isteden, he he! Huff, nå er jeg ikke helt snill. Men velkommen i tråden skal du være. Hint: SunflowerPenguin rundet 2000 innlegg nylig. Feil tråd. Redigert. Endret 21. desember 2014 av 1GLORIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2014 #1077 Del Skrevet 21. desember 2014 Hint: SunflowerPenguin rundet 2000 innlegg nylig. Jah...det finnes enkelte skravleglade folk her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2014 #1078 Del Skrevet 21. desember 2014 Jah...det finnes enkelte skravleglade folk her på forumet! He he, sånn går det med mange faner oppe på én gang, og man veksler litt for bråkjekt og tror man vet hvor man er. Har redigert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 21. desember 2014 #1079 Del Skrevet 21. desember 2014 Jeg er sikker pá at det finnes en god og snill mann der ute for dere begge; EryMax og Jessica-Oslo! TUSEN TAKK! Ditt gode vesen Vi skal nok finne ham Gratulerer med 2000 innlegg forresten, her går det radig Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2014 #1080 Del Skrevet 21. desember 2014 Jah...det finnes enkelte skravleglade folk her på forumet! Og når og hvor kommer innlegg nummer 77 000 !!! fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå