Cordelia Skrevet 13. desember 2014 #861 Del Skrevet 13. desember 2014 http://youtu.be/6O9CN5F_g_I 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. desember 2014 #862 Del Skrevet 13. desember 2014 En sånn en? Akkurat en sånn en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. desember 2014 #863 Del Skrevet 13. desember 2014 (endret) Jeg syns igrunnen de burde hatt en sånn, også. Dessuten kunne det vært nyttig med en sånn, når det nærmer seg juleaften.. : Endret 13. desember 2014 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #864 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg vet, må jo kunne synes folk er fine. Uten å si de er pulbare. Men da sier en fin, deilig eller søt, og ikke MILF, DILF, GYLF eller whathaveyou... Fin refererer til et vakkert eller estetisk tiltalende utseende. Pulbar beskriver akkurat tilstrekkelig attraktivitet til at en ikke brekker seg om en havner i halmen. Deilig - da er vedkommende et nytelsesmiddel. Ord! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. desember 2014 #865 Del Skrevet 14. desember 2014 Men da sier en fin, deilig eller søt, og ikke MILF, DILF, GYLF eller whathaveyou... Fin refererer til et vakkert eller estetisk tiltalende utseende. Pulbar beskriver akkurat tilstrekkelig attraktivitet til at en ikke brekker seg om en havner i halmen. Deilig - da er vedkommende et nytelsesmiddel. Ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2014 #866 Del Skrevet 14. desember 2014 Jupp; frem med synonymordboken folkens. Det finnes faktisk et hav av positive betegnelser av ytre en syns er ok. Nåtidens folk har stagnert i ordet sexy. Det kan synes som om de ikke vet om at det finnes mere. Myye mere. Dette ordet MILF er jo helt feil. Det skulle da ha stått MILTF om det skal sies rett på engelsk. Når jeg skrev FILTH, ligger det en skjult betydning i det...men ellers kunne det ha stått for "fathers I`d like to hump"... og i mitt tilfelle har det ikke noe som helst med seksuell aktivitet å gjøre; jeg vil rett og slett benytte enkelte utvalgte som mitt private hoppeslott. Nuff said. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. desember 2014 #867 Del Skrevet 14. desember 2014 Enig hoppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2014 #868 Del Skrevet 14. desember 2014 Bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. desember 2014 #869 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg benytter ord som pen,kjekk,søt om menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2014 #870 Del Skrevet 14. desember 2014 Sjarmerede, hyggelig og tillitvekkende er tre andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. desember 2014 #871 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Jeg liker ogsá á ha mine egne ord om mye. Da jeg var yngre sá kalte jeg for gutter jeg synes var kjekke for Babes og Snacks! Men dette var inspirert av noen andre, sá det kom ikke helt fra min egen kreativitet. Ellers kan jeg finne pá á fá til mine egne ord nár det kommer naturlig fram for meg. Endret 14. desember 2014 av SunflowerPenguin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2014 #872 Del Skrevet 14. desember 2014 Jupp...det å snekre sammen nye ord er morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. desember 2014 #873 Del Skrevet 14. desember 2014 Ja. Og vel, hvorfor kan en ikke ha sitt eget sprák til tider? Gjór livet sá mye mer fargerikt og interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2014 #874 Del Skrevet 14. desember 2014 En må ikke være så redd for å skille seg ut. Anderledes er bra det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. desember 2014 #875 Del Skrevet 14. desember 2014 Kakao er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. desember 2014 #876 Del Skrevet 14. desember 2014 Kakao er godt! Smak den fra Whittard. Den er himmelsk for å være pulver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2014 #877 Del Skrevet 14. desember 2014 Lenge siden jeg laget kakao nå...må nok gjøre det når det blir skikkelig kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. desember 2014 #878 Del Skrevet 14. desember 2014 Smak den fra Whittard. Den er himmelsk for å være pulver. Takk for tipset. Kanskje vi kan bestille det en gang igjennom nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. desember 2014 #879 Del Skrevet 14. desember 2014 Takk for tipset. Kanskje vi kan bestille det en gang igjennom nettet? Kjøpte min på Kremmerhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. desember 2014 #880 Del Skrevet 14. desember 2014 Kjøpte min på Kremmerhuset Er ikke sá kjent med denne. Fant denne siden der du ogsá selger mye av merket Whittard: http://www.whittard.co.uk/?gclid=CjwKEAiAh7WkBRCQj-_zwZvk52ISJADj7z8C471JvztsWbyPTwN5b8VDysZfSeAgvvbW31Z0MAwe0hoCZpnw_wcB Har lagt den innpá favoritter uansett, sá tenker vi kan bestille det en gang sá vi fár próvd den kakaoen, og kanskje noen andre ting og, sánn som te, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå