Gjest fotballflue Skrevet 22. november 2014 #381 Del Skrevet 22. november 2014 "hygg"? Jeg skjønte ikke helt dette, må jeg innrømme. Du mente ikke bygg? Hygg=hygge, tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #382 Del Skrevet 22. november 2014 Invitasjonsgreiene er bare et midlertidig fenomen, til plattformen er sterk nok til å tåle de store massene. el loco er ikke de første som starter tjenesten sånn. Det som er den største fartsdumpen, etter min mening, er at grensesnittet virker litt rotete og lite intuitivt, så en må sette seg litt inn i det hele. Dette vil i såfall ikke være første gang det blir spådd nirvana for en døgnflue, men så ble også facebook i sin tid spådd å være en døgnflue. Vi får nett sjå... Jepp, framtiden vil vise. Men jeg tror igrunn det er umulig å lage et "nytt Facebook, bare fritt for dem som har økonomiske interesser." Som jeg opplever at de som har tatt initiativet har illusjoner om å få til. Det med invites er vel også for å bygge opp hypen, litt. "Ooo, det er en eksklusiv liten klubb av folk. Alle andre er der. Jeg må få skaffet en invite!" Ren markedsføring... (Hey, var ikke markedsføring det vi ikke ville....Øøø... Hva..) Lol. Hmm.. Jeg oppdaget nettopp at det jeg sitter og drikker på inneholder alkohyler... Wtf.. Kamuflere det som gjemmer seg på flaskene sånn, a gett. Her sitter jeg og tror jeg drikker noen alkolfrie greier. Men neeeida.. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal være skuffet over den misforståelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #383 Del Skrevet 22. november 2014 Hygg=hygge, tror jeg Åå, hygge. Som i kose seg. Ja, jeg er treig av meg, skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 22. november 2014 #384 Del Skrevet 22. november 2014 Åå, hygge. Som i kose seg. Ja, jeg er treig av meg, skjønner jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. november 2014 Forfatter #385 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg har akkurat oppdaget at det jeg har i kaffekoppen er luft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 22. november 2014 #386 Del Skrevet 22. november 2014 Men da må du fylle den med kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. november 2014 Forfatter #387 Del Skrevet 22. november 2014 Men da må du fylle den med kaffe God idé! Hm... Er du synsk, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 22. november 2014 #388 Del Skrevet 22. november 2014 God idé! Hm... Er du synsk, eller? Skulle nesten tro det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #389 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg bestemte meg for å være fornøyd og jekke opp en til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #390 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Skulle noen ganger ønske jeg kunne spole tiden tilbake til da denne låten var ny... Det føles som det er et helt liv siden... Hey. Det er et helt liv siden. Endret 22. november 2014 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 22. november 2014 #391 Del Skrevet 22. november 2014 Jeg bestemte meg for å være fornøyd og jekke opp en til.. Jekke opp en kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #392 Del Skrevet 22. november 2014 Jekke opp en kaffe? Nei, det er noen grønne flasker. Jeg trodde de var alkoholfrie. Men, neida. Det er en slags sider med alkohyler i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 22. november 2014 #393 Del Skrevet 22. november 2014 Å.. Nå fikk jeg lyst til å feste.. Flere "gullkorn" Tigern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 22. november 2014 #394 Del Skrevet 22. november 2014 Nei, det er noen grønne flasker. Jeg trodde de var alkoholfrie. Men, neida. Det er en slags sider med alkohyler i... Åå! Jeg har rødvinen i hånda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 22. november 2014 #395 Del Skrevet 22. november 2014 Å.. Nå fikk jeg lyst til å feste.. Flere "gullkorn" Tigern? Du kan komme og feste med meg og samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 22. november 2014 #396 Del Skrevet 22. november 2014 Hihi, det hadde sikkert vært hyggelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #397 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Å.. Nå fikk jeg lyst til å feste.. Flere "gullkorn" Tigern? Hæ? Hvem, hva? Meg? Nei, det er lite med gull, her. Men jeg har to dogtags i titan. Endret 22. november 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 22. november 2014 #398 Del Skrevet 22. november 2014 Hæ? Hvem, hva? Meg? Nei, det er lite med gull, her. Men jeg har to dogtags i titan. Haha, mente musikkvideo'r Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 22. november 2014 #399 Del Skrevet 22. november 2014 Haha, mente musikkvideo'r Å, sånn å forstå.. Skal vi see.... Vil damen ha mere Guetta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 22. november 2014 #400 Del Skrevet 22. november 2014 Jatakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå