Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Jupp, her er tråden for de blide og hyggelige....og jeg har spist lapskaus og er god og mett. :jepp:

Hihihi...må innrømme at du tok meg der gitt - jeg lo.... :fnise:

:)

Har jeg vunnet hoppetauet?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må passe meg ved neste veddemål forstår jeg. Her er glupinger på forumet. :)

Veldig fint hoppetau, da.

Jeg kan bruke det når jeg skal trene på meg litt muskler igjen, etter jul, sånn at jeg kommer tilbake til mitt gamle, hyggelige selv.

:)

Hvis ikke du tar en sånn der du dobler innsatsen, for å vinne det tilbake, da...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tar jeg hoppingen sånn ganske piano fremover nå. Du kan kan få låne mitt slengtau også i tilfelle dere er

en gjeng som vil hoppe sammen. Morsomt det også, både når en øver og når en får det skikkelig til etter hvert. :jepp:

Værsågod, bli inspirert! :strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig tar jeg hoppingen sånn ganske piano fremover nå. Du kan kan få låne mitt slengtau også i tilfelle dere er

en gjeng som vil hoppe sammen. Morsomt det også, både når en øver og når en får det skikkelig til etter hvert. :jepp:

Værsågod, bli inspirert! :strix:

Det der var jo supert.

Et helt eget treningsprogram. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Facebook er i ferd med å dø. Men kommer virkelig ello.co til å overta, eller blir det bare et blaff?

ST_Ello_300.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook er i ferd med å dø. Men kommer virkelig ello.co til å overta, eller blir det bare et blaff?

Har du noe kilde for å bevise den påstanden? Virker mer som facebook bare blir sterkere og vill leve lenge, facebook vill ikke dø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill og hold slike teite bilder borte fra denne tråden, du legger bare opp til en krangel når du holder på slikt...

e5be4746e9fe0f2e7e3869ed1146ff92cc7cb7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor la du til noe jeg ikke sa? Jeg redigerte vekk det jeg sa lenge før du svarte. Gidder ikke å starte en krangel med en som deg...

Nå er vi ferdig med den saken, nå vil jeg at tråden går tilbake til å bli hyggelig igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...