Gå til innhold

Jordmortjeneste i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til jordmortjeneste i Oslo, da mener jeg offentlig da privat dessverre blir for dyrt. Noen som har noen gode eller dårlige erfaringer i de forskjellige bydelene?



Anonymous poster hash: 55b81...ab4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går til Jordmorteamet som er privat, men de har gratis svangerskapsoppfølging. Gikk der sist jeg var gravid også. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke velge mellom de forskjellige bydelene, du får tilbud om oppfølging av jordmor på helsestasjonen i den bydelen du er bosatt. Vel og merke om de har kapasitet. Jeg fikk ikke, og de sa at jeg eventuelt kunne google en jordmor.

Endret av Sol79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også til Jordmorteamet og Bippi. Helt fantastisk oppfølging og gratis svangerskapskontroller selv om det er privat :)

Anonymous poster hash: f466f...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde alle kontroller hos jordmor på helsestasjonen i bydel Østensjø. Hyggelig og flink dame :)

Anonymous poster hash: 247b1...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til Bippi på Frogner helsesenter! Det er privat, men gratis :-) Hun er helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her, tusen takk for svar. Jeg skal kontakte Frogner helsesenter på mandag! Betryggende at to av dere nevnte dette stedet som veldig bra.



Anonymous poster hash: 55b81...ab4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...