Gå til innhold

Kreative tips til permisjonstiden! :)


Solsikke84

Anbefalte innlegg

Noen som vil dele kreative eller morsomme ting de har gjort i øyeblikks nød og desperasjon i permisjonstiden?

Jeg kan dele et par:

  • Har dusja med urolig baby i vippestol, med en fot på utsiden av dusjforhengen som gynga i vippestolen.

  • Har lært at man kan gjøre mye med baby i bæresjal. Hakke løk er ikke en av dem.

...flere? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ekstrem melkeproduksjon, og den kom med et sånt trykk at jeg måtte pumpe meg fri for det verste trykket før jeg la han til. Babyen var selvfølgelig sur og utålmodig da han måtte sitte i vippestolen og se på meg pumpe når han ville ha melka NÅ! En gang jeg var midt i dette ritualet tok jeg meg selv i å sitte med en fot frenetisk vippende på hylende baby i vippestol, en pupp sprutende inn i pumpa og en annen pupp som spruta enorme mengder melk inn i en melkeoppsamler, og midt oppi dette hadde jeg i min desperasjon satt i gang med en veldig høyog sskingrende versjon av MELKEKU DU OG DU. Rimelig treffende sangvalg. Det er i slike tilfeller man er glad for at man ikke blir foreviget av et kamera.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så bra mentale bilder jeg fikk nå. Kom på en ekstra ting..

Har råna en ekstra mil rundt hjemstedet etter å handla i butikken for at vesla skal sove litt til. (Hun er skolebokeksempel på søvn avler søvn).

Lite sted og midt i storefri til lokale VGS. Meg med baby og neste års russegutter som tar den lokale stripa om igjen pg om igjen liksom.

Endret av Solsikke84
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...