Gå til innhold

Da har frøken Fryd endelig en liten prinsesse-spire i magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..... Bare kødda.

Men har dere sett de her inne?Jeg har mange ubesvarte spørsmål, blant annet disse 2: skjønner de ikke selv hvor døve de er? Var de tåpelige før graviditeten intraff eller er det sånn at man det ligger en automatikk i det å bli teit når man kjenner det "spire"?



Anonymous poster hash: 034af...986
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..... Bare kødda.

Men har dere sett de her inne?Jeg har mange ubesvarte spørsmål, blant annet disse 2: skjønner de ikke selv hvor døve de er? Var de tåpelige før graviditeten intraff eller er det sånn at man det ligger en automatikk i det å bli teit når man kjenner det "spire"?

Anonymous poster hash: 034af...986

Det er slik det er på graviditetsdagbøkene. Hvis du ikke liker det er det bare å ignorere det. Hvis du vil ha et graviditetsfritt forum er ikke et forum som heter Kvinneguiden noe for deg.

Anonymous poster hash: 85211...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slik det er på graviditetsdagbøkene. Hvis du ikke liker det er det bare å ignorere det. Hvis du vil ha et graviditetsfritt forum er ikke et forum som heter Kvinneguiden noe for deg.

Anonymous poster hash: 85211...166

Behøver ikke et graviditetsfritt forum. Jeg innser at graviditet er en naturlig ting. Men må man bli så tåpelig, bare fordi man er gravid?

Anonymous poster hash: 034af...986

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt valgfritt å lese i dagbøkene. Jeg leser foreksempel ikke på singelforumet her inne, og det er fordi det ikke er i mitt interessefelt. Men gjør jeg narr av de som skriver der inne? Nei.

Så enkelt er det faktisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt valgfritt å lese i dagbøkene. Jeg leser foreksempel ikke på singelforumet her inne, og det er fordi det ikke er i mitt interessefelt. Men gjør jeg narr av de som skriver der inne? Nei.

Så enkelt er det faktisk.

Tråkka jeg deg på de rosa tåneglene dine nå?

Anonymous poster hash: 034af...986

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråkka jeg deg på de rosa tåneglene dine nå?

Anonymous poster hash: 034af...986

Overhodet ikke, men jeg forstår ikke hvorfor folk klager på noe som kan unngås uten med et klikk. Det er jo ikke verre enn som så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på EN måte enig i det som skrives her, fordi jeg ikke er så romantisk av meg å ikke klarer å kalle babyen verken spire, prins/prinsesse og annet diverse. Men jeg tenker at de som velger å gjøre det, gjør det jo i sine egne dagbøker så da må de få lov til det uten at noen skal komme å lage mobbe-tråder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på EN måte enig i det som skrives her, fordi jeg ikke er så romantisk av meg å ikke klarer å kalle babyen verken spire, prins/prinsesse og annet diverse. Men jeg tenker at de som velger å gjøre det, gjør det jo i sine egne dagbøker så da må de få lov til det uten at noen skal komme å lage mobbe-tråder.

Altså jeg mener egentlig ikke å mobbe, erte litt kanskje, men ondskapsfull er jeg ikke. Vil også presisere at jeg ikke klikker meg inn på disse dagbøkene, men man kan ikke unngå å legge merke til disse kleine titlene som hele tiden dukker opp når man går inn på forumet.

Og når det er sagt.. Det at det er en baby gjør den ikke automatisk til en prins eller prinsesse. Nok er nok.

Anonymous poster hash: 034af...986

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg mener egentlig ikke å mobbe, erte litt kanskje, men ondskapsfull er jeg ikke. Vil også presisere at jeg ikke klikker meg inn på disse dagbøkene, men man kan ikke unngå å legge merke til disse kleine titlene som hele tiden dukker opp når man går inn på forumet.

Og når det er sagt.. Det at det er en baby gjør den ikke automatisk til en prins eller prinsesse. Nok er nok.

Anonymous poster hash: 034af...986

Uansett hva du mener eller ikke, er det sånn det blir oppfattet.

Å du trenger ikke fortelle meg det, hvis du leser innlegget mitt er jeg enig med deg og får meg ikke til å kalle babyen verken prins/prinsesse, spire etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt hver gang en sånn her tråd dukker opp, for jeg er helt enig i at mange av disse titlene (og jeg har hatt graviddagbok sjøl så jeg inkluderer meg selv og mine egne titler her ;) ) er skikkelig teite.

Men det er liksom en sjarm i det, synes jeg. Det understreker på en måte det at gravide damer gjerne blir litt gale og sjølopptatte, og jeg synes i mange tilfeller det er litt søtt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må le litt hver gang en sånn her tråd dukker opp, for jeg er helt enig i at mange av disse titlene (og jeg har hatt graviddagbok sjøl så jeg inkluderer meg selv og mine egne titler her ;) ) er skikkelig teite.

Men det er liksom en sjarm i det, synes jeg. Det understreker på en måte det at gravide damer gjerne blir litt gale og sjølopptatte, og jeg synes i mange tilfeller det er litt søtt. :ler:

:-)

Tusen hjertelig takk for at du "taklet" innlegget mitt så bra, spesielt med tanke på at du selv har skrevet sånn dagbok.

Ts

Anonymous poster hash: 034af...986

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jo jeg et barn selv og er gravid igjen, så oppsøker disse dagbøkene for å lese om andre i samme situasjon. Jeg har nok en ganske klein dagbok selv, men jeg fødte en normal jente (ikke en prinsesse ;)). Det er jo det største som skjer i livet, så skjønner at noen vil romantisere det, men jeg bruker ikke slike ord.

Endret av Siyha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns folk må få lage de tittelen de selv ønsker, og tenker ikke noe negativt om personen bak disse titlene. Samtidig syns jeg jo det er litt merkelige titler og ler litt innimellom, men det er jo også litt søtt, som noen over her også skriver.

Så altså: Litt latter, men ingen stygge tanker om de bak tittelen :)

Og det syns jeg må være lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...