Gå til innhold

in satan we trust..


grinchen

Anbefalte innlegg

min nærmeste nabo er en sånn satanist. På døra har han skriblet in satan we trust. Å så gikk han ned på begravelses byrået for å kjøpe et kors til å ha opp ned over sengen sin. Her hviler xxxx.... hva tenker dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skal nå bare kjøre på... så lenge man ikke skader andre så er det ett fett hva man tilber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at han er en sær tulling som tøffer seg litt, men også en helt harmløs sær tulling som tøffer seg litt. Såfremt han ikke flyr rundt og velter gravstøtter og/eller ofrer spedbarn til Satan må han vel bare få holde på. Av de som kaller seg satanister (de fleste av dem tror vel ikke genuint på Satan) tror jeg ikke det er de som høflig går ned og betaler for et kors på et begravelsesbyrå vi skal frykte all verden.



Anonymous poster hash: b80bb...e3d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg tenker at denne personen ikke har anelse hva satanisme faktisk er. Satanisme har faktisk ingenting med Satan å gjøre. De tilber heller ikke Satan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at denne personen ikke har anelse hva satanisme faktisk er. Satanisme har faktisk ingenting med Satan å gjøre. De tilber heller ikke Satan

Kan ikke du fortelle litt generelt om dette?

Anonymous poster hash: 3dd91...d21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han vet ikke hva han driver med/tror på men uansett så virker han litt tulling, "her hviler nn" ok? kult å være død i det siste eller



Anonymous poster hash: 82b6c...9e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg tenker at denne personen ikke har anelse hva satanisme faktisk er. Satanisme har faktisk ingenting med Satan å gjøre. De tilber heller ikke Satan

Sånn som med de fleste religioner så er det flere grener. Både med og uten å tilbe satan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Jeg tenker at denne personen ikke har anelse hva satanisme faktisk er. Satanisme har faktisk ingenting med Satan å gjøre. De tilber heller ikke Satan

Selfølgelig har satanisme med satan å gjøre. Tror du har forlest deg på LaVey jeg. Fyren er en big joke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...