AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #21 Skrevet 7. november 2014 For det første så ikke jeg muslim. For det andre så reiser jeg til Singapore eller andre eksotiske land. Norge er fordømt uansett med hjernedøde mennesker. Anonymous poster hash: 3d4f2...834 Lover dårlig ettersom nordmenn har høyest gjennomsnitts-iq i verden.. Anonymous poster hash: dacc5...c5f 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #22 Skrevet 7. november 2014 Forhåpentligvis er dette noe som vil utvannes over tid. Når 1. generasjons innvandrerforeldre er borte. Det som er faren er de som henter ektefelle i landsbyen til foreldrenes hjemland. Som da selvfølgelig har middelalderske holdninger og vil krashe totalt med samfunnet i Norge. Feks pakistanere burde gifte seg med pakistanere som er født og oppvokst i Norge. Det er jo nok å ta av her i Norge. Anonymous poster hash: a068a...7a0
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #23 Skrevet 7. november 2014 Forhåpentligvis er dette noe som vil utvannes over tid. Når 1. generasjons innvandrerforeldre er borte. Det som er faren er de som henter ektefelle i landsbyen til foreldrenes hjemland. Som da selvfølgelig har middelalderske holdninger og vil krashe totalt med samfunnet i Norge. Feks pakistanere burde gifte seg med pakistanere som er født og oppvokst i Norge. Det er jo nok å ta av her i Norge. Anonymous poster hash: a068a...7a0 Det man ser er at 1. generasjons innvandrere har klart seg ganske bra, 2. generasjon noe dårligere. Anonymous poster hash: 9039d...49d 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #24 Skrevet 7. november 2014 Forhåpentligvis er dette noe som vil utvannes over tid. Når 1. generasjons innvandrerforeldre er borte. Det som er faren er de som henter ektefelle i landsbyen til foreldrenes hjemland. Som da selvfølgelig har middelalderske holdninger og vil krashe totalt med samfunnet i Norge. Feks pakistanere burde gifte seg med pakistanere som er født og oppvokst i Norge. Det er jo nok å ta av her i Norge. Anonymous poster hash: a068a...7a0 Det er jeg ikke helt sikker på, både 1 og 2 generasjons pakistanere fortsetter å hente ektefeller fra Pakistan. Anonymous poster hash: cdbac...30c 1
Gjest lurven Skrevet 7. november 2014 #25 Skrevet 7. november 2014 Kongen i Norge er tysk nazi! Lovene i Norge er inspirert av den amerikanske republikk og uavhengelighets erklæringen! Norsk kultur er AMERIKANSK. Paradise Hotell, E-sport, osv. Vikinger er germaner og viking språket har germansk opprinnelse. Vikinger erobret Norge og drepte mange samer. Senere spredte vikingene seg til Sverige, Danmark og Island! Alle vikinger kommer fra Norge. Det blir litt feil. Alle vikinger erobret Norge. Siden Norges grunnlov er inspirert av Den Amerikanske republikk. Norsk kultur er også amerikansk sex kultur. Tysk nazi konge blir akseptert som norsk monark familie. Da mener jeg at at alle innvandre skal bli kalt nordmenn. du er ganske på jordet, på tide å lese litt historie kanskje
Stoltmann Skrevet 7. november 2014 #26 Skrevet 7. november 2014 (endret) du er ganske på jordet, på tide å lese litt historie kanskje Kongen vår er tysk nazi. På tide å lese historie kanskje. Kongen i Norge er ikke norsk. Kongen i Sverige er fransk. Kongen i Danmark er tysk. http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Gl%C3%BCcksburg http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Norwegian_monarchs Endret 7. november 2014 av Stoltmann
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #27 Skrevet 7. november 2014 Den siste videoen viser jo hvor dumt det er med for mye innvandring Neida, den viser hvor dumt det er når nevnte innvandrere er muslimer. Anonymous poster hash: 75771...b62 1
Gjest gloria Skrevet 7. november 2014 #28 Skrevet 7. november 2014 Jeg reagerte på språket til ungdommene. Ettersom disse er født i Norge (stort sett), så burde ikke språket bære preg av aksent fra et annet land. Finner det også spesielt at de ser på nordmenn som annenrangs mennesker, som ikke er verdige ektefeller. Ukultur.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #29 Skrevet 7. november 2014 Jeg reagerte på språket til ungdommene. Ettersom disse er født i Norge (stort sett), så burde ikke språket bære preg av aksent fra et annet land. Finner det også spesielt at de ser på nordmenn som annenrangs mennesker, som ikke er verdige ektefeller. Ukultur. Ukultur - eller omvendt rasisme.Anonymous poster hash: 930e8...b34 2
Maleficenta Skrevet 7. november 2014 #30 Skrevet 7. november 2014 Forhåpentligvis er dette noe som vil utvannes over tid. Når 1. generasjons innvandrerforeldre er borte. Det som er faren er de som henter ektefelle i landsbyen til foreldrenes hjemland. Som da selvfølgelig har middelalderske holdninger og vil krashe totalt med samfunnet i Norge. Feks pakistanere burde gifte seg med pakistanere som er født og oppvokst i Norge. Det er jo nok å ta av her i Norge. Anonymous poster hash: a068a...7a0 Evt bør alle pakistanere, jentene og få velge selv hvem de vil gifte seg med.
Gjest lurven Skrevet 8. november 2014 #31 Skrevet 8. november 2014 Kongen vår er tysk nazi. På tide å lese historie kanskje. Kongen i Norge er ikke norsk. Kongen i Sverige er fransk. Kongen i Danmark er tysk. http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Gl%C3%BCcksburg http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Norwegian_monarchs Kong Harald er så vidt jeg vet født i norge, hvordan kan han da være tysk nazi
jabx Skrevet 9. november 2014 #32 Skrevet 9. november 2014 Som sagt i en annen tråd her så fant jeg programmet interessant og tankevekkende. Spesielt den delen som gikk på det å ta seg av foreldrene på deres gamle dager. En av deltakerne i programmet var på et sykehjem og snakket med noen beboere. Han spurte hvordan de likte seg og om de fikk mye besøk av familien .. så spurte han også om det ikke hadde vært bedre for dem om de fikk bo hos barna sine og ble tatt hånd om av dem. Senere kom det fram at han ville satse på en krevende yrkeskarriere. Når programlederen spurte hvordan han skulle forene karrieren med det å ta seg av sine gamle foreldre så svarte han at det nok ikke gikk så bra så det var det kona som måtte ta seg av. I den pakistanske kulturen så var det vanlig at konene tar seg av svigerforeldrene når de blir gamle. Det var i det hele tatt mange vanvittige uttalelser som kom for en dag så jeg forstår godt at det kan bli kulturkollisjon de luxe for andre generasjons innvandrere i Norge. Disse ikke-vestlige berømmes til stadighet for at de tar vare på foreldrene sine i stedet for å sende dem på aldershjem. Dette er egentlig bare tull. Det er kvinnene som tvinges til å ta vare på de eldre, og kvinner brukes som handelsvare. Arrangerte ekteskap og tvangsekteskap er måter å skaffe seg slaver til hjemmet på. Hvordan folk på venstresiden kan forsvare disse fremmedkulturelle og til og med berømme dem for at de tvinger kvinnene til å ikke bare ta seg av hus, hjem og barn men også foreldrene til mannen, er en gåte. Man skulle nesten tro de egentlig ikke brydde seg om kvinnefrigjørring. 4
jabx Skrevet 9. november 2014 #33 Skrevet 9. november 2014 Flott med en sånn holdning så ser jeg fram til multikulturell borgekrig i Norge. Jeg stikker fra landet så kan dere ignorante idioter krige mot innvandrene. http://www.liveleak.com/view?i=e8f_1415296942 Selv om jeg er etnisk norsk. Kommer jeg aldri til å forsvare Norge. Norsk kultur er død. Det finnes kun hjernedød amerikansk kultur i Norge. Det finnes såvisst en norsk kultur. At du påstår noe annet tyder på at du er en venstreekstrem terroristspire. 1
Gjest extra Skrevet 9. november 2014 #34 Skrevet 9. november 2014 Er det rart vi kaller dem innvandrere når de ikke vil integrere seg og lære seg skikkelig norsk eller omgås nordmenn. Det er de selv som ikke ser seg som norske For noe tull! Vet du hvor vanlig det er at innvandrer ikke slippes inn på utesteder i Oslo? Utesteder der man kan bli kjent med folk. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #35 Skrevet 9. november 2014 For noe tull! Vet du hvor vanlig det er at innvandrer ikke slippes inn på utesteder i Oslo? Utesteder der man kan bli kjent med folk. For noe tull, de kommer i store gjenger for å prøve å komme inn på utesteder. Der de er sammen med sin egen gruppe, ikke for å bli kjent med folk. Anonymous poster hash: 734c8...009 2
Gjest extra Skrevet 9. november 2014 #36 Skrevet 9. november 2014 For noe tull, de kommer i store gjenger for å prøve å komme inn på utesteder. Der de er sammen med sin egen gruppe, ikke for å bli kjent med folk. Anonymous poster hash: 734c8...009 Og det gjelder selvsagt alle? 2
Fotballgutt Skrevet 9. november 2014 #37 Skrevet 9. november 2014 (endret) Er man bekymret for Norges fremtid og norsk kultur bør man støtte Fedrelandspartiet. Fedrelandspartiet er et alternativ til FrP og Kystpartiet. FrP har i sitt program at de vil ha mest mulig åpne grenser. Fedrelandspartiet vil stanse all innvandring til Norge. Fedrelandspartiet vil ha nasjonal kontroll over våre naturressurser Fedrelandspartiet er nøytrale i konflikten mellom Palestina og Israel. Info; [email protected] Endret 9. november 2014 av Frk.K
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #38 Skrevet 9. november 2014 Er man bekymret for Norges fremtid og norsk kultur bør man støtte Fedrelandspartiet. Fedrelandspartiet er et alternativ til FrP og Kystpartiet. FrP har i sitt program at de vil ha mest mulig åpne grenser. Fedrelandspartiet vil stanse all innvandring til Norge. Fedrelandspartiet vil ha nasjonal kontroll over våre naturressurser Fedrelandspartiet er nøytrale i konflikten mellom Palestina og Israel. Info; [email protected] Moderator inn på banen nå eller? Anonymous poster hash: 2df8b...790
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #39 Skrevet 9. november 2014 Og det gjelder selvsagt alle? Dersom det kommer et par menn med innvandrerbakgrunn, enten i gruppe med nordmenn eller alene, så er det fullt mulig å komme inn på utesteder i Oslo. Dersom man kommer på en gruppe på 15 er det kanskje ikke like enkelt. Muligens snakker de et annet språk seg imellom, kanskje har de en yppete atferd, kanskje er utestedet ganske fullt slik at det ikke er så lett å slippe inn en stor gruppe på en gang. Dessuten må man ikke glemme at det for guttegjenger generelt (altså uavhengig av etnisitet) er vanskeligere å komme inn på utesteder, enn det det er for grupper med jenter. Det er et velkjent fenomen at utesteder ønsker flere jenter. Anonymous poster hash: 0205b...d82 1
Gjest extra Skrevet 9. november 2014 #40 Skrevet 9. november 2014 (endret) Dokumentaren var grei den, men jeg er litt usikker på om seleksjons utvalget var dekkende nok. Det var stort sett ungdommer fra Oslo som ble intervjuet. Kunne man ha fått inn andre synspunkter ved å intervjue de som bor på små steder rundt om i Norge? Disse kan jo ofte ha andre erfaringer og verdigrunnlag. Disse ungdommene virket ureflekterte og det var ikke de selv som snakket, men en kunne høre foreldrenes stemmer ganske klart. Det var visstnok noen eldre som ble intervjuet også, men jeg sitter igjen med en tanke om at dokumentaren kun omfattet de med et svart-hvitt syn på ting. Gutten som var på eldrehjemmet kunne man tydelig se at var forutinntatt og dømmende. Da den gamle damen sa at hun hadde valgt å bo på eldresenteret av eget ønske, var det tydelig å se at han ikke likte det. Hvorfor representativ er denne gutten for den enkelte innvandrers tanker om det norske? Ikke så veldig vil jeg si fordi det er mange som har andre tanker og meninger om slike saker. Jeg vil heller si at en del av disse ungdommene trenger noen år på baken, rett og slett finne seg selv. Noen kan sågar endre sine meninger når de blir litt eldre. Endret 9. november 2014 av extra 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå