Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det noen som så på det? Hva syns dere?

Jeg føle jeg ble utrolig provosert av han son besøkte sykehjemmet.

Anonymous poster hash: bdb76...390
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og likevel vil enkelte godfjotter at vi tar inn enda flere, når vi ikke engang klarer å integrere de som allerede er her. :rolleyes:

Anonymous poster hash: 75771...b62
  • Liker 6
Gjest Ive Lina
Skrevet

Som sagt i en annen tråd her så fant jeg programmet interessant og tankevekkende.

Spesielt den delen som gikk på det å ta seg av foreldrene på deres gamle dager. En av deltakerne i programmet var på et sykehjem og snakket med noen beboere. Han spurte hvordan de likte seg og om de fikk mye besøk av familien .. så spurte han også om det ikke hadde vært bedre for dem om de fikk bo hos barna sine og ble tatt hånd om av dem.

Senere kom det fram at han ville satse på en krevende yrkeskarriere. Når programlederen spurte hvordan han skulle forene karrieren med det å ta seg av sine gamle foreldre så svarte han at det nok ikke gikk så bra så det var det kona som måtte ta seg av. I den pakistanske kulturen så var det vanlig at konene tar seg av svigerforeldrene når de blir gamle.

Det var i det hele tatt mange vanvittige uttalelser som kom for en dag så jeg forstår godt at det kan bli kulturkollisjon de luxe for andre generasjons innvandrere i Norge.

• Liker 15
Skrevet

I tillegg så snakket han så dårlig norsk at det var vanskelig å forstå hva han sa, og da er han oppvokst her. Kan få returbillett til Pakistan for min del, trenger ikke blir her når han syns det er så grusomt.

Anonymous poster hash: 5dd05...f9a
  • Liker 15
Skrevet

"Fantastisk" at ungdommer som er født og oppvokst i Norge faktisk blir foret av foreldrene med at de IKKE er norske.

Ikke rart det blir kulturkræsj.!!

De er ikke norske noen av dem tydligvis og nordmenn er ikke bra nok.

Så for faen flytt!

Anonymous poster hash: 2d84c...87e
  • Liker 8
Skrevet (endret)

"Fantastisk" at ungdommer som er født og oppvokst i Norge faktisk blir foret av foreldrene med at de IKKE er norske.

Ikke rart det blir kulturkræsj.!!

De er ikke norske noen av dem tydligvis og nordmenn er ikke bra nok.

Så for faen flytt!

Anonymous poster hash: 2d84c...87e

De er ikke norske fordi det moderne ordet for BARBARER er innvandrer og utlending.

Mennesker fra utlandet med norsk borgerskap kalles for Innvandre som er det moderne ordet for barbarer. Etnisk norske med norsk statsborgerskap kalles for nordmenn. Ikke rart det blir kultur krasj når vi kaller dem innvandre som er det moderne ordet for barbarer.

Alle utlendinger som bor i USA kalles for amerikanere, så lenge de har amerikansk statsborgerskap. Alle utlendinger som bor i Norge kalles for innvandrer.

Hadde president Obama hatt norsk statsborgerskap så ville dere kalt ham innvandre. Ordet innvandre får mennesker til å ikke føle seg akseptert av det norske samfunnet.

Endret av Stoltmann
  • Liker 5
Skrevet

De er ikke norske fordi det moderne ordet for BARBARER er innvandrer og utlending.

Mennesker fra utlandet med norsk borgerskap kalles for Innvandre som er det moderne ordet for barbarer. Etnisk norske med norsk statsborgerskap kalles for nordmenn. Ikke rart det blir kultur krasj når vi kaller dem innvandre som er det moderne ordet for barbarer.

Alle utlendinger som bor i USA kalles for amerikanere, så lenge de har amerikansk statsborgerskap. Alle utlendinger som bor i Norge kalles for innvandrer.

Hadde president Obama hatt norsk statsborgerskap så ville dere kalt ham innvandre. Ordet innvandre får mennesker til å ikke føle seg akseptert av det norske samfunnet.

Her gjør du en klassisk "innvandrer-tabbe" og tror at Norge, eller Europa, er det samme som USA. Det er det ikke. Du må tilbake på skolebenken og lese historie.

USA er tuftet på intet annet enn innvandring. "Amerikaner" er ikke et etnisk begrep. Nesten alle amerikanere er innvandrere. Diskusjon innvandrer eller ikke gir ikke mening der.

Europa er delt inn i stater på grunnlag av etnisk tilhøringhet. Folk har lange røtter i landet de bor i. Nordmenn har som regel etternavn etter stedet familien kommer fra. Vi har et annet forhold til stedet enn amerikanere.

Anonymous poster hash: dacc5...c5f

• Liker 8
Skrevet (endret)

Her gjør du en klassisk "innvandrer-tabbe" og tror at Norge, eller Europa, er det samme som USA. Det er det ikke. Du må tilbake på skolebenken og lese historie.

USA er tuftet på intet annet enn innvandring. "Amerikaner" er ikke et etnisk begrep. Nesten alle amerikanere er innvandrere. Diskusjon innvandrer eller ikke gir ikke mening der.

Europa er delt inn i stater på grunnlag av etnisk tilhøringhet. Folk har lange røtter i landet de bor i. Nordmenn har som regel etternavn etter stedet familien kommer fra. Vi har et annet forhold til stedet enn amerikanere.

Kongen i Norge er tysk nazi!

Lovene i Norge er inspirert av den amerikanske republikk og uavhengelighets erklæringen!

Norsk kultur er AMERIKANSK. Paradise Hotell, E-sport, osv.

Vikinger er germaner og viking språket har germansk opprinnelse.

Vikinger erobret Norge og drepte mange samer.

Senere spredte vikingene seg til Sverige, Danmark og Island!

Alle vikinger kommer fra Norge. Det blir litt feil. Alle vikinger erobret Norge.

Siden Norges grunnlov er inspirert av Den Amerikanske republikk. Norsk kultur er også amerikansk sex kultur. Tysk nazi konge blir akseptert som norsk monark familie. Da mener jeg at at alle innvandre skal bli kalt nordmenn.

Endret av Stoltmann
  • Liker 1
Skrevet

Kongen i Norge er tysk nazi! Nei, de er av danks og engelsk herkomst.

Lovene i Norge er inspirert av den amerikanske republikk og uavhengelighets erklæringen! Nei, den er inspirert av den franske grunnloven.

Norsk kultur er AMERIKANSK. Paradise Hotell, E-sport, osv. Slutt å tull.

Vikinger er germaner og viking språket har germansk opprinnelse. Norsk er et germansk språk. I dag som i vikingtiden og før det.

Vikinger erobret Norge og drepte mange samer. Nei, nordmenn har ikke tatt Norge fra samene. Finnark ned til Saltfjellet kanskje, men ikke resten.

Senere spredte vikingene seg til Sverige, Danmark og Island! Til Island, Færøyene og Grønland, ja.

Alle vikinger kommer fra Norge. Det blir litt feil. Alle vikinger erobret Norge. Tull.

Siden Norges grunnlov er inspirert av Den Amerikanske republikk. Norsk kultur er også amerikansk sex kultur. Tysk nazi konge blir akseptert som norsk monark familie. Da mener jeg at at alle innvandre skal bli kalt nordmenn.

Les ei bok, ok?

• Liker 10
Skrevet

Er det rart vi kaller dem innvandrere når de ikke vil integrere seg og lære seg skikkelig norsk eller omgås nordmenn. Det er de selv som ikke ser seg som norske

• Liker 4
Skrevet

Er det rart vi kaller dem innvandrere når de ikke vil integrere seg og lære seg skikkelig norsk eller omgås nordmenn. Det er de selv som ikke ser seg som norske

Flott med en sånn holdning så ser jeg fram til multikulturell borgekrig i Norge.

Jeg stikker fra landet så kan dere ignorante idioter krige mot innvandrene.

http://www.liveleak.com/view?i=e8f_1415296942

Selv om jeg er etnisk norsk. Kommer jeg aldri til å forsvare Norge. Norsk kultur er død.

Det finnes kun hjernedød amerikansk kultur i Norge.

Anonymous poster hash: 3d4f2...834

Skrevet

Selv om jeg er etnisk norsk. Kommer jeg aldri til å forsvare Norge. Norsk kultur er død.

Det stemmer ikke, du må komme deg vekk fra Oslo :)

• Liker 3
Gjest Silverstream
Skrevet

Man trengte ikke se på programmet for å skjønne dette

Skrevet

Det stemmer ikke, du må komme deg vekk fra Oslo :)

Amerikansk kultur sprer seg som kreft i Norge. Det finnes bare hjernedøde norsk etniske mennesker nå.

Dette er Norges framtid:

Skrevet

Flott med en sånn holdning så ser jeg fram til multikulturell borgekrig i Norge.

Jeg stikker fra landet så kan dere ignorante idioter krige mot innvandrene.

http://www.liveleak.com/view?i=e8f_1415296942

Jada for kulturen i pakistan der de gifter bort døtrene og ikke ønsker at de skal ta utdannelse er sååå mye bedre...
  • Liker 3
Skrevet

Jada for kulturen i pakistan der de gifter bort døtrene og ikke ønsker at de skal ta utdannelse er sååå mye bedre...

For det første så ikke jeg muslim. For det andre så reiser jeg til Singapore eller andre eksotiske land. Norge er fordømt uansett med hjernedøde mennesker.

Skrevet

For det første så ikke jeg muslim. For det andre så reiser jeg til Singapore eller andre eksotiske land. Norge er fordømt uansett med hjernedøde mennesker.

Men nå er det innvandrere fra muslimske land tråden er om

• Liker 3
Skrevet

USA USA USA USA USA USA USA!

Norske etniske mennesker vet ikke lenger hva som skjedde for 100 år siden!

Norske etniske mennesker vet ingenting om patriolisme.

Norske etniske mennesker vet ikke hvor mange som døde i krigen mot Danmark og Sverige

Norske etniske mennesker er ignorante

Lykke til med å bli third world country! Dumb people.

Skrevet

USA USA USA USA USA USA USA!

Norske etniske mennesker vet ikke lenger hva som skjedde for 100 år siden!

Norske etniske mennesker vet ingenting om patriolisme.

Norske etniske mennesker vet ikke hvor mange som døde i krigen mot Danmark og Sverige

Norske etniske mennesker er ignorante

Lykke til med å bli third world country! Dumb people.

Den siste videoen viser jo hvor dumt det er med for mye innvandring

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...