Gå til innhold

Vært sammen i 3 år uten sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håper det ordner seg nå når dere har tatt en ordentlig prat.

Hvis ikke, ville jeg ha krevd at han/dere oppsøkte profesjonell hjelp, feks sexolog.

Å gå 3 år uten å ha hatt sex, når men til og med bor sammen, er ikke normalt. Med mindre man har religiøse grunner, som tilsier at man må være gift først. Men da hadde man vel heller ikke bodd sammen?

Uansett om man har vært full, sliten osv osv. Det er noe av det mest spesielle jeg har hørt. Jeg tenker at det må ligge noe mer bak, som må ryddes opp i for hans del.

All ære til deg som har holdt ut så lenge!

Lykke til ihvertfall.

Anonymous poster hash: 22b3f...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det ordner seg nå når dere har tatt en ordentlig prat.

Hvis ikke, ville jeg ha krevd at han/dere oppsøkte profesjonell hjelp, feks sexolog.

Å gå 3 år uten å ha hatt sex, når men til og med bor sammen, er ikke normalt. Med mindre man har religiøse grunner, som tilsier at man må være gift først. Men da hadde man vel heller ikke bodd sammen?

Uansett om man har vært full, sliten osv osv. Det er noe av det mest spesielle jeg har hørt. Jeg tenker at det må ligge noe mer bak, som må ryddes opp i for hans del.

All ære til deg som har holdt ut så lenge!

Lykke til ihvertfall.

Anonymous poster hash: 22b3f...bac

*når dere til og med..

Anonymous poster hash: 22b3f...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for deg TS! Jeg er oppriktig glad på dine vegne. :)
Det gir masse håp til ei jente som lever i et sexløst forhold for tida. Det er så klart andre årsaker her, men det er allikevel godt å vite at selv etter 3 år er man villig til å løse floken. :)



Anonymous poster hash: 14337...b94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Godt at du tok praten.

Jeg er ikke sikker på at han har fortalt deg alt her siden dette har pågått så lenge, men krysser fingrene for at det kommer en endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja sex er nå ikke alt heller, men 3 år er kanskje litt lang tid?:P

Anonymous poster hash: 681bd...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er ikke full/sliten eller redd for å legge an på kjæresten sin i tre fuckings år. At dere liksom skal ha sex for første gang sammen i helgen er helt absurd. Han må være aseksuell, unnskyldningene hans er helt på trynet. Du sier dere har så utrolig bra forhold ellers, det gjør det jo bare enda mer spinnvilt at dere har gått TRE ÅÅÅÅÅÅR og ikke pult en eneste gang på grunn av feilkommunikasjon. Hallo i luken. Face it, fyren har ikke lyst til å knulle deg, hadde han hatt lyst til det så hadde han gjort det for TRE FUCKINGS ÅR SIDEN. Ikke din feil for all del, jeg tror som sagt han er aseksuell.

Du får ha lykke til altså, jeg håper det blir noe på deg, og at det løsner for han sånn at dere humper som nyforelska kaniner fremover. Men uten å vite noe særlig om aseksualitet, så ser jeg ikke for meg at det forsvinner på en helg.



Anonymous poster hash: c004c...4b2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen min har vært sammen i ca 3 og enda ikke hatt sex. I begynnelsen var vi mye ute i helgene så han var for full til å klare å gjennomføre det så han sovna med en gang vi kom til leiligheten hans. Utenom dette ble det klining og jeg trodde flere ganger at nå skjer det, men så trakk han seg unna og på en måte tulla det vekk og bytta tema om vi skulle gå ut å spise osv… Jeg prøvde å forføre han helg etter helg, misslykket fordi det alltid var noe….

Etter et år flytta vi sammen og han har jobba ekstremt mye overtid ut på kveldene og er alltid for sliten til det. I tillegg sliter han litt med konflikter i slekten på moren sin side og har veldig behov for å snakke om det.

Han blir og veldig fort irritabel og varm hvis jeg prøver å ligger nærme han når vi sovner, og dytter meg vekk og sier han får ikke sove hvis jeg ligger for nærme. Han har aldri holdt rundt meg da vi sover, noe som jeg føler ødelegger mye av den nærheten vi kunne ha hatt. Hver gang jeg har spurt han til og med på bursdagen min, jul osv så blir han bare sur og sier nei for han får så vondt i ryggen, blir for varm og klarer ikke sove osv…

Jeg har aldri hatt dette problemet med noen før, er vandt med at gutter er de som er frempå og "desperate" etter å få seg noe, hvertfall litt nærkontakt. Her er det totalt manglende interesse.

Han sier han ønsker seg barn, og jeg har vært irritert og sagt "Et barn kommer ikke til verden av seg selv…" og prøvd spurt hvorfor han ikke vil ha sex. Og da svarer han bare at han vil ha sex, at det er jeg som ikke vil????? Og når jeg sier at jeg har prøvd lenge og at vi kan ha det nå, så blir han bare sur og går vekk...

Føler vi mangler dette i forholdet, utenom det blir vi bare bestevenner som bor sammen…. Trenger virkelig noen tips her for å redde forholdet, 3 år uten sex begynner å bli et problem!!

Anonymous poster hash: 862e6...34e

Jeg hadde daua for lenge siden :P Heldigvis er kjæresten min like gladi sex med meg som jeg er med han. Jeg hadde ikke orka å hatt det slik i 6 mnd en gang.

Anonymous poster hash: 8db4f...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år uten sex ??????????????? det sier jo mer om deg enn han..........hvem gidder???? Er du sikker på han har pikk i det hele tatt????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år uten sex ??????????????? det sier jo mer om deg enn han..........hvem gidder???? Er du sikker på han har pikk i det hele tatt????

Cowboylaila?:)

Anonymous poster hash: 681bd...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ri sammen inn i solnedgangen :-)

Hehe ja hadde ikke gjort meg noe;)

Anonymous poster hash: 681bd...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja hadde ikke gjort meg noe;)

Anonymous poster hash: 681bd...8d5

Hadde nok gjort typen min noe............:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du gidder, du må jo for guds skyld sette foten ned!

Jeg hadde aldri giddet å kaste bort tid på en sånn taper..

Anonymous poster hash: 16751...4cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere siste som kommenterer her lest hele tråden, eller bare tittelen?



Anonymous poster hash: a27d2...aba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tingen er at på det tidspunktet før vi ble sammen så var han en typisk player som hadde med seg nye jenter hver helg

Anonymous poster hash: 862e6...34e

Han puler ikke jenter som er i forhold,

og du er i forhold med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...