Gå til innhold

Snus - hjelp meg å slutte!

Tømmerhøgger'n

Anbefalte innlegg

Jeg var fast bestemt på å slutte.

Så en kveld satt jeg med en boks med to snus igjen. Tok den ene og bestemte meg for at det siste skulle jeg ikke røre.

Dette var rundt leggetid så slapp unna måltidssuget.

Den siste snusen ble liggende i boksen sin, urørt og ganske så inntørket etterhvert.

Den verste dagen var dag 3, da var jeg skikkelig hissig og sint, men dag 4 gikk helt fint.

Veldig uvant å ikke ha noe i munnen hele tiden, så mitt beste tips der et noe drops. Men gå for sukkerfritt, jeg la på meg en del av å trykke tyrkisk pepper i trynet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååårh... jeg er helt sår under leppa. Klarer ikke å slutte!! Må haaa! :trist::grine:

Anonymous poster hash: 4045e...206
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Åååårh... jeg er helt sår under leppa. Klarer ikke å slutte!! Må haaa! :trist::grine:

Jeg var akkurat som deg! for tre dager siden til og med, helt til jeg ble tipset om nikotinplastet.

Dette er bare helt genialt! Det er akkurat som at jeg har glemt at jeg snuser til vanlig. de siste dagene har jeg bare tatt tre-to snus, idag har jeg bare tatt en snus, og imorgen er målet ingen. det som jeg synes er så greit med det plasteret er at du glemmer at du har det på deg, men du får nikotin gjevnlig.

jeg føler litt trang for snus etter måltider, men tenker jeg på noe annet i to sekunder har jeg glemt det igjen.

Jeg trodde egentlig ikke særlig på dette, og tok det bare på som en test, men vips, så føk liksom dagen.

Anbefaler deg det på det sterkeste! om ikke du slutter,(noe jeg ikke er sikker på om jeg er klar for helt enda heller, tenker at jeg bare har en pause), så får i hvertfall tannkjøttet hvilt seg litt!

velg det sterkeste døgnplasteret, så slipper du morgensuget også.

gi meg en tilbakemelding når du har testet! :klemmer:

Endret av Christina146
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat som deg! for tre dager siden til og med, helt til jeg ble tipset om nikotinplastet.

Dette er bare helt genialt! Det er akkurat som at jeg har glemt at jeg snuser til vanlig. de siste dagene har jeg bare tatt tre-to snus, idag har jeg bare tatt en snus, og imorgen er målet ingen. det som jeg synes er så greit med det plasteret er at du glemmer at du har det på deg, men du får nikotin gjevnlig.

jeg føler litt trang for snus etter måltider, men tenker jeg på noe annet i to sekunder har jeg glemt det igjen.

Jeg trodde egentlig ikke særlig på dette, og tok det bare på som en test, men vips, så føk liksom dagen.

Anbefaler deg det på det sterkeste! om ikke du slutter,(noe jeg ikke er sikker på om jeg er klar for helt enda heller, tenker at jeg bare har en pause), så får i hvertfall tannkjøttet hvilt seg litt!

velg det sterkeste døgnplasteret, så slipper du morgensuget også.

gi meg en tilbakemelding når du har testet! :klemmer:

Takk :D Skal testes!

Nå får jeg ta min siste snus da før jeg legger meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...