Gå til innhold

Sa du noe rart under fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brølte du til mannen? Ville du gi opp? Sa du noe rart? Ville du avbryte fødselen fordi du ikke kom til å klare det?

Anonymous poster hash: b47bc...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Under pressriene: "nei, dette går visst ikke!! Jeg klarer det ikke. Og jeg må sååå drite!" Jordmor bare lo av meg, og jeg kom meg gjennom det gitt:P

Jeg klarte å spy ned den stakkars Jordmora da, pressing og sure oppstøt gikk ikke så bra sammen!

Etter fødsel: "jøss, dette var jo ikke så ille!" Tok litt tid før jeg kjente hvor sliten jeg faktisk var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstod at det ikke kunne være min unge når de sa han hadde hår.. Helt på trynet:P

Anonymous poster hash: ab19c...fb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hylte og skrek, ropte at de skulle skjære han ut og litt sånt. Var aldri sint på samboer eller jordmor da. Var bare generelt sett hysterisk til tider. Under lystgassrusen skal jeg visst ha sagt at jeg ville ut på byen for å danse..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hylte og skrek, ropte at de skulle skjære han ut og litt sånt. Var aldri sint på samboer eller jordmor da. Var bare generelt sett hysterisk til tider. Under lystgassrusen skal jeg visst ha sagt at jeg ville ut på byen for å danse..

Haha herlig:P drit i denne fødselen, nå vil jeg danse!:D

Anonymous poster hash: b47bc...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha herlig:P drit i denne fødselen, nå vil jeg danse!:D

Anonymous poster hash: b47bc...711

Var visst noe sånt ja. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tenk om ungen blir stygg!!! Tenk om han blir slem!!!! TENK OM UNGEN MIN BLIR DEN NESTE HITLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Etterfulgt av hysterisk bæljing om at jeg ikke ville ha en hitlerunge...



Anonymous poster hash: f8c26...9f0
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke født selv, men ut fra det som alt er skrevet her burde jordmødre gi ut bok med; "hørt på fødestuen" :fnise:



Anonymous poster hash: e62c7...88b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brølte at "nå får dere bare ta å slite ut den ungen, for nå vil jeg ikke mer! Jeg skal faktisk hjem og se Hotel Cæsar!"

Anonymous poster hash: 2deae...ed6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært veldig klar på at jeg skulle føde uten smertestillende, men midt under fødselen på det aller værste når mannen skulle trøste meg litt, så dro jeg han i skjortekragen og krøka fram "at jeg skal ha smertestillende og DU skal si det til jordmora!!" Når jordmor sjekka åpningen igjen var den på 8cm så jeg måtte bare peise på, og det er jeg glad for idag :)

Skal sies at jeg brøla som en våryr elgokse i tillegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Rævva mi, rævva mi.. Seriøst, denne ungen kommer ut av rævva...."

Jordmora sa noe sånn som at det bare føltes sånn ut..

"NEI, jeg er helt sikker.. Jeg er den første i verden som kommer til å føde med rævva"

Etter litt lystgass kom det veldig mange kjærlighetserklæringer til sambo, ble ordentlig kjælen, ikke måte på hvor høyt jeg elska han, hvor godt han lukta, hvor flink og kjekk han var...haha.

To minutter seinere ba jeg han dra til helvete og puste sjøl hvis han trodde det var så lett og føde med rævva!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa mye rart, ja.

Jeg husker godt at jeg sa til jordmor: "Dette her greier jeg ikke. Dette får dere bare fikse." Hun lo, men jeg syntes ikke det var morsomt, det var virkelig ikke humoristisk ment.

Mannen min påstår at jeg truet med å kutte av ham hans edlere deler, men det kan jeg VIRKELIG ikke huske. Må ha vært rimelig langt inne i tåka da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde rier, skulle jordmoren sjekke åpningen, og klok av skade sa jeg at hun "absolutt ikke fikk lov til å strekke livmormunnen" (det var helt forjævlig vondt!!) denne gangen. Hun lovte og satte i gang, og strakk litt til tross for det jeg hadde sagt. Da hun var ferdig var jeg helt på gråten og sa "men du lovte jooooo!!" i en sippetone som om jeg var 3 år gammel. Det var kanskje mer situasjonen enn det jeg sa som var morsomt, men :fnise:

Da jenta var kommet ut skrek jeg "DETTE VAR GØY!!!" i ren lykkerus.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke født selv, men ut fra det som alt er skrevet her burde jordmødre gi ut bok med; "hørt på fødestuen" :fnise:

Anonymous poster hash: e62c7...88b

http://www.norli.no/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=10651&urlLangId=-101&productId=1270001&urlRequestType=Base&langId=-101&catalogId=10001 tada!

Anonymous poster hash: 5a998...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Rævva mi, rævva mi.. Seriøst, denne ungen kommer ut av rævva...."

Jordmora sa noe sånn som at det bare føltes sånn ut..

"NEI, jeg er helt sikker.. Jeg er den første i verden som kommer til å føde med rævva"

Etter litt lystgass kom det veldig mange kjærlighetserklæringer til sambo, ble ordentlig kjælen, ikke måte på hvor høyt jeg elska han, hvor godt han lukta, hvor flink og kjekk han var...haha.

To minutter seinere ba jeg han dra til helvete og puste sjøl hvis han trodde det var så lett og føde med rævva!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Man er ikke sinnsyk bare fordi man skal føde, det er ingen grunn til at man skal si "rare" ting eller brøle til folk.. "Folk reagerer på smerte forskjellig" - pisspreik. Hvis du sier noe stygt til noen er det utelukkende fordi du er ei hurpe.

Anonymous poster hash: 61c74...e4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Eneste var at jeg sa at dette går ikke. Jeg pressa totalt 1t20min så var dausliten. Men det falt meg aldri inn å si ekle ting til de andre? Man har,jo respekt for folk selv om man føder. Jeg hadde også ei jente der som var student, og jeg var Hennes første fødsel. Husker jeg tenkte at jeg ikke ville skremme henne og gi henne en god opplevelse hahaha.

Anonymous poster hash: 6fe60...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...