Gå til innhold

Få han til å pule meg utenom helgene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er en relativt ung jente som har ligget med den samme gutten flere helger på fest det siste halvåret, ingen av oss er noe keen på noen form for forhold, men vi har sykt bra sex. Vi går på samme skole, men han er eldre enn meg, og vi har null kontakt utenom helgene. Har lyst til å ligge med han oftere, vi har hatt sex edru på morgenen flere ganger, men ingen av oss tar kontakt på ukedagene eller hvis vi ikke er ute. Vet jo at han syntes jeg er digg, og vil ha sex med meg. Men hvordan kan jeg få til at vi gjør det til en fast greie, uten å være for direkte? Han står på en måte i en sterkere posisjon i forholdet siden har er eldst, og vil egentlig at han skal innlede til det.



Anonymous poster hash: 8d7ad...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gi han en booty call eller ring på hos han i sexy undertøy.



Anonymous poster hash: 9c0fe...745
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har det verre, de jeg har hatt sex med vil ikke engang møte meg overhodet. :( Skjønner ikke hvorfor... Men de fleste menn er veldig keen når de er full på byen, men ikke når dagslyset kommer, da blir det veldig stille... Kan ikke forstå logikken til menn. :(

Endret av Cowboy Lotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukk igjen musa i helgene. Så ser du hva som skjer.

?

Hu vil ha mer sex, og det fikser man med å kutte ut den de allerede har?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?

Hu vil ha mer sex, og det fikser man med å kutte ut den de allerede har?

Vil han bare pule på hu i helgene, så lukk igjen candyboksen. Da kan det hende han tar kontakt i ukedagene også fordi han MÅ få pult henne siden hun er så "sinnsykt deilig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil han bare pule på hu i helgene, så lukk igjen candyboksen. Da kan det hende han tar kontakt i ukedagene også fordi han MÅ få pult henne siden hun er så "sinnsykt deilig".

Er ingenting i HI som sier at han kun ønsker å knulle henne i helgene.

De begge ender opp sammen i fylla, så mulig han ikke tørr å kontakte henne utenom de gangene akkurat slik hun ikke tørr å ta kontakt med han.

Men jaja, det er tydeligvis bedre å spille spill fremfor å bare gå rett ut og spørre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil han bare pule på hu i helgene, så lukk igjen candyboksen. Da kan det hende han tar kontakt i ukedagene også fordi han MÅ få pult henne siden hun er så "sinnsykt deilig".

Da finner han nok ei annen,

Ta bare kontakt på den måten Timza sa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finner han nok ei annen,

Ta bare kontakt på den måten Timza sa.

Ja, eller bare si det som det er såklart! Men tør man ikke det så kan det kanskje fungere å virke litt kostbar så han kanskje ikke bare vil se på henne som en helge ff, men også en ff han kan møte i ukedagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller bare si det som det er såklart! Men tør man ikke det så kan det kanskje fungere å virke litt kostbar så han kanskje ikke bare vil se på henne som en helge ff, men også en ff han kan møte i ukedagene!

Etter flere helger med sex, så vil jo en merkelig bjelle ringe når hun plutselig ikke vil være med på det lengre? Jeg hadde tolket det som at hun ikke ville kun ha sex, men at hun ønsket et vanlig forhold.

Altså ditt tips er greit om jenta ønsker å gå fra et FF til å kun si det er greit hvis han tør satse på henne og gå "all inn" med henne. Men når det er snakk om et FF forhold til å definere det som et FF forhold? Syns ikke det gir mye mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja, eller bare si det som det er såklart! Men tør man ikke det så kan det kanskje fungere å virke litt kostbar så han kanskje ikke bare vil se på henne som en helge ff, men også en ff han kan møte i ukedagene!

:ninja:

Jeg ville tolket en dame som lukker godtebutikken som en som ikke vil ha sex med meg overhodet mere......Tror ikke det er en lur strategi dersom hun virkelig ønsker mer sex med han i ukedagene ;)

Vi er født med evnen til å snakke....la oss bruke den evnen for allt det er verdt. :laugh:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Hei! Er en relativt ung jente som har ligget med den samme gutten flere helger på fest det siste halvåret, ingen av oss er noe keen på noen form for forhold, men vi har sykt bra sex. Vi går på samme skole, men han er eldre enn meg, og vi har null kontakt utenom helgene. Har lyst til å ligge med han oftere, vi har hatt sex edru på morgenen flere ganger, men ingen av oss tar kontakt på ukedagene eller hvis vi ikke er ute. Vet jo at han syntes jeg er digg, og vil ha sex med meg. Men hvordan kan jeg få til at vi gjør det til en fast greie, uten å være for direkte? Han står på en måte i en sterkere posisjon i forholdet siden har er eldst, og vil egentlig at han skal innlede til det. Anonymous poster hash: 8d7ad...324

Vel, du kan faktisk ikke gjøre annet enn å være direkte om du vil ha han på fast basis utenom helgene. Deter bare å spør.

Jeg gjorde det. Angrer ikke et sec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ganske enkelt bare å spørre "lyst til å komme over en tur i kveld ;)"



Anonymous poster hash: 15dd4...d19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Vil han bare pule på hu i helgene, så lukk igjen candyboksen. Da kan det hende han tar kontakt i ukedagene også fordi han MÅ få pult henne siden hun er så "sinnsykt deilig".

Du vil hun skal spille kostbar altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan umulig være så digg når han vil bare pule deg med ølbriller. Sikkert en grunn for det.



Anonymous poster hash: 9d40a...5eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Bare vær ærlig. Ring eller tekst ham og si at du vil ha mer sex enn bare i helgene. Og så legger du litt press på og spør : "fikser du det ?"

De fleste menn ville vel tatt den utfordringen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være så digg når han vil bare pule deg med ølbriller. Sikkert en grunn for det.

Anonymous poster hash: 9d40a...5eb

Haha, kan garantere at det ikke er grunnen ;)

TS

Anonymous poster hash: 8d7ad...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar! Han sendte meg melding mot slutten av skoledagen i går og ba meg møte han på parkeringsplassen når jeg var ferdig, og ble med han hjem:)

TS



Anonymous poster hash: 8d7ad...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...