Gå til innhold

The Little Black Dress - tråden


Gjest Lille-pus

Anbefalte innlegg

Hvor er de fra? De var flotte, og likte mønsteret på nr to fra høyre også :) Og nå så jeg du svart ja! Isj!

Jeg sa jeg tror, du kan jo bare ta kontakt med dem å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er min LBD som jeg bruker mest :) Kjøpte den på Zara for ca to år siden, en favoritt i julebordsesongen ;) Ser sømmen har løsnet litt nederst. Får spandere en runde med symaskina :)

Er for tiden ute etter en ny en, så kommer til å følge denne tråden som en hauk :)

Må bare beklage rotet i bakgrunnen :P

post-66649-0-41763600-1415019725_thumb.j

post-66649-0-16694900-1415019774_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Her er min LBD som jeg bruker mest :) Kjøpte den på Zara for ca to år siden, en favoritt i julebordsesongen ;) Ser sømmen har løsnet litt nederst. Får spandere en runde med symaskina :)

Er for tiden ute etter en ny en, så kommer til å følge denne tråden som en hauk :)

Må bare beklage rotet i bakgrunnen :P

Vi har alle (finnes ikke ett eneste unntak) det vi definerer som rot i bakgrunnen :5:

Den sitter som et skudd på deg!

Er det stoff med litt elastan, eller er det nonstretch? Hvordan er den i størrelsen?

Jeg graver og spør fordi jeg mener å ha fått med meg at Zara er en populær butikk å handle i :)

Tusen takk for at du deler, du er farlig på julebord i den kjolen altså :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Emilio Pucci i sommer, fra Saks Fifth Avenue. Det var kun en igjen, og akkurat min størrelse. Den var i tillegg på salg! Så nå venter jeg på den rette anledningen :)

Edit. Mobilbildet er nå fjernet.

post-67435-0-97505800-1415029858_thumb.j

Endret av Pavilion
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kjøpte en Emilio Pucci i sommer, fra Saks Fifth Avenue. Det var kun en igjen, og akkurat min størrelse. Den var i tillegg på salg! Så nå venter jeg på den rette anledningen :)

Helt perfekt !

Også så pent som den satt på deg :)

Riktig kjole og riktig fasong til din kropp.

Gratulerer med et kjempekjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillepus, for en kropp du har! Jeg har alltid lurt på hvordan du ser ut, nå trenger jeg bare å lure på ansiktet ditt :danse:

Nesten alle mine kjoler er forresten svarte, så kan hende jeg bidrar med noen LBD-bilder her neste gang jeg skal ut ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alle (finnes ikke ett eneste unntak) det vi definerer som rot i bakgrunnen :5:

Den sitter som et skudd på deg!

Er det stoff med litt elastan, eller er det nonstretch? Hvordan er den i størrelsen?

Jeg graver og spør fordi jeg mener å ha fått med meg at Zara er en populær butikk å handle i :)

Tusen takk for at du deler, du er farlig på julebord i den kjolen altså :sexy:

Takk lille pus, for en hyggelig kommentar 😆 det er en miks av bomull og polyester med 3 % elastan. Den er ikke så veldig elastisk, men sitter behagelig når den først er på 😛 er en størrelse xs, noe liten i størrelsen. Syntes klær fra Zara generelt er små i størrelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt perfekt !

Også så pent som den satt på deg :)

Riktig kjole og riktig fasong til din kropp.

Gratulerer med et kjempekjøp :)

Takk, takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min LBD som jeg bruker mest :) Kjøpte den på Zara for ca to år siden, en favoritt i julebordsesongen ;) Ser sømmen har løsnet litt nederst. Får spandere en runde med symaskina :)

Er for tiden ute etter en ny en, så kommer til å følge denne tråden som en hauk :)

Må bare beklage rotet i bakgrunnen :P

Drømmekjole!! :-)

Anonymous poster hash: de800...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange, men jeg har ikke fått de på meg etter fødsel enda. Ønsker meg alltid en ny så jeg følger med for inspirasjon mens babykiloene forsvinner.

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine to små svarte. Det er definitivt ikke i kategorien ''klassisk svart kjole'', heller MIN type svart kjole. :nigo: (skal prøve å få tatt bilde av meg selv i dem etterhvert)

Skater og dongeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en Emilio Pucci i sommer, fra Saks Fifth Avenue. Det var kun en igjen, og akkurat min størrelse. Den var i tillegg på salg! Så nå venter jeg på den rette anledningen :)

Det må være en av de vakreste LBD'ene jeg har sett! Den kommer du til å ha glede av å mange,mange,mange år :smilorange:

Anonymous poster hash: 47931...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den som FantasDick har er så utrolig fin, hun har postet et par bilde av den i noen tråder her. En sort kjole fra Tiger of Sweden mener jeg det er.

Jeg stiller i kategorien formfull og har nylig gått til innkjøp av en sort kjole (må ha ermer) som ser slik ut:

e6632ec7-1b3e-4831-84bf-b993bc1c7c36.jpg

Men jeg føler ikke at det er en klassisk sort kjole akkurat. Sånn blondekjoler er jo noe som har vært i motebildet (og er vel på vei ut), så ser meg stadig om etter den tidløse sorte kjolen.



Anonymous poster hash: 6818b...036
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Siden du spurte så pent, Lille-pus, her er kjolen på :)

Oooh.... den er mye finere på deg enn på produktbildet på nettet... :rodmer:

Smokin' hot !

Tusen, tusen takk.

Ser dere hvor mye finere det blir med ekte bilder enn med promofotos fra nettet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh.... den er mye finere på deg enn på produktbildet på nettet... :rodmer:

Smokin' hot !

Tusen, tusen takk.

Ser dere hvor mye finere det blir med ekte bilder enn med promofotos fra nettet?

:rodmer: Åh, du er søt da! Takk for kommentar! Blir nok mye bedre når det kommer en strømpebukse under og en skikkelig bh :)

Men jeg synes ikke jeg ser bedre ut en bildet;) Når jeg får råd, så skal jeg kjøpe en petticoat og da blir det swingskjørt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne tråden liker jeg!!

Jeg har holdt et halvt øye med denne kjolen fra Zara (får ikke til å poste bildet direkte her), så tenkte jeg kunne bruke anledningen å spørre om noen her inne har kjøpt den/prøvd den:)? Jeg er 10 cm lavere enn modellen på bilde så er litt redd kjolen kommer til å nå meg midt på leggen:p

Her er forresten min nåværende LBT: En klassiker fra Tiger og Sweden:) Synes disse kjolene har utrolig bra snitt:)

post-83232-0-60579000-1415552135_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten min nåværende LBT: En klassiker fra Tiger og Sweden:) Synes disse kjolene har utrolig bra snitt:)

attachicon.giflbt.jpg

Nydelig kjole som du kledde utrolig godt! Tør jeg spørre hvordan størrelsene til ToS er?

Anonymous poster hash: 0c6e4...b5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole som du kledde utrolig godt! Tør jeg spørre hvordan størrelsene til ToS er?

Anonymous poster hash: 0c6e4...b5e

Takk for det, jeg liker kjolen veldig godt selv:) Jeg vil si de er ganske normale i størrelsene, jeg har den i str. 34 og det pleier jeg stort sett ellers å bruke (jeg er ikke spesielt høy, 165).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...