Gå til innhold

Min tenåringsdatter på 16, ber meg droppe en avtale jeg har...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eventuelt hun lærer en ungdom på 16 år at alt kan ikke skje akkurat når det passer henne.

Anonymous poster hash: 5ee16...456

Noen ganger må kjødets lyst vike for barna.

Kan hende datteren har noe viktig hun må prate med mor om. Kanskje er hun svanger og vil snakke med mor.

Anonymous poster hash: 8f7ab...5de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avhenger av hvor viktig det er for henne å møte deg og hvor mye det haster. I utgangspunktet bør det være mulig å treffe henne en annen gang.

Endret av norw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger må kjødets lyst vike for barna.

Kan hende datteren har noe viktig hun må prate med mor om. Kanskje er hun svanger og vil snakke med mor.

Anonymous poster hash: 8f7ab...5de

Som sagt: Det kommer selvsagt an på hvorfor, men å avlyse planer kun fordi en 16åring sier at det passer best for henne er ikke aktuelt. Spiller ingen rolle hva jeg skal.

Å respektere at andre har avtaler og finne tidspunkt som passer for begge parter er noe en 16åring burde kunne klare.

Anonymous poster hash: 5ee16...456

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Hadde min datter bedt meg om å avlyse en avtale, hadde jeg gjort det umiddelbart, og uten spørsmål.

For jeg vet at min datter ikke ville bedt meg om å avlyse en avtale uten at det var noe viktig.

Så trådstarter, det er vanskelig for oss å gi råd så lenge vi ikke kjenner datteren din.

Er hun av den typen som ikke spør om noe før det er krise, så ville jeg avlyst uten spørsmål.

Er hun derimot totalt motsatt, og forventer at alle står på pinne for henne til enhver tid, ville jeg nok prøvd å komme til bunns i hvorfor det var så viktig å møtes akkurat på dette tidspunktet før jeg bestemte meg for å avlyse eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra å få deg pikk, er det du vil ha.

Anonymous poster hash: cdbe1...26d

Saklig ....

Anonymous poster hash: 80187...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er en seriøs årsak til at din datter vil møte deg akkurat da, så dropper du daten.Hvis det er fordi hun bare vil slarve litt og få litt penger av mor, så dropper du selvsagt ikke daten,da sier du selvsagt til din datter at du vil møte henne men at tidspunktet ikke passer for deg,men at du kan møte henne litt senere. Det kalles å oppdra sitt barn til å få et godt, sunt selvbilde, hvor barnet lærer at det absolutt er viktig men det er ikke Presidenten av verden som kan stoppe all aktivitet bare det knipser ;-) .



Anonymous poster hash: 4b787...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saklig ....

Anonymous poster hash: 80187...03d

Rett på sak.

Anonymous poster hash: cdbe1...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet kommer alltid først, og en voksen date bør forstå det. Hvis ikke er det like greit å droppe han først som sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som det er mange sekstenåringer i denne tråden.

Anonymous poster hash: 42a0a...0d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...