Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

ÅÅ....så heldig du er som har fint vær!! Her er det helt pyton...sludd og regn...og det blåser!!

Ikke spesielt fristende med tur da nei (selv om jeg må da siden hunden må ha trim!)

Godt at det stod bra til med blodprosenten, og at den nye jerntypen du tar fører til mindre ubehag!! :tommelsmil:

Kos deg med julenummeret av ELLE...ingenting som er så deilig som å forsvinne inn i et lekkert magasin eller en god bok!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Madden!

Vondt i ryggen i dag, så jeg har ikke gjort så mye. Har blitt en del sofasitting, og siden det er en del på tv i kveld blir jeg vel sittende her litt til.... :)

I morgen skal jeg til jordmora igjen. Det skal bli deilig å høre hjertelyden igjen. Kjenner jo liv i magen hver dag, men det er noe spesielt å høre hjertelyden da... :hjerter:

22+6

23+6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært her inne nå... :oops:

Så kjempeheldig du er som arver så masse utstyr! :klappe:

Var det tips til billige gaver i ELLE? :sjenert: For da skal jeg også kjøpe det... :wink:

Håper du fikk en fin jordmor-time, og at ryggen oppfører seg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stakk innom, lillen. :klem: (Det var gavetips i alle prisgrupper i Elle, etter som jeg husker.... Men mest dyrt da. Så det blir vel mest å drømme......)

I dag har jeg vært hos jordmora. Siden alt er så stabilt og bra med protein og BT var jeg mest spent på vekta, men ble gledelig overrasket. Har fremdeles bare gått opp 4,5 kg så langt i svangerskapet. Ikke så gærent det vel? Jordmora sa hun hadde en inne til kontroll som er like langt som meg og hun hadde gått opp 12 kg. Alt er normalt, men jeg er glad jeg ikke har så mye å drasse på enda... Det kan virke som jeg har lagt på meg bare på magen og puppene og tatt av meg andre plasser. Tipper vel forover snart.. :ler:

Hjertelyden til fosteret var på ca. 140 s/min. Den sparket også inn i apparatet. Ble ikke akkurat overrasket. Synes den sparker hele tiden.. :D

Ellers ligger jeg akkurat på normalen når det gjelder SF-mål. Det var altså en normal og god jordmor time i dag! :-)

Fant forresten ut hva rygg-vondt'en er. Det er ungen som trykker seg mot isjas-nerven. (Så snill med mammaen sin atte.... :tunge1: ... :ler: )

Etter jordmortimen var jeg ute og handlet inn en ny julestjerne til å henge i vinduet og en adventstake til til kjøkkenvinduet, så når 1. advent kommer i slutten av neste uke ( :hoppe: ) da lyser det kooooooselig i vinduene her.

23+0

24+0 :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Hoppetihei Sirka :vinke:

Nå har jeg lest heeeeeele dagboken din, jeg! Spennende med den lille, nesten så jeg skulle ønske meg gravid igjen selv :o , eller kanskje ikke :ler: Men det høres så koselig ut, så jeg bare tenkte at jeg kanskje skulle slå frempå hos hulemannen og foreslå en liten snuskis til :roll: Tror muligens at mannen hadde fått lettere :sjokk:

Men i allefall, poenget var bare at jeg ville si:

KOS DEG !!!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig rampejente du har i magen din :Hehe:

Sparker mot blæra, holder mammaen sin våken om natta og lager isjiasplager :wink:

Fint at alt var bra hos jordmor! Tror jeg har lagt på meg ca like mye som deg. Takk og pris ikke 12 kg :o

Grattis med 23 og 24 uker! :danse:

Her har det snødd ufattelig mye! Det er greit med julestemning, men det kan vel snart stoppe... :roll:

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende at du orket lese igjennom hele dagboken min, Teletubbien. Koselig at du stakk innom. :velkommen:

:ler: Det er nok en rampejente jeg venter, Murmel. Det kan jo hende hun har det etter mora.... :oops:

Her har det kommet en passe mengde snø, akkurat sånn at det ligger som en dyna over plenen (og dekker restene av løvet jeg ikke gadd rake opp... :roll: ). Sola har skinne i hele dag, og det har vært skikkelig "julekort-stemning".

Nå har jeg ryddet på kontoret/musikkstudioet til mannen og trodde jeg skulle drukne i støv. :sinnatagg: Mye kabler og discer, så det er skikkelig kronglete å rengjøre der. Han skal liksom gjøre det selv da, men jeg kan jo ikke vente i evigheter eller... :sinna:

23+1

24+1 :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte tall fra JM Sirka :danse:

Godt å høre at alt står bra til, synd med disse isjas plagene da, men det kommer noe godt ut av det, en får trøste seg med det :)

Ha en fin kveld videre :)

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Tetra. :) Disse isjiasplagene mine er ikke så store altså. Formen er så fin at jeg skal ikke klage..

I kveld blir jeg musikk-enke igjen og jeg tenker jeg bare sløver foran tven. Han kommer heldigvis tilbake i morgen da, så det overlever jeg... :wink:

Fant dette på barnimagen.no. Nå vet jeg hva jeg skal si når noen spør meg hvor langt jeg er på vei... Ser det er litt forskjell på lengdene på månedene.

1 mnd: uke 1-4

2 mnd: uke 5-9

3 mnd: uke 10-13

4 mnd: uke 14-18

5 mnd: uke 19-22

6 mnd: uke 23-27

7 mnd: uke 28-32

8 mnd: uke 33-36

9 mnd: uke 37-40

I 6 måned nå altså... :-)

23+2

24+2 :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra den du fant der ja. Har lurt lenge på dette selv fordi mnd og uker absolutt ikke passer sammen!! Takk takk!

Ville bare ønske deg en super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Bare innom for å si riktig god helg!!! :kyss:

Gressenke igjen du da....? jaja..det er nå litt godt å være alene også synes jeg!Masse bøker eller gode program på tv'en...og noe digg og god drikke...Drømmehelg for meg iallefall! kanskje jeg skal sende mannen bort litt oftere?! :ler:

:ler::nisse: Stooor :klem: fra Maddie nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sirka!

Takk for helsing i dagboki mi. Har lese om deg i boki di - men eg er ikkje so flink til å legga att helsingar...

Ha ei kjempefin helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener! :vinke:

I kveld skal vi på besøk til et vennepar. Det blir koselig! Skal først bare hvile litt.. Blir fort trøtt for tiden.. :sove: Også jeg som sov ca. 10 timer i natt.. :oops:

Nå er det god fyr på peisen og sofaen er myk og god..zzzzzzzzzzz

23+3

24+3 :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Jeg bare kom flyvende innom for å ønske deg en kjempegod helg jeg! :klem:

I dag har jeg vært ute på by'n og shoppet... Også spiste vi juletallerken på kafe :wink: - Jeg måtte bare smake littebitte grann, selv om det ikke er jul riktig enda :ler:

Jeg begynner å glede meg som bare det jeg... Sniktittet oppi julepynteska i dag, bare for å finne gavepapir :oops: selvfølgelig... :ler: Åååå så gøy det skal bli med jul snart!!!! Snart er det i allefall lov å ta frem adventsstaken, og jeg kjøpte en sånn fin en i fjor med nisser på!!! :nisse:

Men, aller først, helg... Hjemmelaget hulemannpizza og kanskje til og med bittelitte granne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Jeg bare kom flyvende innom for å ønske deg en kjempegod helg jeg! :klem:

I dag har jeg vært ute på by'n og shoppet... Også spiste vi juletallerken på kafe :wink: - Jeg måtte bare smake littebitte grann, selv om det ikke er jul riktig enda :ler:

Jeg begynner å glede meg som bare det jeg... Sniktittet oppi julepynteska i dag, bare for å finne gavepapir :oops: selvfølgelig... :ler: Åååå så gøy det skal bli med jul snart!!!! Snart er det i allefall lov å ta frem adventsstaken, og jeg kjøpte en sånn fin en i fjor med nisser på!!! :nisse:

Men, aller først, helg... Hjemmelaget hulemannpizza og kanskje til og med bittelitte granne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg i dagboka di :wink:

Deilig med helg synes jeg og skal snart lage litt god mat og slappe av foran tv`n!

Ha en kjempefin helg!

Stor :klem: fra Charmina

:babyjente: MARTINE 17.10 :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med hilsen fra Charmina, Veronal og to fra Teletubbien.. :wink:

I dag har det vært kose-søndag med laaaang frokost, en gåtur ute i strålende vintervær og avslapning foran peisen.

I går var vi oss et vennepar som venter tvillinger måneden før oss. Enda en gravid dame (som jeg ble kjent med på svangerskapskurs) var der også, så det var rene "svangerskapsgruppa". Vi snakket heldigvis ikke bare om graviditeten. Deilig å snakke om andre ting også.

Nå må jeg begynne på middagen.. :wow:

23+4

24+4 :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...