Gjest Madden Skrevet 10. november 2004 #341 Del Skrevet 10. november 2004 Klart det skal holde seg i magen leeeeenge enda!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #342 Del Skrevet 11. november 2004 Hurra for 22 og 23 uker! Håper magen din blir bedre snart! Det er jo vanlig med tregere mage og forstoppelsesproblemer hos gravide. Jern gjør det neppe noe bedre. Har du prøvd Duphalac e.l for å få bedre flyt i tarmsystemet? Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 11. november 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 11. november 2004 Takk for hilsen Madden og Murmel! Har ikke hatt noe problemer med magen utenom den mageknipen som kom med en gang jeg begynte på jern, så jeg håper at byttet til litt mildere "helsekost-jern" vil hjelpe. Det ser bra ut så langt! Mannen min er på mini-turnè denne uken, så jeg er musiker-enke og bekymrer meg for alt mulig..(om flyet han tar styrter og slike ting... :-( ) Ganske tåpelig egentlig, men jeg har det med å bekymre meg.... :oops: I natt holdt babyen meg våken i flere timer. Brukte livmora mi som trampoline virket det som. Først ble jeg liggende å kose meg med sparkene, etterhvert ble jeg ganske lei og ønsket at den skulle roe seg ned. Dessuten sparket og slo den alle veier samtidig. Spesielt urinblæra fikk gjennomgå.. I en periode har det vært lite spark, men nå er den tilbake for fullt... Ganske betryggende, selv om det var slitsomt i natt. 22+1 23+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 11. november 2004 #344 Del Skrevet 11. november 2004 Så gøy at du kjenner så mange spark. Det er mer enn jeg gjør. Det er av og til, men langt i fra så ofte som bøkene sier. Går vel ut i fra at alt er bra fordi og. Ja og du vet hva de sier; at babyer ofte er slik osm i magen når de kommer ut. Og da er det gjerne like greit at hun er rolig inni her Håper du får en fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. november 2004 #345 Del Skrevet 11. november 2004 Høres ut som du har et sjarmtroll på vei Jeg kan virkelig ikke huske at Lillepia sparket meg i blæra, men det gjør Lille-Brum. Ganske ubehagelig ja! Ønsker deg ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. november 2004 #346 Del Skrevet 12. november 2004 Vil bare ønske deg en SUPER helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. november 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 12. november 2004 Takk for hilsener Glossy og Murmel! Har akkurat kommet hjem fra en handletur og sitter og propper meg med steinfrie druer... Får jo ikke stoppet.. Får jeg mageknip nå, så kan jeg ikke skylde på jernet jeg tar.. Det blir hjemme-alene-helg denne helgen. Kjeder meg, men orker ikke dra noe sted denne helgen. Har kommet godt i gang med husarbeid. I går pusset jeg sølv, noe som var leeeeenge siden. Gøy å rydde nå som jeg er alene, for når mannen er hjemme har det en tendens til å bli rotete med en gang igjen.. Som mange her inne på KG er jeg også veldig trist i dag med tanke på Madden. Skikkelig urettferdig er det. :trøste: 22+2 23+2 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 12. november 2004 #348 Del Skrevet 12. november 2004 Hei takk for hilsen i dagboka mi! Kjenner igjen sånne bekymringstanker om ting som kan skje når sambiss er borte ja. Ikke gøy det, men man blir vel litt mer bekymret når man er gravid også tror jeg. Jeg har blandt annet blitt en skikkelig pyse til å kjøre bil og ofte får jeg vonde vonde tanker når jeg vet sambiss er ute å flyr/kjører i regn og mørke osv. Man vil vel ikke at det skal skje noe med den lille fam. Flink du er til å pusse sølv og ta hele huset da! Blir nok ikke så omfattende husarbeid på meg idag nei. Ha en fin helg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #349 Del Skrevet 12. november 2004 Stor til deg sirka....setter utrolig stor pris på omtanken du viser meg! Håper du får ei kjempefin helg, selv om du blir "alene"! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 12. november 2004 #350 Del Skrevet 12. november 2004 Hei Sirka! Ønsker deg en god helg! Håper du koser deg i helgen selv om du er alene, du får bruke KG mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 12. november 2004 #351 Del Skrevet 12. november 2004 Hei sirka! Tusen takk for hyggelig gratulasjonshilsen i boka mi! Innom for å ønske deg en riktig fin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. november 2004 #352 Del Skrevet 12. november 2004 God helg sirka! Håper du koser deg selv om du er alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. november 2004 #353 Del Skrevet 13. november 2004 Pusse sølv har jeg aldri gjort (har fullt telesølvsett til 12 personer, men har bare brukt det en gang). Jeg gjorde et saltvannsforsøk en gang (kokte opp vann som var tilsatt en spiseskje med salt, lot sølvet ligge oppi i 10 minutter) - sølvet ble blankt og fint uten gnikking og gnukking. God helg, Sirka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 13. november 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 13. november 2004 Takk for hilsen, xSiljex, Madden, Sandra, pondusa, Siam og Veronal. :klem2: Takk for sølvpussingstips, Veronal! Det skal jeg benytte meg av når jeg går løs på bestikket. Pusset div. sølvting som står i glasskap her om dagen, lysestaker, salt og pepperbøsser osv. Brukte sånn engangskluter. Skylle med vann, gni over med kluten, skylle igjen og tørke, så det var ikke så veldig tidkrevende.... meeeen med bestikk blir det nok litt annerledes. Fremdeles musiker-enke. Tror jeg skal trene i dag. Må bli flinkere til det. Blir mye sofasitting. :oops: Dessuten ble det hjemmelaga pizza, brus og sjokolade på meg i går.... :oops: :oops: Ellers blir det husarbeid. Tok ikke hele huset i går, xSiljex. Der må du nok ha misforstått. Tar litt om gangen jeg... Merker jeg blir fort sliten for tiden, så det blir mange pauser... 22+3 23+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 13. november 2004 Forfatter #355 Del Skrevet 13. november 2004 Svigerinna mi ringte i stad og spurte om jeg ville "arve" følgende barneutstyr: * Dyne * Dynetrekk + putevar (3 sett) * Badebalje m/stativ * 2 delt vaskefat * Boxett * Babysete * Bærebag * "Baby Bjørn" (bæresele) * Masse klær Hjelper på økonomien dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. november 2004 #356 Del Skrevet 13. november 2004 Innom og myser :-) og ønsker deg en god lørdagskveld! fra Charmina MARTINE KOM DEN 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 14. november 2004 #357 Del Skrevet 14. november 2004 Hei Sirka! Håper du tar imot en veldig forsinket bursdagshilsen (jeg var ikke her på noen dager, derfor ) og at helgen som musikerenke har gått bra! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 14. november 2004 Forfatter #358 Del Skrevet 14. november 2004 Takk for hilsen Charmina og Cielo! :-) Fint vær her i dag. Jeg har vært og gått tur ( ) og vært på et lokalt galleri og kikket. (Kunststudent-arbeider, mye fiiiint..!!!) Nå har mannen min kommet hjem så jeg har ikke tid til å skrive så mye i dag.. 22+4 23+4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. november 2004 #359 Del Skrevet 15. november 2004 Det høres ut som om helga har vært fin!! Nok engang må jeg bare takke for omtanken vennen.... Håper du får ei flott uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 15. november 2004 Forfatter #360 Del Skrevet 15. november 2004 til Madden-vennen som trofast stikker innom dagboka mi. I dag har jeg vært nede på legekontoret og sjekket blodprosenten. Den er tilbake på det normale, så "helsekost-jernet" jeg tar virket bra (+ at jeg slipper mageknipen..HURRA!) Det har vært nyyydelig vær her i dag. Solskinn og mildt. Var ute og gikk. Deilig! Har ikke noe problemer med bekkenløsning eller noe sånt når jeg går, men det er et muskelfeste mellom rompe og rygg på den ene siden som krangler litt etter jeg har gått en stund. Fortsetter jeg å gå iler det oppover ryggen når jeg setter beinet ned på den ene siden. Det går over når jeg hviler meg..., så jeg må passe på å ta mange nok pauser. Abonnerer på ELLE, og i dag kom desember-utgaven i posten. :-) Massevis av julegavetips o.l. Hoppet over alle motesidene, for med den figuren jeg begynner å utvikle nå blir juleantrekkene rimelig begrenset... Har bestilt meg en enkel, sort mammakjole som jeg får friske opp med litt accessoirs... 22+5 23+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå