Gå til innhold

Sirkas Sirkus

sirka

Anbefalte innlegg

Hei Sirka

Godt å høyra at alt står bra til med dykk no - og gratulera so mykje med vetlejenta. Sikkert deileg å vera heime igjen etter lang tid på sjukehus. Kos dykk alle tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så godt at dere koser dere alle tre da.

har du bestilt elektrisk pumpe? jeg har kjøpt avent sin håndpumpåe og den er kjempe fin. jørn are nekter og ta puppen, så jeg pumper.

har fått låne en elektrisk fra ahus, fordi jeg lever morsmelk det, men jeg syns ikke det er like bra. men det er godt innemellom da, for det er slitsomt og pumpe.

håper dere slipper kolikk, for det er noe helt forferdelig for alle.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Tubbien, Roadqueen og Linemor! :-)

Nå ligger Sara og sover og jeg har tid til en liten tur innom KG, selv om jeg nok heller burde gått løs på litt :husarbeid: .... :oops:

Har fått pumpa jeg bestilte. Det var deilig å bli kvitt den gamle pumpa jeg lånte. Melken stoppet nesten opp pga. den. Gjorde vondt... :-(

Den jeg har nå er kjempebra. Kan dobbeltpumpe med den også, så det går unna... :ler:

Pumpa jeg har er en Lactaline personal. Er elektrisk, på størrelse med en klokkeradio og den kan til om med kobles til sigarettenneren i bilen.. :hoho::hoho::hoho: Kom i en fin liten bag med kjølerom i toppen. Veldig praktisk!

Er veldig stolt her jeg sitter... Har alt tatt av meg de kiloene jeg la på meg i graviditeten (=12) uten å ha gjort noen ting, har jo ikke fått begynt på trilleturene ennå en gang. Det lange sykehusoppholdet hadde sine fordeler sånn sett.. :P

I dag er det forresten 10 mars, min UL-termin. Dagen ble litt annerledes enn jeg på forhånd trodde, her jeg sitter med Sara på nesten 5 uker... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har det bra.

Jeg gleder meg til det er vår tur.

Lykke til med pumping, trilleturer og våkennetter (!).

Det blir nok så fint så.

Ha en fin torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien
Er veldig stolt her jeg sitter... Har alt tatt av meg de kiloene jeg la på meg i graviditeten (=12) uten å ha gjort noen ting' date=' har jo ikke fått begynt på trilleturene ennå en gang. Det lange sykehusoppholdet hadde sine fordeler sånn sett.. :P [/quote']

:roll: - Heldiggris, først nå jeg begynner å kvitte meg med mine "svangerskapskilo".... Men så har jeg fått to da, så bare vent til nestemann du :tunge1::ler:

Dessuten så vet jeg alt om den fæle sykehusmaten, etter de siste 5 dagene på sykehus... Blæh :o

Det er rart med det, man forestiller seg så mye, men jeg tror særlig dette med fødsel er noe man aldri helt kan verken forutse eller bestemme.... Jeg mener, når jeg var gravid med minsten og var på omvisning på føden, Buskerud sykehus, før fødsel så spurte jordmoren hva jeg ønsket og så for meg i forbindelse med fødselen.... :klø: Neeeei, vet du - det tror jeg nesten ikke man kan si så mye om..... Det skjer ofte så mye uforutsett, og ikke minst føler man så mye man ikke forutså, at det blir helt umulig...

Under begge mine fødsler var jeg taus som en østers :o Vel, med minsten ropte jeg, eller hylte da :oops: på slutten, men sånn før det så var jeg helt tyst. Av en eller annen grunn er jeg sånn at jeg begynner å grine hvis jeg prøver å prate under fødselen, og det er så tragisk. Jeg får liksom ikke sagt hva jeg vil og tenker og føler og kjenner, fordi jeg bare begynner å grine :grine::grine::grine:

Liten avstikker her....

Håper du har det strålende vennen.... Kjempegodt å høre fra deg igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener! :)

:Gjesp: Det tar på å ha ei lita :babyjente: i huset. Når ho i tillegg er et skikkelig nattdyr blir det ikke mye søvn på meg. Mye "væææææææææææææææ væææææææææææææ væææææææææææ" i natt.

Mannen måtte på spillejobb i helgen, men nå kommer han snart hjem og da skal jeg ta meg en :sove: mens han passer Sara.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Teletubbien

Liten mandagsklem Sirka :klem:

Håper du og Sara koooooser dere i de vakre soldagene; ja dere har sol dere også vel :klø:

Mandagsklemmer på vei :wink:

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer opplagt i dag. :) Men jeg er ikke så flink til å sove på dagen. Burde komme inn i en annen søvnrytme slik at jeg slipper å bli så trøtt når Sara setter i gang på natta.

Hadde pus til dyrlegen i dag for den har vært så pjusk. Det er enten lungebetennelse eller dårlig sirkulasjon pga. hjertet. Er det det siste så er det ikke så mye vi kan gjøre.. :cry: Den går på antibiotika nå. Krysser fingrene for at det "bare" er lungebetennelse. Elsker pusen min!!! Kommer til å være helt knust hvis vi må avlive den. :grine:

Nå må jeg rydde litt og kose med Sara. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Teletubbien

MOR, KJÆRE MOR

MOR- tre små bokstaver,

men bak dette enkle ord

gjemmes en hel liten verden

av alt det beste på jord.

Der finnes så stort et hjerte

hvor det som er godt blir gjemt.

Og skuffelser, sorg og smerte

hos MOR blir borte og glemt...

:klem:

Krysser fingrene for lille pus :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, godt og se at alt står bra til. synd med pusen da, men vi får krysse fingrene at den snart er på beina igjen.

det er ikke så lett og sove på dagen alltid heller, for det er lik¨som så mye man skulle ha gjort noen ganger, men sånn er vi vel bare. men det blir jo bedre med nattevåken etterhvert da, heldigvis.

jørn driver på i perioder han, han har ikke kolikk lenger, men i går kveld våknet han ti minutter etter at jeg hadde lagt han og holdt på i flere timer. skrek ikke så mye, men skulle ikke sove. sovna på fanget og hylte når vi prøvde og legge han. men halv to i natt måtte han gi seg. hehe. det er morro med disse små, men det hender man blir sliten, det er i hvertfall sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du koser deg med lille Sara! Hun er sikkert helt nydelig :hjerte:

Håper det går bra med katten din til dyrlegen-det er ikke noe kjekt når dyrene blir syke.Man blir jo så utrolig glad i dem.Husker selv når jeg mistet hunden min i fjor :grine:

Krysser fingrene for at det går bra!

Ellers må du nok bare bli flinkere til å sove litt på dagen når vesla sover ellers blir man jo helt utslitt!Martine har nå litt natteliv enda hun men nå sovner hun heldigvis med engang hun har spist og ligger ikke og hyler som før.

Håper du får en fin helg snuppa!

Klem fra Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så lett med døgnrytme og baby nei :Gjesp:

Jeg var ikke flink til å sove på dagtid da Lillepia var baby. Og hun var lenge veldig urolig om nettene. Men det gikk da på et vis, og alt blir bedre etterhvert :wink:

Håper det går bra med pusen din!

Klem fra Murmel! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus døde i natt. :grine:

Den fikk hjerneslag. (Det var altså dårlig blodsirkulasjon og ikke lungebetennelse).

Det var helt forferdelig. Datt ned fra vinduet med et smell og med lammelser fikk den dratt seg avgårde og fikk gitt beskjed til oss. Den hadde det så vondt og vred seg i smerte. :cry:

Vi fikk dyrlegen til å avlive den i natt. Sviiiindyrt, men vi kunne ikke vente til dagen siden den hadde det så vondt. :cry:

Den har vært som et familiemedlem. :hjerte: Sov i senga, var med på reiser o.l. Det kommer til å bli et tomrom etter den her. :( Tror nok det blir en stund til vi skaffer oss en katt igjen. Vi knytter oss alt for hardt og det er så vondt å miste dem.. Kanskje når Sara blir større?

Godt vi har Sara. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så trist da sirka. og det er sikkert lurt og vente med å skaffe ny pus. sara vil også ha mye mer glede av en kiattunge når hun er blitt eldre.

dere får kose masse med sara istede. ikke det at jeg ikke tror dere gjør det fra før av altså.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Uff da..stakkars pusen :-( Veldig trist når dyr man har blitt så glad i dør.

Håper dere får ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...