Linemor Skrevet 4. mars 2005 #681 Del Skrevet 4. mars 2005 samme her. hvis det er noen som vet noe, må de gi beskjed. blir jo litt engstelig her. selvom det kan være veldig travelt i begynnelsen, men noen må vel vite noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. mars 2005 #682 Del Skrevet 5. mars 2005 Har du hørt noe mer, Lilly? Tenker på deg, Sirka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. mars 2005 #683 Del Skrevet 5. mars 2005 Tenker på deg jeg også...lurer bare på hvor du blir av!! Er så spent på å høre hvordan det går med dere!! :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #684 Del Skrevet 6. mars 2005 Her er jeg!!!! :-) Takk for alle hilsener og at dere tenker på meg! Jeg og Sara kom hjem fra sykehuset i går etter 1 måned :o på sykehuset. Sara hadde pusteproblemer da hun kom til verden og måtte ligge en uke i kuvøse. Svangerskapsforgiftningen min, det var derfor fødselen ble satt i gang 5 uker før tiden..., slapp ikke helt taket på meg, så jeg var dårlig lenge. Den siste tiden har vi vært på sykehuset fordi Sara har strevet en del med å spise av puppen. Det er ikke alltid like lett med de fortidlig fødte. Nå er vi endelig hjemme. Amminga går ikke så veldig unna. Det blir mest morsmelk på flaske (jeg pumper for harde livet.. ). Sara er helt nydelig. Skal prøve å få lagt ut bilde snart. Hun veide 2460 g og var 47 cm lang. Ikke så galt det i uke 35. Hun er en skikkelig personlighet. Veldig bestemt! Fødselen ble litt dramatisk. Ble lagt inn 3 februar i hu og hast. 6 februar bestemte de seg for å sette i gang fødselen. Fikk modningssprøyte og hadde ganske vondt i magen hele søndagen uten at det ble noen modning. Bevegelsene til Sara ble derimot svakere og svakere og det ble plutselig tatt en avgjørelse om keisersnitt. Sara virket i fin form da hun kom ut, men like etterpå la hun seg til og sluttet og puste.. Heldigvis fikk de liv i ho ganske fort. Jeg ble liggende lenge på operasjonsbordet fordi livmora mi ikke ville trekke seg sammen med en gang. Mistet mye blod, men de fikk heldigvis orden på det til slutt. Slapp å fjerne livmora. De eltet veldig med livmora mi så jeg lå å på operasjonsbordet. Men alt gikk bra! Nå er jeg dritlei sykehus, og det er nydelig å være hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. mars 2005 #685 Del Skrevet 6. mars 2005 så godt dere endelig har kommet hjem. du får ha lykke til med pumpinga. vet jo hvordan det er. kos dere kjempe masse nå som hu endelig har kommet hjem. bra hu ble tatt med keisersnitt da, så de ikke tok noen risk. men jeg vil tro det var ubehglig all den eltinga ja. jeg er veldig glad får og høre at det nå står bra til. håper det kommer bilder av tulla de ganske snart ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 6. mars 2005 #686 Del Skrevet 6. mars 2005 Kjedelig med smådramatisk slutt på svangerskapet og begynnelse på barselstiden, men kjekt å høre at det går bra og at dere har kommet hjem! Håper det blir en fin barselstid fremover! Gratulerer kjempemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. mars 2005 #687 Del Skrevet 6. mars 2005 :trøste: Huffameg sirka, det var trist at du skulle gå igjennom en så dramatisk fødsel..og så en dramatisk barseltid! Det må ha vært utrolig tøffe uker for dere!! Fikk helt klump i halsen jeg av å lese...forferdelig å måtte oppleve det så voldsomt dramatisk når du er førstegangsfødende! Det unner jeg deg virkelig ikke! Godt å høre at du er ved godt mot da..og at dere nyter å være hjemme! Var kjempefint at du delte opplevelsen med oss sirka! :klem2: Blir koselig å følge dere fremover! Å høre om fremgangen til lille Sara Gleder meg også til å få se bilde av henne! God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 6. mars 2005 #688 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei Sirka! Så godt å høre at du er vel hjemme fra sykehus! Det var litt av en sykehushistorie du måtte gjennomgå, og jeg skjønner godt at du er lei, men nå er du endelig hjemme sammen med lille Sara, og alt har gått bra Hvordan går det med den stolte far da? Han er vel kjempeglad for å endelig ha familien sin hjemme med seg! Jeg ønsker deg alt det beste, sammen med Sara og mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. mars 2005 #689 Del Skrevet 6. mars 2005 Så fint å lese at alt er bra med dere,til tross for en dramatisk fødsel. Gleder meg til å følge deg fremover Ha en fin dag! fra Mrs.Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 6. mars 2005 #690 Del Skrevet 6. mars 2005 Velkommen hjem sirka! Håper tiden hjemme blir fin og rolig, i motsetning til den dramatiske barseltiden! , Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. mars 2005 #691 Del Skrevet 6. mars 2005 Så flott at alt er bra med dere og at dere er kommet hjem! Kos deg masse nå og ta vare på deg selv også! Varme klemmer fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. mars 2005 #692 Del Skrevet 6. mars 2005 Oj, det var da virkelig dramatisk! Så bra at det gikk bra til slutt, og at dere endelig er hjemme. Lykke til. Jeg gleder meg til å følge dere videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. mars 2005 #693 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei Sirka! Så godt å lese at dere er hjemme igjen, og til tross for dramatisk fødsel og barseltid høres det ut som det går bra! :-) Det må være kjempedeilig å være hjemme fra sykehuset, men sikkert betryggende at både du og Sara er blitt tatt så godt vare på med de komplikasjonene som oppsto. Kos dere masse, og håper det går bedre med ammingen etter hvert. Gleder meg også til å se bilde av lille Sara! Dere har en kjempefin tid foran dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 7. mars 2005 #694 Del Skrevet 7. mars 2005 Åh, så godt å høre at du endelig er hjemme, sirka! Har savnet deg :klem2: Fødselen og barseltiden hørtes tøff ut, godt å se at alt er bra med dere nå! Håper du koser deg hjemme med lille Sara(kjempe fint navn forresten :-) ) og at ammingen går lettere etterhvert. Det blir moro å følge med dere fremover..Gleder meg til å se bilde! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 7. mars 2005 #695 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei du! Godt å lese at du er vel hjemme igjen og at alt står bra til. Historien din ligner litt på min, men her bestemte de seg for å gå for vanlig fødsel etter mye om og men. Ikke så gøy når slike ting skjer, men så har det jo kommet noe helt fantastisk ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. mars 2005 #696 Del Skrevet 7. mars 2005 Så godt at dere er hjemme nå. Håper dere får en myyyye bedre fortsettelse en den dramatiske begynnelsen på sykehuset. Gleder med til å se bilde av lille Sara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 7. mars 2005 #697 Del Skrevet 7. mars 2005 Så godt å høre fra deg igjen! Jeg har vært bekymret! :klem2: Skjønner det ble en dramatisk start på mammarollen din. Håper ammingen går bedre etterhvert, men husk at det ikke er verdens undergang om det ikke gjør det. Du er ingen dårligere mor av den grunn! Nå håper jeg dere får kost dere masse hjemme! Stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 7. mars 2005 #698 Del Skrevet 7. mars 2005 Gratulerer med jenta!!! :-) Godt å høre at alt gjekk bra tilslutt etter en dramatisk start... Snuppa mi heller ville ikke ta puppen... Første ukene satt jeg bare å pumpet meg... Men orket ikke tilslutt å bare sitte med ei pumpe til puppen...Så hun vaks opp på morsmelkerstatning! :-) Så det er ikke verdens undergang om det ikke går seg til med ammingen... Gleder meg til å se bilde av prinsessen din!! Klem fra MsSunshine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #699 Del Skrevet 7. mars 2005 Takk for hilsener! Ja, det var jo en litt smådramatisk start, men heldigvis viste jeg ikke at det var så dramatisk når jeg var midt oppe i det. Jeg var vel den mest rolige... (Det var verre med mannen min...) Uff, jeg er også lei av denne pumpingen, MsSunshine. 7 ganger pr. dag. Piiiuhhh.... Har bestilt pumpe, men til den kommer har jeg lånt en pumpe på helsestasjonen nå som ser ut som den er fra før krigen... Skal si den river og røsker... :hår: Melkeproduksjonen har gått litt ned etter at jeg startet med den. Tror det er fordi det gjør så vondt... Det blir bedre når den andre pumpa kommer i posten, håper jeg. Sara sover ikke så mye på natten (men tar det igjen på dagen.. ). Hun er plaget med mye luft i magen og "trøkker" mye. Dakkar.. :trøste: Det er rart å være tre. Mannen er hodestups forelsket i nurket vårt og bruker hvert våkent øyeblikk til å beundre henne. Det er nesten så vi krangler om hvem som skal skifte bleie på henne... Lurer på hvor lenge dette varer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 8. mars 2005 #700 Del Skrevet 8. mars 2005 Kjære Sirka, der er du jo Gratulerer igjen med lille-pia, det er utrolig godt å høre at det går bra med dere alle tre. Jeg ble en stund riktig bekymret her!!! Deilig at dere har kommet hjem og kan begynne å få tingene inn i vante former og rutiner Når det gjelder ammingen; STÅ PÅ, kjære... Det er tungt og litt kjelkete å pumpe og styre, men du skal se det går seg til det også. Jeg måtte gjøre det samme da min eldste ble født ( 4 uker før tiden og 2900g)!!! Som sagt; en litt tungvindt periode, men det gikk seg til etterhvert Moro å høre dere slåss om å bytte bleie på lille Sara, det kan nok fort komme til å forandre seg med tiden det ja SARA; flott navn til en flott jente...... Koooooooselig å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå