hjelpme4 Skrevet 21. august 2015 Forfatter #41 Skrevet 21. august 2015 Mulig at jeg henger meg altfor mye opp i detaljer, men er det ikke litt feil å påstå at innvandrere er Norges håp og fremtid? Hva er skattebetalende etniske nordmenn isåfall? Innvandrere som arbeider og eventuelt tar utdanning er hjertelig velkommen til å hjelpe oss med å ivareta og utvikle landet vårt videre selvsagt. Anonymous poster hash: a02bc...bb2 Ta det med en klype salt
hjelpme4 Skrevet 21. august 2015 Forfatter #42 Skrevet 21. august 2015 Jeg er ikke norsk, men jeg syns det var hyggelig av han å se på oss som en av dere, og ikke en terrorist, for jeg er 17, men opplever likevel blikk, og føler meg ganske uttafor når jeg er med vennene mine ute, siden alle har blondt hår. Det kan hende blikket kommer fordi du er ekstrem pen? Tenk positivt og ikke bry deg om hva andre mener om deg. Det viktigste er hva du og dine nærmeste mener. Det skal sies at etter jeg flyttet fra Oslo Så har jeg fått mange arabiske venner. Fantastiske mennesker
Cowboy Lotte Skrevet 21. august 2015 #43 Skrevet 21. august 2015 Det må da være lov å være imot utlendinger uten å bli sammenlignet med Breivik... Nei, hos meg er de dessverre ikke velkomne, og jeg mener i likhet med SD at innvandringen burde stoppes helt. Dette er faktisk helt nødvendig hvis vi skal ha råd til velferdsstaten i fremtiden samt våre eldre og syke. 1
Nordvesta Skrevet 21. august 2015 #44 Skrevet 21. august 2015 (endret) Tråden ryddet for persondebatt og svar til dette Nordvesta, mod. Endret 21. august 2015 av Nordvesta
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #45 Skrevet 21. august 2015 Det må da være lov å være imot utlendinger uten å bli sammenlignet med Breivik... Nei, hos meg er de dessverre ikke velkomne, og jeg mener i likhet med SD at innvandringen burde stoppes helt. Dette er faktisk helt nødvendig hvis vi skal ha råd til velferdsstaten i fremtiden samt våre eldre og syke. noe av det dummeste jeg noen gang har lest...Anonymous poster hash: db39e...6b3
Cowboy Lotte Skrevet 21. august 2015 #46 Skrevet 21. august 2015 noe av det dummeste jeg noen gang har lest...Anonymous poster hash: db39e...6b3 Typisk sosialister å kalle sine mot-debattanter slike ting. Jeg kaller ikke andre med ulike meninger for dum, men så er jo jeg tross alt litt mer viderekommen i høflighet da.
hjelpme4 Skrevet 21. august 2015 Forfatter #47 Skrevet 21. august 2015 Det må da være lov å være imot utlendinger uten å bli sammenlignet med Breivik... Nei, hos meg er de dessverre ikke velkomne, og jeg mener i likhet med SD at innvandringen burde stoppes helt. Dette er faktisk helt nødvendig hvis vi skal ha råd til velferdsstaten i fremtiden samt våre eldre og syke. Hvem bryr seg om hva en 50 åring mener. Er det ikke leggetid snart?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #48 Skrevet 21. august 2015 Typisk sosialister å kalle sine mot-debattanter slike ting. Jeg kaller ikke andre med ulike meninger for dum, men så er jo jeg tross alt litt mer viderekommen i høflighet da. sorry men jeg klarer ikke å ta deg seriøs. Du er jo slik overalt. Bloggen din med!Anonymous poster hash: db39e...6b3
Cowboy Lotte Skrevet 21. august 2015 #49 Skrevet 21. august 2015 sorry men jeg klarer ikke å ta deg seriøs. Du er jo slik overalt. Bloggen din med!Anonymous poster hash: db39e...6b3 Nei, men det er jo heller ikke mitt problem om du ikke tar mennesker seriøs. Jeg tar de eldre og syke på alvor, samtidig som jeg prioriterer våre norske statsborgere og barn rettigheter over lykkejegere som ikke orker kjempe for eget land.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #50 Skrevet 21. august 2015 Nei, men det er jo heller ikke mitt problem om du ikke tar mennesker seriøs. Jeg tar de eldre og syke på alvor, samtidig som jeg prioriterer våre norske statsborgere og barn rettigheter over lykkejegere som ikke orker kjempe for eget land. så du skrev ikke det du skrev bare for å fremprovosere? det finnes da mange hyggelige utelendinger, jeg vet om et par og ikke fanken med om de skal sendes ut! Anonymous poster hash: db39e...6b3
Cowboy Lotte Skrevet 21. august 2015 #51 Skrevet 21. august 2015 så du skrev ikke det du skrev bare for å fremprovosere? det finnes da mange hyggelige utelendinger, jeg vet om et par og ikke fanken med om de skal sendes ut! Anonymous poster hash: db39e...6b3 Noen få er kanskje koslige, men kan ikke slippe inn så mange som vi gjør i dag, sier seg selv at statskassen kommer til å gå tom, særlig med den økonomiske nedgangen vi ser i dag. På tide å begynne å leve i den virkelige verden.
Drizzt Skrevet 22. august 2015 #52 Skrevet 22. august 2015 Men om du flytter til USA og får barn med en nordmann i USA så blir ungen Amerikaner Nei, ungen blir ikke amerikaner. Amerikansk statsborger på grunn av en lov som ikke finnes i Europa. Viktig å ikke blande ting.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #53 Skrevet 22. august 2015 Hvem bryr seg om hva en 50 åring mener. Er det ikke leggetid snart? Erna er nå 54 og svært mange hører på hennes meninger. 50 ser ut som gruppen som får mest gjennom for øyeblikket. Anonymous poster hash: a02bc...bb2
Nordvesta Skrevet 22. august 2015 #54 Skrevet 22. august 2015 Tråden ryddet for avsporing og svar til dette Nordvesta, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå