Gå til innhold

Tørr ikke ha sex under svangerskapet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 7 sa 2 ma og exu. Nå er jeg gravid igjen og nesten 20 uker på vei. Jeg er livredd for sex og orgasme. Så klart jeg savner det og vil ha det. Men jeg tørr ikke ! Har lest litt på nett at dersom man har opplevd mange aborter skal man være forsiktig. Når jeg spør gu og jordmødre sier de at jeg skal leve normalt. Men jeg er redd for å begynne å

Blø og kommer til å hate meg selv hvis det medfører en abort. Men vil veldig gjerne ha sex også ... Vanskelig ...

Anonymous poster hash: 358bc...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det har litt med hva som har vert prsaken til abortene. Noen får det jo pga livmorhalsen blir påvirket av ulike ting og da bør man være forsiktig. Er det pga at man har manglet hormoner så tror jeg det er annerledes.. :)

Anonymous poster hash: d4e49...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg turte ikke det. hadde lavtliggende morkake. hadde sex før jeg fant ut dette men ikke etterpå. men vibrator (kun på klitoris) / onanering turte jeg. Kunne ikke levd med at det ble abort pga morkaken løsnet pga jeg hadde hatt sex.. selv om jordmor sa det var helt ok. hadde risiko sv-skap på andre måter grunnet medisiner så tenkte det var "nok" fare. var ikke redd for orgasme jeg da, kun støt opp i skjeden.

uansett: de gangene før dette da jeg hadde sex var jeg sår etterpå og under. øm i bekkenet også



Anonymous poster hash: d77f9...0ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg turte ikke det. hadde lavtliggende morkake. hadde sex før jeg fant ut dette men ikke etterpå. men vibrator (kun på klitoris) / onanering turte jeg. Kunne ikke levd med at det ble abort pga morkaken løsnet pga jeg hadde hatt sex.. selv om jordmor sa det var helt ok. hadde risiko sv-skap på andre måter grunnet medisiner så tenkte det var "nok" fare. var ikke redd for orgasme jeg da, kun støt opp i skjeden. uansett: de gangene før dette da jeg hadde sex var jeg sår etterpå og under. øm i bekkenet også Anonymous poster hash: d77f9...0ca

Det står jo at vibrator ikke anbefales når en er gravid. Ikke for å skremme, men selv om det er bare er til klitoris er det frarådet.

Sex kan en ha.

Anonymous poster hash: 3c130...805

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at vibrator ikke anbefales når en er gravid. Ikke for å skremme, men selv om det er bare er til klitoris er det frarådet.

Sex kan en ha.

Anonymous poster hash: 3c130...805

"Det kan med andre ord være greit å være forsiktig med alle sexleketøy som føres opp i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok."

http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article588677.ece

Anonymous poster hash: d4e49...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det kan med andre ord være greit å være forsiktig med alle sexleketøy som føres opp i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok."http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article588677.eceAnonymous poster hash: d4e49...7a5

Se der ja! Tydeligvis er ikke legen oppdatert ;)

Anonymous poster hash: 3c130...805

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...