Gå til innhold

Reborn dukker. Hva synes du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:sjokkert:

Jeg har aldri sett disse dukkene før, og syns dette var veldig ekkelt. Den første seg jo ut som en naturtro unge, skal man liksom ha den stående fremme i for eksempel hylla? Den andre så ut som en liten nisse, og det var sikkert meningen. Ville heller gått for den siste egentlig, for den var minst menneskelig.

Off, nei. Ikke noe for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au da. De dukkene er virkelig egnet til å gi mareritt. Bare tanken på å ha en baby til pynt gir meg frysninger.

• Liker 2
Gjest HeiHade
Skrevet

Er ikke disse ment for å appelere til folk som mangler noe i livet sitt? (Som en psykolog, lol)

Ikke noe for meg i alle fall, men så ønsker jeg meg jo ikke ordentlig barn heller så hva vet vel jeg. Synes det er på grensen til grotesk.

Skrevet

:sjokkert:

Jeg har aldri sett disse dukkene før, og syns dette var veldig ekkelt. Den første seg jo ut som en naturtro unge, skal man liksom ha den stående fremme i for eksempel hylla? Den andre så ut som en liten nisse, og det var sikkert meningen. Ville heller gått for den siste egentlig, for den var minst menneskelig.

Off, nei. Ikke noe for meg.

Den lille nissen var jo kul. Den andre naturtroe var creepy

Skrevet

Hvis den første hadde vært en ordentlig baby, så hadde det jo vært en søt baby. Så da er vel dukken nødvendigvis også søt. Nissene (eller hva de nå skulle forestille) i link nummer to synes jeg var gyslige.

Uansett har jeg i mitt stille, fordømmende sinn tenkt at de som holder slike dukker er litt skrullete. Hvis det er en slags erstatning for et barn som er mistet eller et barn de aldri fikk, så er det jo veldig trist, men likevel såpass søkt at folk flest jo reagerer.

Skrevet

Dette her minner meg heller om mennesker som ikke kan få eller har mistet et barn og som egentlig trenger hjelp istedenfor å kjøpe en slik dukke.

Anonymous poster hash: 6a6d9...2a6

Man trenger ikke nødvendigvis å ha problemer for og anskaffe en sånn. Vet at det for mange er samleobjekter.

Selv har jeg både barn og barnebarn. Ikke har jeg mistet barn heller, så jeg skal ikke erstatte noe jeg har tapt/ mistet.

Så en dokumentar om det der. Skikkelig trist. De trillet de i vogn og alt i offentligheten. Innbilte seg at de hadde en ekte baby. Fælt

De som går så langt har virkelig problemer. Men tror ikke folk sånn generelt anskaffer disse og tror de er babyer.

*ts*

Anonymous poster hash: c86ca...9e9

Skrevet

Mange som samler på mye rart , virker som art det er litt tabu med reborn dukker.

Syns du skal kose deg med de, ikke bry seg og hva andre mener :)

• Liker 1
Skrevet

Nommen! Alvebabyer! <3

Skrevet

Jeg skrev en gang under nick her at jeg samlet på de, å det endte opp med at folk skrev ekle ting til meg i andre tråder.

Anonymous poster hash: 6d897...d95

Skrevet

Jeg skrev en gang under nick her at jeg samlet på de, å det endte opp med at folk skrev ekle ting til meg i andre tråder.

Tviler ikke...vi er tross alt på KG...

Har du mange? =)

• Liker 2
Skrevet

Tviler ikke...vi er tross alt på KG...

Har du mange? =)

Har 2 stykker

Skrevet

Ganske utrolig hva enkelte henger seg oppi. Jeg synes det er noen skjønne dukker, og for mange så er de nettopp samleobjekt.

Jeg lurer også på om du har mange?

Mange som samler på mye rart , virker som art det er litt tabu med reborn dukker.

Syns du skal kose deg med de, ikke bry seg og hva andre mener :)

Takk. Så lenge det er en harmløs hobby så bør ikke andre være ekle.

Skrevet

Har 2 stykker

Syns de er litt søte, jeg. Noen av dem, i alle fall. =)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har opplyst samboer om at jeg vil ha en alvebaby. =P

..ikke at jeg tror jeg får en i nær fremtid, da... =P

Endret av Raven Emerald
  • Liker 1
Skrevet

Ganske utrolig hva enkelte henger seg oppi. Jeg synes det er noen skjønne dukker, og for mange så er de nettopp samleobjekt.

Jeg lurer også på om du har mange?

Takk. Så lenge det er en harmløs hobby så bør ikke andre være ekle.

Helt enig ❤️

• Liker 1
Skrevet

Har opplyst samboer om at jeg vil ha en alvebaby. =P

..ikke at jeg tror jeg får en i nær fremtid, da... =P

Hva med å ønske seg noe som er mye dyrere og mer "unyttig" enn en alvebaby. Kan hende du får det da ;)

Skrevet

Imponert over evnene til de som lager dem... Øye for detaljer, man kan ikke si annet enn at de har det.

Skrevet (endret)

Hva med å ønske seg noe som er mye dyrere og mer "unyttig" enn en alvebaby. Kan hende du får det da ;)

Har litt forskjellig på ønskelista. Får jeg noe av det som står der, tror jeg alvebaby er det mest sannsynlige...lol

Så den planen er alt igangsatt. =P

Endret av Raven Emerald

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...