Gjest Evans Skrevet 31. oktober 2014 #21 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har aldri sett disse dukkene før, og syns dette var veldig ekkelt. Den første seg jo ut som en naturtro unge, skal man liksom ha den stående fremme i for eksempel hylla? Den andre så ut som en liten nisse, og det var sikkert meningen. Ville heller gått for den siste egentlig, for den var minst menneskelig. Off, nei. Ikke noe for meg.
Pawn Hearts Skrevet 31. oktober 2014 #22 Skrevet 31. oktober 2014 Au da. De dukkene er virkelig egnet til å gi mareritt. Bare tanken på å ha en baby til pynt gir meg frysninger. 2
Gjest HeiHade Skrevet 31. oktober 2014 #23 Skrevet 31. oktober 2014 Er ikke disse ment for å appelere til folk som mangler noe i livet sitt? (Som en psykolog, lol) Ikke noe for meg i alle fall, men så ønsker jeg meg jo ikke ordentlig barn heller så hva vet vel jeg. Synes det er på grensen til grotesk.
Maleficenta Skrevet 31. oktober 2014 #24 Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har aldri sett disse dukkene før, og syns dette var veldig ekkelt. Den første seg jo ut som en naturtro unge, skal man liksom ha den stående fremme i for eksempel hylla? Den andre så ut som en liten nisse, og det var sikkert meningen. Ville heller gått for den siste egentlig, for den var minst menneskelig. Off, nei. Ikke noe for meg. Den lille nissen var jo kul. Den andre naturtroe var creepy
Lunaire Skrevet 31. oktober 2014 #25 Skrevet 31. oktober 2014 Hvis den første hadde vært en ordentlig baby, så hadde det jo vært en søt baby. Så da er vel dukken nødvendigvis også søt. Nissene (eller hva de nå skulle forestille) i link nummer to synes jeg var gyslige. Uansett har jeg i mitt stille, fordømmende sinn tenkt at de som holder slike dukker er litt skrullete. Hvis det er en slags erstatning for et barn som er mistet eller et barn de aldri fikk, så er det jo veldig trist, men likevel såpass søkt at folk flest jo reagerer.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2014 #27 Skrevet 31. oktober 2014 Dette her minner meg heller om mennesker som ikke kan få eller har mistet et barn og som egentlig trenger hjelp istedenfor å kjøpe en slik dukke. Anonymous poster hash: 6a6d9...2a6 Man trenger ikke nødvendigvis å ha problemer for og anskaffe en sånn. Vet at det for mange er samleobjekter. Selv har jeg både barn og barnebarn. Ikke har jeg mistet barn heller, så jeg skal ikke erstatte noe jeg har tapt/ mistet. Så en dokumentar om det der. Skikkelig trist. De trillet de i vogn og alt i offentligheten. Innbilte seg at de hadde en ekte baby. Fælt De som går så langt har virkelig problemer. Men tror ikke folk sånn generelt anskaffer disse og tror de er babyer. *ts* Anonymous poster hash: c86ca...9e9
Gypsy22 Skrevet 1. november 2014 #29 Skrevet 1. november 2014 Mange som samler på mye rart , virker som art det er litt tabu med reborn dukker. Syns du skal kose deg med de, ikke bry seg og hva andre mener 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #31 Skrevet 1. november 2014 Jeg skrev en gang under nick her at jeg samlet på de, å det endte opp med at folk skrev ekle ting til meg i andre tråder.Anonymous poster hash: 6d897...d95
Raven Emerald Skrevet 1. november 2014 #32 Skrevet 1. november 2014 Jeg skrev en gang under nick her at jeg samlet på de, å det endte opp med at folk skrev ekle ting til meg i andre tråder.Anonymous poster hash: 6d897...d95 Tviler ikke...vi er tross alt på KG... Har du mange? =) 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #33 Skrevet 1. november 2014 Tviler ikke...vi er tross alt på KG... Har du mange? =) Har 2 stykkerAnonymous poster hash: 6d897...d95
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #34 Skrevet 1. november 2014 Jeg skrev en gang under nick her at jeg samlet på de, å det endte opp med at folk skrev ekle ting til meg i andre tråder.Anonymous poster hash: 6d897...d95 Ganske utrolig hva enkelte henger seg oppi. Jeg synes det er noen skjønne dukker, og for mange så er de nettopp samleobjekt. Jeg lurer også på om du har mange? Mange som samler på mye rart , virker som art det er litt tabu med reborn dukker. Syns du skal kose deg med de, ikke bry seg og hva andre mener Takk. Så lenge det er en harmløs hobby så bør ikke andre være ekle. Anonymous poster hash: c86ca...9e9
Raven Emerald Skrevet 1. november 2014 #35 Skrevet 1. november 2014 Har 2 stykkerAnonymous poster hash: 6d897...d95 Syns de er litt søte, jeg. Noen av dem, i alle fall. =) 1
Raven Emerald Skrevet 1. november 2014 #36 Skrevet 1. november 2014 (endret) Har opplyst samboer om at jeg vil ha en alvebaby. =P ..ikke at jeg tror jeg får en i nær fremtid, da... =P Endret 1. november 2014 av Raven Emerald 1
Gypsy22 Skrevet 1. november 2014 #37 Skrevet 1. november 2014 Ganske utrolig hva enkelte henger seg oppi. Jeg synes det er noen skjønne dukker, og for mange så er de nettopp samleobjekt. Jeg lurer også på om du har mange? Takk. Så lenge det er en harmløs hobby så bør ikke andre være ekle. Anonymous poster hash: c86ca...9e9 Helt enig ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2014 #38 Skrevet 1. november 2014 Har opplyst samboer om at jeg vil ha en alvebaby. =P ..ikke at jeg tror jeg får en i nær fremtid, da... =P Hva med å ønske seg noe som er mye dyrere og mer "unyttig" enn en alvebaby. Kan hende du får det da Anonymous poster hash: c86ca...9e9
Raven Emerald Skrevet 1. november 2014 #39 Skrevet 1. november 2014 Imponert over evnene til de som lager dem... Øye for detaljer, man kan ikke si annet enn at de har det.
Raven Emerald Skrevet 1. november 2014 #40 Skrevet 1. november 2014 (endret) Hva med å ønske seg noe som er mye dyrere og mer "unyttig" enn en alvebaby. Kan hende du får det da Anonymous poster hash: c86ca...9e9 Har litt forskjellig på ønskelista. Får jeg noe av det som står der, tror jeg alvebaby er det mest sannsynlige...lol Så den planen er alt igangsatt. =P Endret 1. november 2014 av Raven Emerald
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå