Gå til innhold

Har ikke råd til å gå fra samboer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å flytte fra samboeren min, men har ikke penger til det. Har heller ingen her jeg kan bo hos, verken midlertidig eller lenger. Hva kan jeg gjøre?

Kan kanskje finne et nytt sted å bo med en vennine, men i mellomtiden så må jeg jo betale husleie her vi bor og det er 2 mnd oppsigelse og jeg vil ikke bo her etter at det blir slutt så må jo betale husleie to steder da. Det vil jo koste meg ca 9000 i leie hver mnd i to mnd.. Jobber bare deltid så i såfall går alle pengene til leie..

Hva skal jeg gjøre? Hvordan gjør andre dette? Har dessverre ikke hatt mulighet til å spare opp noe heller..

Anonymous poster hash: 12122...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke jobbe heltid?

Anonymous poster hash: df259...3fc

Kanskje ts for syk til å jobbe fult?

Anonymous poster hash: 04dc0...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel mange blir boende selv om det er ubehagelig. Jobber eller er ute hele dagen, sover på sofaen og unngår kontakt mesteparten av dagen. Jeg bor med noen jeg ikke liker spesielt godt og utstår det til jeg finner noe nytt.

Evt. får du krasje hos flere forskjellige - en venninne og gi henne en liten kompensasjon, eller familie selv om de bor et stykke unna.

Det er jo av slike grunner man gjerne skal ha litt sparepenger og en buffer...selvsagt greit med etterpåklokskap, men tenk det i neste runde. Er man ikke gift, tar forhold ofte slutt og man skal vite at man klarer seg.

Kan du jobbe heltid, eller i det minste ta ekstrajobber? Be sjefen om forhåndsutbetaling en kortere periode?



Anonymous poster hash: edc63...f54
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel mange blir boende selv om det er ubehagelig. Jobber eller er ute hele dagen, sover på sofaen og unngår kontakt mesteparten av dagen. Jeg bor med noen jeg ikke liker spesielt godt og utstår det til jeg finner noe nytt.

Evt. får du krasje hos flere forskjellige - en venninne og gi henne en liten kompensasjon, eller familie selv om de bor et stykke unna.

Det er jo av slike grunner man gjerne skal ha litt sparepenger og en buffer...selvsagt greit med etterpåklokskap, men tenk det i neste runde. Er man ikke gift, tar forhold ofte slutt og man skal vite at man klarer seg.

Kan du jobbe heltid, eller i det minste ta ekstrajobber? Be sjefen om forhåndsutbetaling en kortere periode?

Anonymous poster hash: edc63...f54

Forhold tar ofte slutt selv om man er gift også de gitt...

Anonymous poster hash: c7376...cc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...