Gå til innhold

Har ingen bestevenninne -savner det....


Petunia2

Anbefalte innlegg

Dette er noe jeg ikke tør si til noen jeg kjenner -at jeg føler meg ensom fordi jeg ikke har noen bestevenninne....

Føler alle andre har det....?

Jeg har grei sjøl-innsikt (mener jeg sjøl i hvertfall.... ;) ), og tror jeg oppfattes som et hyggelig menneske. Er ikke veldig sosial, og ville nok ikke vært på besøk hos en evt. bestevenninne til enhver tid. Men savner den ene som man kan fortelle alt til, og som man sender en melding daglig om alt og ingenting. Blir kjent med nye innimellom og har venner som vi omgås med regelmessig, men har ennå tilgode å treffe den jeg har skikkelig god kjemi med.

Er det fler som har det sånn? Er jeg for kresen, tru...? Finnes det noen måte å komme i kontakt med likesinnede på? Gruppe på Facebook...?

Blir glad for å høre om andre også har det sånn og evt. tanker de har om det...

Kjenner meg alt for godt igjen i dette.. Flyttet sammen meg kjæresten min for ett år siden og her kjenner jeg ingen. Savner en bestevenn eller venner generelt.. Er heller ikke lett når jeg er så sjenert..

Heldigvis har jeg en snill samboer som jeg får vert mye med :-)

Men håper jeg finner en bestevenninne en gang :-) jeg vet bare ikke hvor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg alt for godt igjen i dette.. Flyttet sammen meg kjæresten min for ett år siden og her kjenner jeg ingen. Savner en bestevenn eller venner generelt.. Er heller ikke lett når jeg er så sjenert..

Heldigvis har jeg en snill samboer som jeg får vert mye med :-)

Men håper jeg finner en bestevenninne en gang :-) jeg vet bare ikke hvor :-)

Er bedre å ikke ha en bestevenninne enn å ikke ha kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bedre å ikke ha en bestevenninne enn å ikke ha kjæreste.

Det er sant!! Han er jo egentlig min bestevenn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirfly

Men er det ikke noe sånt tilbud hvor man kan kjøpe seg, eller leie bestevenninne? Om det er slik at du ikke vil renne ned døra hennes hver dag, så kan du kanskje komme billigere ut av et leieforhold en gang i uka f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke noe sånt tilbud hvor man kan kjøpe seg, eller leie bestevenninne? Om det er slik at du ikke vil renne ned døra hennes hver dag, så kan du kanskje komme billigere ut av et leieforhold en gang i uka f.eks?

Latterlig forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...