Gå til innhold

Det man egentlig ikke liker, men som dukker opp i lekker utgave alikevel


Gjest Lille-pus

Anbefalte innlegg

Svart? Høres ikke det litt kjedelig ut, a? Anonymous poster hash: 17202...a77

Med et fint snitt syntes jeg ikke svart er kjedelig.... Men det er nå min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med et fint snitt syntes jeg ikke svart er kjedelig.... Men det er nå min mening...

Lignende kjoler i svart eller andre mørke farger er veldig klassiske og fine. Men med leopardmønster ser det blodharry og desperat ut for ei som ser ut som 40+. Skikkelig danskebåt.

Anonymous poster hash: ea15f...f24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dere kan bare slutte å diskutere om dere synes jeg kan ha den, for jeg har den og har så absolutt ikke spurt noen av dere om 'lov' hverken til å bære den eller nårtid det eventuelt skulle kunne være tilgivelig å bruke den.

Begynner å bli morsomt dette at så mange og så unge er så opptatt av en middelaldrende dame og en av hennes kjoler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Lignende kjoler i svart eller andre mørke farger er veldig klassiske og fine. Men med leopardmønster ser det blodharry og desperat ut for ei som ser ut som 40+. Skikkelig danskebåt.

Anonymous poster hash: ea15f...f24

Nei, det går ikkje så mange leopardmønstra Cacalli-ar på danskebåten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Dere kan bare slutte å diskutere om dere synes jeg kan ha den, for jeg har den og har så absolutt ikke spurt noen av dere om 'lov' hverken til å bære den eller nårtid det eventuelt skulle kunne være tilgivelig å bruke den.

Begynner å bli morsomt dette at så mange og så unge er så opptatt av en middelaldrende dame og en av hennes kjoler ;)

Men biiiiiildee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker stilen til Lillepus! Og helt enig med en av de over, leokjolen ser så mye bedre ut på henne enn modellen ;)

Anonymous poster hash: a2b8f...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Men biiiiiildee!

Ikke mer på åpent forum nei.

Noen laster ned, og hva de gjør med dem er jeg mindre interessert i å vite for mye om.

Skal se hva jeg får til hjemme i kveld, på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan bare slutte å diskutere om dere synes jeg kan ha den, for jeg har den og har så absolutt ikke spurt noen av dere om 'lov' hverken til å bære den eller nårtid det eventuelt skulle kunne være tilgivelig å bruke den.

Begynner å bli morsomt dette at så mange og så unge er så opptatt av en middelaldrende dame og en av hennes kjoler ;)

Jeg syntes absolutt ikke dette var en ung-dame-kjole! Få 20 åringer har det budsjettet ;) og som sagt veldig fint snitt, men det er vel det man betaler for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at du kjøpte den Lille-Pus! Er det noen som kan pull it off er det definitivt deg! Uansett alder. Dessuten likte jeg kjolen selvom jeg som oftest er skeptisk til leopard (så lenge det ikke er sko eller skjerf). Det handler veldig om det 'riktige' leopardmønsteret. Noen plagg har rett og slett et stygt print mens andre har et fint print. Denne kjolen går under sistenevnte ;) Kos deg med kjolen din! :danse:



Anonymous poster hash: 55e2c...6cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...