Gå til innhold

7 mnd gammel baby redd for å ligge alene


Gjest Selfie

Anbefalte innlegg

Har en baby på 7 mnd som helt siden hun ble født har vært veldig engstelig av seg. Jeg trodde det skulle gå over etter hvert, men det er ingen tegn til det enda... Nå begynner det å bli et problem, fordi hun ikke får nok tid på gulvet til å trene på krabbing. Hun begynner å gråte når jeg legger henne ned på gulvet, aller helst vil hun være på fanget eller oppe i sofaen med meg hele tiden. Noen ganger, men ikke ofte, er det greit å ligge på gulvet ved siden av meg hvis jeg også sitter der.

Hun er blant annet redd for familiehunden vår, selv om han er gammel og veldig rolig.

Har dere noen tips til hvordan jeg kan få henne til å bli tryggere og mer "selvstendig", evt hvordan hun kan få trent nok? Mulig dette er helt normalt, har ei større jente som aldri var redd hjemme så det er ukjent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke så veldig mye å gjøre. Legg hun ned helt korte stunder av gangen og sitt gjerne ved siden av. Ellers må hun få nærheten hun trenger og så går det seg til. Barn er bare forskjellige! Og ikke bekymre deg for utviklingen hennes så sant hun er frisk ellers. Snart går hun!

Anonymous poster hash: 5a29a...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...