Gå til innhold

Gravid /ikke gravid ?


Gjest Devlin

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har gått på P-sprøyte i et halvt år. Sluttet med den for ca 4 måneder sider . Har ikke hatt noe mens etter jeg sluttet . Nå har det seg sånn at jeg har mange symptomer som tyder på en graviditet . Jeg har 2 barn fra før og kjenner igjen symptomene . Jeg har veldig ømme pupper og har ekstremt vondt i brystvortene. Til tider er det så vont at jeg ikke klarer å ha på meg BH . Har sovet ekstremt mye de siste dagene , vært mye sliten. Men det som er så rart er at jeg har tatt opp til flere tester , alle unntatt en har vært negative . Den som viste positiv , var veldig svak .. Utføra mine beregninger så er det ca 28 dager siden jeg hadde samleie med han som kunna ha vært potensiel far .. Det skulle jo ha vært normalt at det hadde vist sterkt positivt på denne her tiden da , eller ?? .

Puppe har vokst litt er veldig ømme og vonde , har hovne kjærtler og noen ganger føles de varme ut , har og opplevd unormale hetetokter..

Blir jo litt engstelig når det ikke er noe sikker positiv , hva kan det ellers være ?.

Men som sakt så har jeg ikke opplevd sånne her pupper bortsett fra når jeg sist var gravid . Hva mener dere ? Noen som har hatt det lignende ??

Devlin .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig du er gravid, mulig det er hormonkrøll:) ta en ny test om noen dager, er den også negativ så kan du jo oppsøke lege for å måle hcg i blod:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...