Gå til innhold

Kjæresten vil ikke se favorittfilmen min med meg, det sårer...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sysn filmmaraton høres veldig kjedelig ut, men sikkert fordi jeg er mer aktiv og rastløs av meg. Hvorfor er det så viktig for deg at han ser en klissefilm med deg? Kan du ikke heller se den med venninnene dine? Selv om dere er kjærester så trenger dere faktisk ikke å dele absolutt alt. Må han prøve favorittneglelakken din også eller, siden du liker den så godt?



Anonymous poster hash: 9a634...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir for dumt. Du kan ikke vite alt om en person kun pga det.

Selvfølgelig kan jeg ikke vite alt om en person på grunn av det. Satte det litt på spissen! Kanskje jeg burde slengt på en " ;) " i slutten av setningen min for at dette skulle ha kommet litt klarere frem... :dry:;)

Endret av Rights
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg synes han kunne sett en film med deg, så kunne han ha valgt en som han likte godt. Hva man ikke gjør for sine kjære :blomst:

Så det var litt urimelig av han, men dere får heller bare finne filmer dere begge liker så godt. Romantiske filmer er det kjedeligste jeg vet også, men hadde nok pint meg gjennom det for å glede min kjære.. om han likte slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Det blir for dumt. Du kan ikke vite alt om en person kun pga det.

enig.

jeg liker nattsvermeren, hva sier det om meg ? ingen allverdens ting egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder heller ikke se på yndlings sjangeren til samboeren når vi skal se film. Eventyr/science fiction er ikke min greie, og han tar heldigvis det med knusende ro. Enten ser han den alene, eller så finner vi en film som passer oss begge - er det noe stress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg synes han kunne sett en film med deg, så kunne han ha valgt en som han likte godt. Hva man ikke gjør for sine kjære :blomst:

Så det var litt urimelig av han, men dere får heller bare finne filmer dere begge liker så godt. Romantiske filmer er det kjedeligste jeg vet også, men hadde nok pint meg gjennom det for å glede min kjære.. om han likte slikt :)

evnt heller finne en film begge har lyst å se. å trøkke filmer den andre ikke har interesse av nedover huet på en er bare latterlig. jeg ville aldri latt min "kjære" tvinge seg igjennom en film han ikke hadde hatt lyst å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han kunne sett en film med deg, så kunne han ha valgt en som han likte godt. Hva man ikke gjør for sine kjære :blomst:

Så det var litt urimelig av han, men dere får heller bare finne filmer dere begge liker så godt. Romantiske filmer er det kjedeligste jeg vet også, men hadde nok pint meg gjennom det for å glede min kjære.. om han likte slikt :)

Jeg syns ikke det er urimelig når hun sikkert har sett den typ 20 ganger likevel når det er favoritten. Er jo mange filmer de begge liker som de kan se sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Hvorfor skal du absolutt presse på ham en film han ikke ønsker å se?

Du motsier deg selv. Du vil at han skal måtte lide og kjede seg gjennom en film han garantert vil hate... fordi du er glad i ham? Hæ?

tenkte det samme.

syns det er helt merkelig å skulle tvinge den andre til å se noe han ikke har lyst å se.

skal man begynne å tvinge partneren sin til å spise man h*n ikke liker også bare for å vise solidaritet med sin kjære?

herregud ass. jeg har ikke ord. i min verden" tvinger" jeg ikke dem jeg er glad i til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

evnt heller finne en film begge har lyst å se. å trøkke filmer den andre ikke har interesse av nedover huet på en er bare latterlig. jeg ville aldri latt min "kjære" tvinge seg igjennom en film han ikke hadde hatt lyst å se.

evnt heller finne en film begge har lyst å se. å trøkke filmer den andre ikke har interesse av nedover huet på en er bare latterlig. jeg ville aldri latt min "kjære" tvinge seg igjennom en film han ikke hadde hatt lyst å se.

Jeg hadde gjort det for kjæresten min, men bare den ENE gangen :fnise: Ikke hver kveld :laugh:

Jeg syns ikke det er urimelig når hun sikkert har sett den typ 20 ganger likevel når det er favoritten. Er jo mange filmer de begge liker som de kan se sammen

Ja, men det betyr jo mye for henne? Da hadde jeg gjort det, så kunne han ha gjort noe annet for meg :) Jeg hadde vært fornøyd bare av å sitte i armkroken hans uansett jeg :)

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg må være en superkjip kjæreste jeg, da, for jeg NEKTER å se Star wreck (finsk sci-fi) med kjæresten. Godt han ikke har dumpa meg eller maser om at jeg ikke ofrer meg for han, selv om jeg er en kjip, dårlig kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg hadde gjort det for kjæresten min, men bare den ENE gangen :fnise: Ikke hver kveld :laugh:

Ja, men det betyr jo mye for henne? Da hadde jeg gjort det, så kunne han ha gjort noe annet for meg :) Jeg hadde vært fornøyd bare av å sitte i armkroken hans uansett jeg :)

jada du er sikkert fornøyd med det men det betyr ikke at andre er fornøyd med det. jeg hadde følt meg passe dum om partneren satt å så film med meg og jeg visste han egentlig ikke var interessert i det hele tatt. rett og slett kleint. jeg ønsker heller ikke at den jeg er glad i skal sitte å kjede seg pga en film jeg "tvinger" han til å se

det er ikke en gang sikkert at kjæresten til ts hadde fulgt med på filmen en gang så hva er da poenget med å "tvinge" han med på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jaja, jeg må være en superkjip kjæreste jeg, da, for jeg NEKTER å se Star wreck (finsk sci-fi) med kjæresten. Godt han ikke har dumpa meg eller maser om at jeg ikke ofrer meg for han, selv om jeg er en kjip, dårlig kjæreste.

ja du er nok veldig lite glad i kjæresten din siden du ikke kan "ofre" litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

jada du er sikkert fornøyd med det men det betyr ikke at andre er fornøyd med det. jeg hadde følt meg passe dum om partneren satt å så film med meg og jeg visste han egentlig ikke var interessert i det hele tatt. rett og slett kleint. jeg ønsker heller ikke at den jeg er glad i skal sitte å kjede seg pga en film jeg "tvinger" han til å se

det er ikke en gang sikkert at kjæresten til ts hadde fulgt med på filmen en gang så hva er da poenget med å "tvinge" han med på det?

Det er vel bare for å glede partneren tenker jeg :) Men man kan jo selvsagt ikke tvinge han . Jeg sa bare hva JEG hadde gjort og at jeg synes han kunne ha ofret EN film sammen med henne selv om han ikke likte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes han virker merkelig. En del av et forhold er at man gjerne gjør ting for å gjøre den andre parten glad. Min samboer ser gjerne filmer med meg han ikke er superbegeistra for, akkurat som jeg ser filmer med han jeg ikke er veldig begeistret for. Vi gjør det fordi vi vet hvor mye det betyr å dele den opplevelsen, om enn så liten den kan virke for andre.

Jeg synes han virker umoden, ihvertfall så lenge dere ser filmer dere begge liker i tillegg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Jeg synes han virker merkelig. En del av et forhold er at man gjerne gjør ting for å gjøre den andre parten glad. Min samboer ser gjerne filmer med meg han ikke er superbegeistra for, akkurat som jeg ser filmer med han jeg ikke er veldig begeistret for. Vi gjør det fordi vi vet hvor mye det betyr å dele den opplevelsen, om enn så liten den kan virke for andre.

Jeg synes han virkelig umoden, ihvertfall så lenge dere ser filmer dere begge liker i tillegg.

Mvh Yvonne :heiajente:

umodent fordi han ikke gidder å se en film han overhodet ikke har interesse av?

syns ts er umoden som ikke greier å se den alene uten å bli såra. skulle tro han nektet å gi fra seg en nyre. det er bare en jævla film!

jeg kunne forstått det om det var et familieselskap han ikke gadd være med på, eller en eller annen form for viktig tilstelning men det er snakk om en film!!!

for noen "problemer" folk har. ikke rart forhold går rett til helvete når man sutrer over en FILM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt det var ok å se den filmen. Men at jeg forbeholder meg retten i å søke fokuset mot dama om filmen skulle være kjedelig og kjip. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jada du er sikkert fornøyd med det men det betyr ikke at andre er fornøyd med det. jeg hadde følt meg passe dum om partneren satt å så film med meg og jeg visste han egentlig ikke var interessert i det hele tatt. rett og slett kleint. jeg ønsker heller ikke at den jeg er glad i skal sitte å kjede seg pga en film jeg "tvinger" han til å se

det er ikke en gang sikkert at kjæresten til ts hadde fulgt med på filmen en gang så hva er da poenget med å "tvinge" han med på det?

Jeg tenker at man må ha en litt egoistisk/selvsentrert personlighet for å greie å kose seg med en film, vel vitende om at kjæresten holder på å krepere av kjedsomhet fordi man selv har krevd det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste gutter liker bare ikke klissete, romantiske filmer? :(

Stemmer, men det krever en spesielt egoistisk type idiot for å nekte å se EN film med kjæresten sin. Det handler om å ta og gi. Vanligvis pleier jeg å be damer om å roe seg ned og la mannfolk få være mannfolk, men akkurat her synes jeg TS skal gi faen i denne fyren hvis dette er "standard" for ham,

Anonymous poster hash: 4a174...0e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men du TS høres ut som en dramaqeen som liker drama filmer. Tvinger aldri min sambo og se på skrekk filmer med meg.... Hvis han vil så kan ha se, ellers bruker vi velge en film som begge liker ( komedie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han virker merkelig. En del av et forhold er at man gjerne gjør ting for å gjøre den andre parten glad. Min samboer ser gjerne filmer med meg han ikke er superbegeistra for, akkurat som jeg ser filmer med han jeg ikke er veldig begeistret for. Vi gjør det fordi vi vet hvor mye det betyr å dele den opplevelsen, om enn så liten den kan virke for andre.

Jeg synes han virker umoden, ihvertfall så lenge dere ser filmer dere begge liker i tillegg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg syns ts virker mer umoden.

Da jeg og mannen var i avstandsforhold (mange år!) var det fullstendig uaktuelt for oss begge å bruke tid på ting vi ikke begge hadde glede av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...