Gå til innhold

Har barn og er redd jeg ikke kommer til å finne en ny mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for støtte. Sier at jeg er villig til å være sammen uansett, men at jeg ikke blir elsket tilbake. Drømmer bare om at noen skal elske meg. Som sagt så er det ikke meg det står på.

Er uansett bare dritt å hente på KG, så skjønner ikke hvorfor jeg lagde innlegg i det hele tatt. Utrolig stygg jolene og visse andre er. Er utrolig lei meg og deprimert. Gråter hver kveld omtrent.

Så jolene, du får forklare meg hvordan jeg ikke bryr meg om barnet mitt, for det er en forferdelig påstand å komme med til et menneske du ikke aner hvem er eller hva det føler når du sier så stygge ting.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Sjansen for at du finner en idag som holder sammen med deg resten av livet uten å se på andre er som å finne en nål i en høystakk- tilnærmet umulig. Og enda mindre er sjansen med en unge. Når du i tillegg er mer opptatt av å komme i et forhold fremfor å være sammen med sønnen din, vil nok sjansen være enda mindre igjen for de fleste SKYR desperate mennesker.

Anonymous poster hash: f61b2...7a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, fantastisk med mine-dine-våre. Hvorfor folk får barn uten å ha planlagt litt lenger det skjønner jeg ikke. Derfor jeg vil være gift først. I tillegg har vi vært sammen noen år først.

Dersom et forhold ryker så skjønner jeg ikke at sex er det som er viktigst, trodde det var BARNET ditt jeg. Hadde barnet vært viktigst hadde du ikke skrevet et slikt innlegg på KG fordi du vil ha en ny en å knulle på. Stakkars lite barn :(

Så herlig det må være å leve i din verden. Søte naive jente, har tydeligvis ikke opplevd mye du.

Anonymous poster hash: c6de5...700

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen menn som vil late som de er glade i deg for å få seg litt sex. Du må jobbe med deg selv, slik at du slipper å gå rundt å føle deg så alene. Da blir du bare utnyttet av feil type menn.



Anonymous poster hash: d0bc4...d23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig det må være å leve i din verden. Søte naive jente, har tydeligvis ikke opplevd mye du.

Anonymous poster hash: c6de5...700

Det vet du nok fint lite om ;) For å svare deg: Ja, jeg har det veldig fint i livet mitt. Planlegging kalles det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du nok fint lite om ;) For å svare deg: Ja, jeg har det veldig fint i livet mitt. Planlegging kalles det :)

Lykke til med det, er ikke alt som kan planlegges, vennen. :)

Anonymous poster hash: a14e5...0f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med det, er ikke alt som kan planlegges, vennen. :)

Anonymous poster hash: a14e5...0f0

Hersketeknikker kan du legge av deg. Tydelig at du gikk tom for argumenter. Igjen, hadde jeg gått gjennom et samlivsbrudd (det har jeg gjort før så taler av erfaring), så hadde jeg fokusert på det som var viktig i livet mitt. I Ts's tilfelle burde det være sønnen, ikke å få et nytt forhold.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du kun snakker om forhold som ikke fungerer, at du drømmer om et forhold, bli elsket, ha kjærestefølelser. Nedenfor har jeg markert med rødt alt snakket rundt forhold, sønnen din er markert med blått. Jeg reagerer på at du kun tenker på forhold, men lite på sønnen din. I hvertfall slik du presenterer saken her. Hvordan du er i det virkelige liv kan jeg ikke vite, men tar for meg det du skriver. Sønnen din er ikke viktigste prioritet utifra ditt originale HI, men forhold er. Hele innlegget ditt fokuserer kun på forhold, det at du trenger å føle deg elsket. Det fokuserer ikke på at du nå ikke er den viktigste personen i ditt liv, men barnet ditt burde faktisk ha den plassen. Joda, man kan være forelder og kjæreste, men barnet bør komme først. Ditt innlegg bærer preg av en kvinne som mangler kjærlighet, men som tenker på forhold først og fremst ikke sønnen sin. Det er trist det!

Som sagt, dersom du ikke vil ha meninger, hvorfor lage et innlegg på internett da? Jeg skriver min mening som alle andre, men jeg gidder ikke å strø sukker på. Det har man nære venner til i min verden.

Du kan ikke være helt god. Det er ikke sønnen min innlegget handler om, så hvorfor du skal si til en mor at hun ikke elsker barnet sitt er helt sykt. Du er en nettmobber. En som sparker en som ligger nede.

Hvorfor tror du at det er greit å si hva som helst til et menneske over nett? Fordi det er inn på KG å slenge dritt så du får fanskare og innlegg plusset? Føler deg litt bedre liksom når du klarer å dikte litt dritt og folk av samme søppel er enige med deg? Hvis ikke det er grunnen så er du rett og slett bare en sosialt tilbakestående idiot.

Og til slutt. Det gir ingen mening i det du skriver. Du vrir ting rundt til det negative. Hvordan du klarer det i det hele tatt skjønner jeg ikke. Har sagt at jeg elsker sønnen min og ikke unner han dette, og at jeg elsker kjæresten min, men når han ikke vil etter gjentatte forsøk er det ikke noe jeg kan gjøre. Jeg får bare håpe at en annen vil ha meg etterhvert og ikke minst sønnen min som jeg har sagt. For meg er familie viktig, jeg hadde ingen selv. Jeg hadde en stefar som ikke likte meg, så det er alfa omega.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har ganske vill fantasi. Har aldri skrevet et ord om sex? Jeg skriver at forholdet er følelseløst. Det trenger ikke ha noe med sex å gjøre. Jeg trenger ikke sex, men bare en klem, eller at noen holdet rundt meg. Så du kan legge den påstanden din død.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du bør gjøre er å ta en siste samtale med mannen din. Hvis han ikke har noen interesse av å prøve mer, så bør dere splitte opp. Før det går så langt at dere får et dårlig forhold etterpå.

Etterpå stabler du på bena et godt liv for deg og sønnen din, og et godt samarbeid med far. Når alt fungerer, ja, da kan du begynne å se etter en ny mann.

Skjønner godt at du ønsker deg en mann som elsker deg, og vil bli med deg resten av livet. Men, slike vokser ikke på trær.

Men, rydd opp hjemme, før du begynner å drømme deg ut i verden :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være helt god. Det er ikke sønnen min innlegget handler om, så hvorfor du skal si til en mor at hun ikke elsker barnet sitt er helt sykt. Du er en nettmobber. En som sparker en som ligger nede.

Hvorfor tror du at det er greit å si hva som helst til et menneske over nett? Fordi det er inn på KG å slenge dritt så du får fanskare og innlegg plusset? Føler deg litt bedre liksom når du klarer å dikte litt dritt og folk av samme søppel er enige med deg? Hvis ikke det er grunnen så er du rett og slett bare en sosialt tilbakestående idiot.

Og til slutt. Det gir ingen mening i det du skriver. Du vrir ting rundt til det negative. Hvordan du klarer det i det hele tatt skjønner jeg ikke. Har sagt at jeg elsker sønnen min og ikke unner han dette, og at jeg elsker kjæresten min, men når han ikke vil etter gjentatte forsøk er det ikke noe jeg kan gjøre. Jeg får bare håpe at en annen vil ha meg etterhvert og ikke minst sønnen min som jeg har sagt. For meg er familie viktig, jeg hadde ingen selv. Jeg hadde en stefar som ikke likte meg, så det er alfa omega.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Min helse er helt fin. Jeg reagerer alltid på en mor som kun fokuserer på forhold og sex. Er man en mamma burde man kanskje være det også. Hadde det uthevede stått i HI hadde selvsagt svaret fra meg vært noe annet. For her kommer det tydelig frem hva det er du mener. Uansett burde fokuset ligge på å få en indre stabilitet, få ting til å fungere, ikke om en ny mann vil ha deg.

Og du har ganske vill fantasi. Har aldri skrevet et ord om sex? Jeg skriver at forholdet er følelseløst. Det trenger ikke ha noe med sex å gjøre. Jeg trenger ikke sex, men bare en klem, eller at noen holdet rundt meg. Så du kan legge den påstanden din død.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Fordu du fokuserer på kjærestefølelser, forhold, og utroskap (nei sier ikke at du har vært utro). Fokuset ditt burde ligge på barnet, ikke en fremtidig mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helse er helt fin. Jeg reagerer alltid på en mor som kun fokuserer på forhold og sex. Er man en mamma burde man kanskje være det også. Hadde det uthevede stått i HI hadde selvsagt svaret fra meg vært noe annet. For her kommer det tydelig frem hva det er du mener. Uansett burde fokuset ligge på å få en indre stabilitet, få ting til å fungere, ikke om en ny mann vil ha deg.

Fordu du fokuserer på kjærestefølelser, forhold, og utroskap (nei sier ikke at du har vært utro). Fokuset ditt burde ligge på barnet, ikke en fremtidig mann.

Hvorfor sier du at jeg fokuserer på sex? For det første så har jeg ikke sagt noe om det og for det andre har jeg avslått det etter at du skrev det, så kan du slutte å snakke om sex? Er du sexavhengig selv siden du må ta det opp selv om jeg sier at dey ikke handler om det?

Jeg gjør alt for sønnen min, så ikke våg å påstå noe annet. Jeg kan ha følelser og ønske at jeg skal få familien min til slutt selv om jeg gjør alt for sønnen min. Så legg det fra deg.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man får barn er det mange par som sliter. Man glemmer å være kjærester. Kanskje dere bør spørre besteforeldre eller andre i familien om å passe barnet en helg slik at dere får alenetid. Er enklere å finne tilbake til hverandre om man får litt kjærestetid. Her i huset reiste vi bort en uke hvert år uten unger da de var yngre. Rett og slett for å være kjærester. Nå er de så store at kjærestetid er ikke noe problem. Men vi tar av og til en helg på hotell bare for å komme oss litt vekk. Man trenger ikke å dra langt. Vi tok en helg inn på hotell her i byen. Funket helt fint for oss

Anonymous poster hash: 11c32...f78

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså TS, Jolene er en person som leser en hel masse mellom linjene som aldri var der. Ikke ta det personlig, alle reagerer på det.

Anonymous poster hash: c29d5...f57

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså TS, Jolene er en person som leser en hel masse mellom linjene som aldri var der. Ikke ta det personlig, alle reagerer på det.

Anonymous poster hash: c29d5...f57

Takk, skal ikke bry meg om henne lenger. Egentlig så sier det mer om henne enn om meg.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første du bør gjøre er å ta en siste samtale med mannen din. Hvis han ikke har noen interesse av å prøve mer, så bør dere splitte opp. Før det går så langt at dere får et dårlig forhold etterpå.

Etterpå stabler du på bena et godt liv for deg og sønnen din, og et godt samarbeid med far. Når alt fungerer, ja, da kan du begynne å se etter en ny mann.

Skjønner godt at du ønsker deg en mann som elsker deg, og vil bli med deg resten av livet. Men, slike vokser ikke på trær.

Men, rydd opp hjemme, før du begynner å drømme deg ut i verden :hug:

Takk.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig at når du evt står på trappene til brudd, så er det et forhold du fokuserer på. Igjen, hvordan du er i det virkelige liv kan jeg ikke vite. Jeg kommenterer utifra hva du presenterer her. På bakgrunn av det du skriver så savner du en mann som kan fylle dine behov, men skriver svært lite om sønnen din. Hadde fokuset ditt vært på sønnen (altså presentert som det i HI), hadde svaret mitt vært noe annet. Nå fremstår du som en kvinne som kun higer etter et forhold, deretter sønnen din. Kanskje du heller burde bruke tiden din på å finne ut hvordan du og BF kan gjøre det fremover, i stedet for å sitte på nettet? Finne en løsning på kaotiske problemer, for det er åpenbart at du har det kaotisk i livet ditt. Da burde du for sønnen din sin skyld faktisk finne en løsning på det, i stedet for å la fokuset ligge på forhold.

For din egen skyld burde du sørge for å være den beste mammaen og personen du kan være. Å gå gjennom et samlivsbrudd, spesielt når barn er involvert, da burde man trå varsomt. Nettopp fordi det er jo en omveltning for barnet også. Dermed burde barnet være den du fokuserer på at skal ha det best mulig. Ingen har det bra i et dårlig forhold, men dersom barn er involvert, fokuser på barnet og at du selv skal få det bedre. Vi er alle vår egen lykkes smed, dersom man ikke skaper seg lykke i livet får man det heller ikke.

Altså TS, Jolene er en person som leser en hel masse mellom linjene som aldri var der. Ikke ta det personlig, alle reagerer på det.

Anonymous poster hash: c29d5...f57

OK :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, har det så kjipt for tida. Er sammen med faren til sønnen min, men jeg vet inni meg at det aldri kommer til å vare. Jeg har hatt den innstillingen med at vi skal klare oss gjennom alt uansett, men han vil ikke lenger eller så er han ikke glad nok i meg. Utrolig sårt med tanke på sønnen vår på 2 år. Jeg unner han virkelig ikke dette, men jeg klarer ikke å få forholdet til å funke alene.

Forholdet har vært følelseløst lenge nå og vi har ikke hatt kjærestefølelsen siden før barnet ble født. Jeg drømmer ofte om at jeg skal finne en mann som elsker meg uansett. En som vil gifte seg med meg og være snill med sønnen min, men på en annen side så er jeg redd ingen vil være sammen med meg. Spesielt siden jeg har barn. Vet ikke hvor jeg skal møte en ny en en gang siden jeg så og si ikke har noe sosialt liv lenger.

Ikke misforstå meg, jeg ville aldri vært utro og jeg ville gjøre alt for forholdet med barnefar, men jeg har prøvd så utrolig mange ganger og får bare negativitet tilbake så nå har jeg gitt opp.

Blæh, alt er bare noe dritt for tida.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Sånne følelser har jeg også hatt. Det er helt forferdelig.

Jeg har aldri hatt mange venner. Vennene mine er som regel i slekten min. Og derfor følte jeg at jeg fikk ganske panikk selv da eksen min dumpet meg. Men en ting vil jeg si: Du har et barn!. Husk det. Du har sikkert familie også. Dermed så er du ikke alene.

Det fins nettkanaler du kan melde deg inn på: foreks "sukker, finn en venn, møteplassen, facebook, osv. Husk det fins alltid muligheter der du kan opprette nye bekjentskaper. Husk at det fins andre i samme situasjon som deg.

Jeg kan føle meg ensom og tom tiltider, men jeg vet at det fins mennesker med mer håpløse situasjoner enn meg. Jeg klarer meg. Og kan ha det fint hvis jeg bare vil. Det kan du også. Og du har mulighet å finne kjærligheten igjen. Det er mange fisker i havet som de sier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være helt god. Det er ikke sønnen min innlegget handler om, så hvorfor du skal si til en mor at hun ikke elsker barnet sitt er helt sykt. Du er en nettmobber. En som sparker en som ligger nede.

Hvorfor tror du at det er greit å si hva som helst til et menneske over nett? Fordi det er inn på KG å slenge dritt så du får fanskare og innlegg plusset? Føler deg litt bedre liksom når du klarer å dikte litt dritt og folk av samme søppel er enige med deg? Hvis ikke det er grunnen så er du rett og slett bare en sosialt tilbakestående idiot.

Og til slutt. Det gir ingen mening i det du skriver. Du vrir ting rundt til det negative. Hvordan du klarer det i det hele tatt skjønner jeg ikke. Har sagt at jeg elsker sønnen min og ikke unner han dette, og at jeg elsker kjæresten min, men når han ikke vil etter gjentatte forsøk er det ikke noe jeg kan gjøre. Jeg får bare håpe at en annen vil ha meg etterhvert og ikke minst sønnen min som jeg har sagt. For meg er familie viktig, jeg hadde ingen selv. Jeg hadde en stefar som ikke likte meg, så det er alfa omega.

Anonymous poster hash: 35dee...6dc

Ikke ta deg nær av alt som blir sagt her inne. Det er utrolig mange som kan si veldig sårende og dumme kommentarer her inne. Og det gjør ikke saken bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns at du får mange grufulle kommentarer her. Jeg kan delvis skjønne tankegangen - det er jo ikke særskilt respektfullt å sitte i et forhold og drømme om en ny mann, og å vurdere om det er en "utvei", om man har en sjanse til å få noe andre, FØR man bestemmer seg å eventuelt bryte med den partneren man har på nåværende tidspunkt.

Det er likevel ikke særskilt uvanlig å føle seg ulykkelig i et forhold. De færreste forhold varer livet ut, og noen ganger er man ulykkelig i forholdet, selv om at man har barn sammen eller ei. Kanskje dere ikke er ment for å være sammen i lengden. Du sier det selv - du ser ingen fremtid. Og ved opprettelsen av dette innlegget, tviler jeg også på forholdet deres og fremtiden dere har sammen. Du bør tenke litt over om det er gode grunner til at du vurdere å bryte ut, eller om det bare er en slags fase. Det er jo ikke uvanlig at man i løpet av et langt forhold får en såkalt "panikkfase" hvor man savner singellivet, tiltrekningen til en ny person, fordi man savner den typiske forelskafølelsen man ikke lenger har. Det betyr derimot ikke at man ikke elsker partneren sin, eller at man bør bryte med en gang. Når man har barn sammen er det klart at det er flere årsaker enn bare mangel på "forelskafølelsen" som bør være årsak til brudd.

Det er likevel legitimt å bryte ut av et forhold der det er barn i bildet. Det er ikke sånn at man skal tvinge seg til å holde sammen for barnets skyld, særlig ikke når det innebærer at man frarøver seg selv muligheten for å oppleve lykke og kjærlighet. Barn oppfatter også slike signaler, og det er vel ganske viktig i lengden at barnet lærer at også foreldrene har krav på sin egen lykke. Så lenge man klarer å fortsette å samarbeide godt om barnet, på barnets vegne selvsagt...

Dette er vel strengt tatt de ting du bør tenke over og fundere på akkurat nå; Ikke hvorvidt om du vil komme til å finne deg en ny mann tvert. Jeg skjønner at folk reagerer på at det er hovedspørsmålet, og tittel på tråden. Det er tross alt det minst viktige spørsmålet akkurat nå. Og svaret er som regel ja; du vil finne deg en ny etter hvert. Mest sannsynlig. Men hvorfor ha hastverk? Du har et barn, du skal bryte med barnefaren. Du bør kanskje ta tiden til hjelp og la barnet og deg selv få de overgangene som trengs. Ikke bare hive dere inn i en ny tilværelse, med en ny mann med en gang på nytt igjen. Sjansene for at det ikke fungerer er jo mye større når man bare hopper fra noen til en ny og inn i noe nytt igjen.



Anonymous poster hash: 583d9...3ee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...