Gå til innhold

Har du noen gang ventet i flere år på en mann for å bli sammen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke vent!

Jeg har til enhver tid hatt et par elskerinner som har ventet på meg selv om jeg er gift. De kaster bort tiden sin. Jeg sier til de at de bør finne seg en annen som er singel, men de velger likevel å vente på meg. Problemet er at når de først blir forelsket i meg så vil de ikke ha noen andre.



Anonymous poster hash: 47385...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter på ennå. Har ham fortsatt på Snap, men han har slettet meg fra Insta og Face.

Han har dame da, men jeg bare vet han ska bli min en dag.

Sender fortsatt snapper til ham, og vet han ser de.

Anonymous poster hash: f8c84...5d0

Du høres jo passe syk ut. Mannen har slettet deg fra diverse sosiale medier og svarer deg ikke lengre på de sosiale mediene han fortsatt har deg på. I tillegg er han k et forhold. Likevel stiller du deg inn på at han "skal bli din"?

Anonymous poster hash: 4bff8...250

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på ennå. Har ham fortsatt på Snap, men han har slettet meg fra Insta og Face.

Han har dame da, men jeg bare vet han ska bli min en dag.

Sender fortsatt snapper til ham, og vet han ser de.

Anonymous poster hash: f8c84...5d0

Ja, alt tyder på at det kommer til å skje.

"Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! TS her… Tusen takk for alle innspill, søte dere. og kom gjerne med mer! Gjerne solskinnshistorier <3

Jeg kommer nok ti å se han hver sommerferie. Tror det blir slik i 3-4 år til før han flytter hjem igjen, så jeg vet ikke jeg. Håper han ikke møter en jente på studiene der borte som han faller for. Tror ikke det… han fokuserer veldig på studier nå. At han i det minste ikke glemmer meg her hjemme, da… Eller at følelsene i hvert fall blusser opp for meg når han flytter hjem igjen, uansett om han har en annen jente i bildet. Her forleden fikk jeg plutselig en melding av han hvor han spurte hvordan jeg hadde det i USA (Er på ferie nå), så det var jo hyggelig.

Jeg måtte faktisk klype meg selv i armen da jeg så meldingen, for jeg var bombesikker på at jeg ikke skulle høre noe fra han igjen etter at jeg fortalte han om følelsene mine og ble litt needy - men han har ikke svart etter at jeg responderte på meldingen, da. :(

Jeg dater andre gutter halvhjertet. Klarer ikke gå all in, men det er helt greit for meg. Lever livet som normalt. Sitter ikke hjemme og depper :) Det eneste som irriterer meg, er at jeg ikke klarer å få han ut av hodet uansett hva! Jeg ser på han som The one that got away… Har ikke dere en slik person?



Anonymous poster hash: 2469d...ff8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent!

Jeg har til enhver tid hatt et par elskerinner som har ventet på meg selv om jeg er gift. De kaster bort tiden sin. Jeg sier til de at de bør finne seg en annen som er singel, men de velger likevel å vente på meg. Problemet er at når de først blir forelsket i meg så vil de ikke ha noen andre.

Anonymous poster hash: 47385...c5f

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...