Gå til innhold

Når begynte du å få synlig mage?


Gjest Nayah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gang uke 18. Andre gang uke 20

Anonymous poster hash: 43f4b...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt uke 20 kunne jeg og kjæresten se det. Den fikk gravidform noen uker etter det. Men den varierer utrolig mye enda. Er i uke 31 og noen dager er den veldig liten, andre gigantisk stor. Fascinerende! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen "poppet" magen ut da jeg var 22 uker, noe rundt der. Kunne selv se det noen uker før uten klær, men det var ikke tydelig før da.

Denne gangen kom magen ved ca 18-20 uker. Kunne selv se den fra 14 uker. Både sist gang og denne gangen får jeg en del bemerkninger på at magen min er veldig liten da, så jeg bærer nok babyen godt inni meg før det etter hvert popper mer ut. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har hatt mage siden uke 4, er så oppblåst at det er umulig å gå med bukser :(

Det bedrer seg ofte etter 10-12 uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bedrer seg ofte etter 10-12 uker. :)

Håper inderlig det!! Sist gang fikk jeg ikke mage før i 6 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Highwaistbuksene mine passet helt til uke 27 :-)

Anonymous poster hash: 0c55e...e2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble synlig for andre og gravidform rundt uke 26-28 tror jeg :) Ble ikke skikkelig gravidaktig før jeg bekka 30 uker, så bare chubby ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang: godt og vel etter uke 20, kanskje ved uke 22-23?

Denne gangen: litt mage nå i uke 16 men ikke synlig for andre, ser kanskje bare litt rundere ut. Regner med den kommer for fullt om et par uker..!

Virker som magen popper ut litt tidligere nå enn første gangen :) Musklene har vært tøyd ut før, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra uke 25 i første. Har enda ikke fått noe kjempetydelig mage denne gangen heller (uke 18 nå). Blir bare fort oppblåst etter å ha spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang i 6-7 mnd. Denne gangen vet jeg ikke enda. Den er der nå, men jeg er bare oppblåst. Kanskje den kommer ved 3 mnd denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...